.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 06:20:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C3 w Dieslu... predkosc schodzenia z obrotow???
PostNapisane: 17.sie.2005 13:22:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
No wlasnie, o ile moj diesel schodzi z obrotow bardzo fajnie i nie ma z tym problemow tak TD ma jakiegos mula w tej materii. Jest to odczuwalne przy zmianie biegow i przy wcisnieciu sprzegla np. przy dojerzdzaniu do skrzyzowania :/ nie kumem tego. Gdy ja wkrece w troche wyzsze obroty i wcisne sprzeglo przy zwalnianiu to silnik jeszcze wyje i powolutku zaczyna schodzic dopiero w dol z obrotow... Czy w pompie wtryskowej jest jakas regulacja tego?? Czy moze sie cos gdzies moglo przypchac i dlatego tak brzydko sie niunia zachowuje?? Czekam na jakies info z niecierpliwoscia... :peace: :):

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 21:36:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
a masz tam amortyzator na krzywce pompy??

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 08:36:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Mauzer napisał(a):
a masz tam amortyzator na krzywce pompy??


uuuu...stary powagi, co to jest i gdzie to jest?? Ja zaczolem podejzewac ze to moze byc cos z pompa, przydal by sie jakis magik do tego bo i zauwazylem ze jak odpale rano to strasznie przelewa paliwo, moze to juz wtryskiwacze dupska daja bo jak sie tylko rozgrzeja to jest wypas, dymka nie puszcza a jak jest zimny to rano tesciowa wyskoczyla z tekstem ze sie nam cos w ogrodku pali a ja w tym czasie brame otwieralem :diabel: :diabel: :diabel: Glupia baba :(: ;-)

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 21:18:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
amortyzator łączy krzywkę pompy (tam gdzie masz zachaczoną linkę gaziu) z obudową pompy, służy właśnie do tego by nie dopuścić do gwałtownego spadku pr. obr. silnika przy np. zmianie biegu, a jeśli jest "wyruchany" to lubi się zacinać rada - wywalić. Wygląda jak czarne cygaro :)

telepie silnikiem przy starcie? jaki kolor ma batory?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2005 11:11:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Mauzer napisał(a):
amortyzator łączy krzywkę pompy (tam gdzie masz zachaczoną linkę gaziu) z obudową pompy, służy właśnie do tego by nie dopuścić do gwałtownego spadku pr. obr. silnika przy np. zmianie biegu, a jeśli jest "wyruchany" to lubi się zacinać rada - wywalić. Wygląda jak czarne cygaro :)

telepie silnikiem przy starcie? jaki kolor ma batory?


Przyznam ze o ile zajazylem poczatek Twojej wypowiedzi to tego Batorego to nie wiem o co biega :): Czy mowisz o tym ustrojstwie co wychodzi ze srodka linka?? Wez odezwij sie na GG to pogadamy ;-) Moj numer 721188

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: