szakul22 napisał(a):
Sprawdziłem klocki zarówno z przodu jak i z tyłu są oki. po odłaczeniu kabelków od czujników nic sie nie zmienia.
Byłbym skłonny się założyć, że źle sprawdziłeś klocki (przednie, z tyłu nie ma czujników). Prawdopodobnie zmyliło Cię to, że wewnętrzne okładziny wydają się jeszcze całkiem OK, a obwód czujników został już przerwany - albo zbyt dużym "kantem" tarczy hamulcowej, albo zwyczajnie skutkiem zużycia. Czujniki w klockach są tak zamocowane, że domagają się wymiany kiedy zostaje ich 1/3 "grubości".
Rozpięcie czujników przy zwrotnicy nic nie zmieniło, ponieważ obwód elektryczny musi być zamknięty żeby kontrolka zużycia zgasła.
Rozepnij czujniki ponownie (ale nie jednocześnie !!!) i zamknij obwód w gniazdku (poprostu zrób zworę drucikiem). Czyniąc to "pokolei" - wyeliminujesz przerwy w obwodach "gdzieś wyżej" (np. już na złączkach w nadkolu).
Błędy, jak sugeruje
Carl (

) warto odczytać, bowiem sygnał zużycia klocków czasem generuje irracjonalne zapisy w pamięci sterownika ABS

.
PS: Po założeniu zwory do gniazdka przy zwrotnicy musisz na chwilę wyłączyć zapłon - inaczej kontrolka na FISie nie zgaśnie

(chyba ...

).
