.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.cze.2025 21:44:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Potrzebuje schemat podłączenia przetwornic AL Xenon Audi??
PostNapisane: 09.gru.2007 11:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2007 10:59:40
Posty: 27
Lokalizacja: Kielce
Witam nabyłem(za 2 paczki malboro :D ) w tym tygodniu przetwornice pod xenon od audi TT. Potrzebuje schemat podłączenia ich gdyż są bez kabli. Jakie przewody są potrzebne ??. Czy do odpalenie żarówek będzie coś jeszcze do nich potrzebne?? pzdr

oto zdjęcia przetwornicy:
http://images26.fotosik.pl/123/fb64f9939279f813.jpg

http://images31.fotosik.pl/73/dcf3085c1145d443.jpg

z góry dzięki za odp :th:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 16:27:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Zakupiłeś tylko wierzchołek gory lodwej... :/
Do tych przetwornic potrzebne są jeszcze zapłonniki... Posiadasz je??
Bez tego nie ruszy żadna żarowka...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 23:12:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2007 10:59:40
Posty: 27
Lokalizacja: Kielce
No właśnie nie bo już ktoś wcześniej je zakosił z tej TT. Jaki koszt może być takich zapłonników i czy te przetwornice są wogóle warte zachodu i iwestycji ?? A i jeszcze jedno gdybym zastosował ta przetwornicę i żarówkę D1S czy by odpaliła bo ona podobno jest zintegrowana z zapłonnikiem??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 23:44:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Takie hybrydy mają szansę powodzenia, ale na Twoim miejscu raczej zostawiłbym temat...
Zapłonniki można kupić, jak wszystko w dzisiejszych czasach... ;)
Jednak nie warte jest to zachodu...

W dobie chińszczyzny, gdzie można mieć żelowe przetwornice ze zintegrowanymi zapłonnikami za 300-400zł (nawet z żarówkami i gwarancją) odpuściłbym zupełnie zabawę z archaizmami chyba, że lubisz reanimować starocie...

Dziadek mnie uczył, że "starego g..wna nie trąca się patykiem, bo zacznie się dziać" ;)

Więc kup sobie porządne przetwornice Denso, lub chińskie (do wyboru do koloru) i ciesz się xenonkiem, a nie martw, że zaraz padnie Ci przetwornica z epoki kamienia łupanego :)

Ps. Wielu sprzedawców na allegro jeszcze oferuje zestawy do przerobek z takimi przetwornicami - 3majcie się od nich z daleka !!! :peace:

Ps2. Może trochę przesadziłem, bo te przetwornice dają radę, ale szukanie zapłonników z jakimś zintegrowanym regulatorem napięcia (w sumie masz 3 części, czyli 3 razy więcej do psucia) jest bez sensu...

Sprzedałbym to po taniości i kupił Denso/Koito... 1 część, żelowa, więc niezamakalna, płaska, malutka i ze zintegrowanym zapłonnikiem...

_________________
podpis nie działa


Ostatnio edytowano 10.gru.2007 00:00:06 przez Heveliusz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2007 23:58:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2007 10:59:40
Posty: 27
Lokalizacja: Kielce
Heh tylko ja ogólnie jestem przekonany że co oryginał to oryginał. Czyli mówisz że te przetwornice powinny wystartować z żarówkami D1S na obudowie jest tak napisane:). Jakoś boje sie chińszczyzny paru znajomych zakładało zestawy i kilku z nich CB trzeszczy po załączeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2007 00:02:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
To też dlatego pisałem, że do wyboru razem z Koito...
Tamte są w Avensisach montowane...

Sam mam takie we wszystkich autach w domu (moim, brata, ojca) i nic nie trzeszczy...
A łatwo to zamocować i jest malutkie...

A że oryginał to oryginał to ja wiem, ale niemcy i przetwornica Audi, nawet nie stali w rzędzie z Japońcami i przetwornicami Toyoty... W elektronice nie mają do nich startu :)

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2007 00:29:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2007 10:59:40
Posty: 27
Lokalizacja: Kielce
Szkoda mi trochę tych przetwornic bo sprzedać je będzie ciężko a może sobie coś wyrezam tylko muszę być na 100% pewny czy będą działać jak je połączę z żarówkami D1S.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2007 00:31:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
To jeśli musisz mieć 100%, to najlepiej pytaj handlarzy...
Tylko nie tych, ktorzy mają takie coś wystawione, a tych ktorzy mogą to mieć, ale niewystawione :)
Bo inaczej Ci powiedzą, że działa na 100%, a potem klops :)

A tak na prawdę, to tylko empirycznie się przekonasz... Innej metody nie ma...
Problemem może być regulator ktory jest na przewodzie do zapłonika. W D1S tego nie będzie... A ten błysk może cię kosztować zapłonnik, żarowkę i przetwornicę, więc IMHO gra nie warta świeczki...
Szukaj oryginalnych kabli i zapłonników...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: