teodor2424 napisał(a):
Dlatego chciałbym się dowiedzieć jak sprawdzić ten czujnik??
Wie ktoś moze czy miernikiem jakoś się da??
Jeśli chodzi o mój problem to musiałbym akurat wtedy sprawdzać jak się chrzani,a to jest w czasie jazdy więc musiałbym stanąć i szybko miernik podpiąć.Ta termopara o której mówicie nazywa się "termistor"-em w elektronice i działa to tak,że w miare spadku temp. rezystancja rosnie.Dlatego podczas chrzanienia się prawdopodobnie robi się gdzies przerwa,tyle tylko że nie wiadomo gdzie czy w samym termistorze czy gdzies po drodze.Ale to tak jak powiedziałem trzeba by to sprawdzic w czasie jak wskazania są przekłamane.Chyba, że komuś caly czas pokazuje zle więc może sobie przemierzyć.Najlepiej byłoby pożyczyć sprawny czujnik i pojezdzic z nim troche i sprawdzic czy dzieje się tak samo.Jeśli działoby sie tak samo to może to już być wina połączenia czyli kabli i trzeba isć "po nitce do kłębka".Jeśli ktoś coś wymyśli to prosze podzielić się tym w tym temacie;pozdro