.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.cze.2025 00:19:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nieszczelnosc chlodnicy- magiczny proszek do uszczelniania??
PostNapisane: 23.mar.2005 11:13:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Witam, tak jak w temacie, kropla wody skapnie raz na jakies 2 minuty :/ i tak sie zastanawiam czy zastowsowac taki magiczny proszek co to niby sobie poradzi z taka nieszczelnoscia czy dac sobie spokoj ??
moze ktos uzywal juz czegos takiego??...

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 11:17:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie nie i jeszcze raz NIE używać. znależć nieszczelność i naprawic. Nie wsypywac nic do płynu no chyba że chcesz poeksperymentować. Ale z góry mówię że się nie opłaca

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 11:18:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
Nie radze sypac tego syfu :!: Oddac chłodnice do naprawy albo wymienic. Zlokalizuj wyciek.

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 11:27:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
wiem mniej wiecej na jakim obszarze ok( 5x5 cm) cieknie .WCzoraj dzwonilem do magika co naprawia takowe, i mowi ze w tak starej chlodnicy to trza by bylo caly rdzen wymienic i o zgrozo skasowalby mnie na 250 zeta ( czy to nie za duzo ?? ) na allegro jest tez uzywka za 50 zeta , gosc mowi ze szczelna w 100 %...... sam juz nie wiem jaka opcje wybrac :/ i nie bede ukrywal ze 250 zeta to dla mnie w tej chwili nie lada wydatek :(

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 11:51:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ja po takich srodkach wymienilem silnik (2.8)a chlodice tez wymienialem ... tyle ze moja nie kosztowala 250 pln :> ...ale zrobisz jak uwazasz , lepiej nie staraj sie wmawiac sobioe ze musisz na tym oszczedzic bo w niedlugim czasie uszczelniacz zablokuje Ci caly uklad wodny i Twoje koszta wzrosna gigantycznie a ile nerwow Ci eto bedzie kosztowalo ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 11:55:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
ok. dzienx. a wiec chyba zostane prz tej uzywce za 50 zeta .. miejmy nadzieje ze bedzie dobra :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 13:14:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 18:37:48
Posty: 80
Lokalizacja: Gdynia
u mnie poskutkowało. Silnik ok.

_________________
Audi 200 Turbo Quattro 20V, '90r. - wymagane lotnicze świadectwo zdrowia.
Kto ma Quattro temu łatwo, kto ma Syncro temu przykro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 13:26:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ja nie mowie ze mi padlo na drugi dzien po wlani utego swinstwa ... kupilem auto z zelem w ukladzie ... jezdzac po miescie zima woda troche mocno sie grzala , nawet do 100 st C ... jak zaczelo si erobic cieplo woda zaczela przekraczac 100 st ... mysle ze to juz wczsniej mialo miejsce bo silnik byl caly zazygany olejem ... miedzy czasie mialem mala awarie ukladu kierowniczego i musialem wyciagac silnik zeby to naprawic , wtedy tez dalem chlodnice do czyszczenia i okazalo sie ze pol chlodnicy bylo zaklejone ... okazalo sie tez po tym ze chlodnica ma nieszczelnosc i jest skorodowana .... silnik po tym zabiegu byl juz suchutki ( wszystkie uszczelki wymienione ) ale cisnienei oleju nie bylo satysfakcjonujace , silnik pracowal glosniej niz inne 2.8 . innymi slowy , to juz ne byl ten sam 2.8 ktory fabryka wypuscila , jezdzilem tak jeszcze sporo kilometrow w miedzy czasie musialem wymienic chlodnice ktorej nie dalo sie zalatac bo ciekla w kilku miejscach az w koncu poszla uszczelka pod glowica o czym przeknalem sie dlugo po tym jak wymienilem silnik , niemniej jednak w tamtym czasie wazniejsze bylo dla mnie zeby szbko zrobic auto niz koszta (silnik wymienikem w 3 dni) a i tak niewiele wiecej wyniosko mnie wymiana silnika niz zrobienie glowic co do ktorych nie mialem pewnosci czy nie sa pekniete ... zycie jednak pkazalo ze nie ...ale co mnie to nerwow kosztowalo i ile auto stalo z tego powodu to jzu tylko ja wiem ... o kasie nie wspomne bo po to jest zeby ja wydawac

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 14:34:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
opiłki aluminium firma "Weldit Corp P.O. z USA u nas sprzedawane w opakowaniach 20 gramowych przezroczystych fiolkach z proszkiem koloru bezowego- sprawdzone na układzie zalanym woda bez innych dodatków
uwaga : nie stosowć później zadnego borygo petrygo czy cooler`ów tylko koncentraty(shell) tamten szajs rozpuszcza ten klej co jest w opiłkach tez sprawdzone
pzdr

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Ostatnio edytowano 23.mar.2005 14:39:35 przez quark777, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 14:38:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Już miałem zakładać wątek albo szperać po starych tematach a tu proszę. No więc po powyższych opiniach ja sformułuję pytanie następująco: ile kosztuje chłodnica do B4 jak w moim opisie na dole? Pisałem tu w którymś wątku o tym że mi płyn ucieka. Po pobieżnych oględzinach u machanika (bez szczegółowego zaglądania od spodu) stwierdzono że jest wyciek z samej chłodnicy i że to kwalifikuje się raczej do wymiany. A może ktoś jednak naprawia? Kupiłem też taki płyn uszczelniający ale jeszcze nie wlałemy. Help.

PS. Samochód ma taką niby klimatyzację -przycisk A/C i normalne pokrętła od nawiewu.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 14:49:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
na dwa wentylatory przelewowa ok 200 zeta z tym ze są rózne rozmieszczenia czujnika temperatury no i jeszcze pytanie czy taka chłodnica jest oki ja osobiście jeśli juz bym brał to krótka gadka płace i zakładam jak po tygodniu sie nie zjawiam to ok , a jak cieknie to kaska do zwrotu bez fochów
sam kiedys czekałem na taką chłodnice miesiąc w końcu się wk.... wlałem opiłki i pomogło

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nieszczelnosc chlodnicy- magiczny proszek do uszczelnian
PostNapisane: 23.mar.2005 15:02:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Klax napisał(a):
Witam, tak jak w temacie, kropla wody skapnie raz na jakies 2 minuty :/ i tak sie zastanawiam czy zastowsowac taki magiczny proszek co to niby sobie poradzi z taka nieszczelnoscia czy dac sobie spokoj ??
moze ktos uzywal juz czegos takiego??...

Jest jeszcze jedna prosta metoda.
Wbij jajko do ukladu chlodzenia :peace: :D

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 20:13:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
stosowałem te środki 3 krotnie przy poceniu się chłodnicy za każdym razem przejechałem autem 50-100 tyś km bez żadnych skutków ubocznych w/g mnie przy małych ubytkach warto ach stosowałem to w czterocylindrowych silnikach audi byc możę hans ma rację odnośnie v-6 żę to zabójstwo tego nie sprawdzałem i raczej w v-6 nie zdecydował bym się

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2005 20:19:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Te środki "zapychające dziury" działaja , ale nikt nie bierze pod uwage ze wraz z zapchaniem dziur zamula sie cały układ chłodzenia. Jakie jest zdziwienie ze auto rok temu grzało niesamowicie a tej zimy chyba tylko klima dobrze dzaiała... mój ojciec tak łatał wycieki w maximie, póznij oprócz chłodnicy wymieniał tez nagrzewnice.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 02:24:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Ramon1 napisał(a):
... A może ktoś jednak naprawia? Kupiłem też taki płyn uszczelniający ale jeszcze nie wlałemy. Help.

PS. Samochód ma taką niby klimatyzację -przycisk A/C i normalne pokrętła od nawiewu.



To zalezy jak bardzo cieknie , mi ostatnio meches-partacz tak dokrecił nową chlodnice, ze po jakims czasie ukreciła sie sróba trzymająca, chłodnica latała sobie luzno ... do czasu jak nie wywaliło w niej dziury :< !@!!!#@#$$%$#@ :507: . Naprawilem za 120 zeta , ale chlodnica była nowa takze nie było duzo roboty.
Co do proszków stosowałem kiedys , jak poleciala mi mała chlodnica do wody(dodatkowa) -niestety bez efektu :/ Shit i tyle :|

p.s. to jest zadna niby-klimatyzacja , tylko normalna klimatyzacja manualna, chyba ze nie masz pod maska chlodnicy do niej ;-)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 07:13:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
ja w starej setce 2.3 sypałem te opiłki aluminium bo miałem małe pocenie sie chłodnicy i z tego co zauważyłem jak zrobisz to tak jak tam jest napisane a nie sypniesz 2 razy więcej na wszelki wypadek to będzie działało i nic sie niezapcha , na tej chłodnicy jezdziłem do końca żywota auta i nic sie niedziało ,tylko stosować umiar bo troszke opiłków aluminiowych niezapcha ci całego układu chłodzenia :peace: ale jak większy wyciek to lepiej wymiana lub łatania jak sie opłaci :peace:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2005 08:49:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Kurna nie mogę znaleźć mechanika, który by mi jeszcze przed Świętami poprostu zajrzał od spodu jak sprawa wygląda. Bo tak to jest wróżenie z fusów. Wczoraj przy dobrym świetle dziennym zajrzałem i stwierdziłem że to raczej nie cieknie tam gdzie jest widoczny wyraźny nalot -tam jest sucho. Natomiast mokro jest dopiero na samym dole gdzieś w okolicy korka spostowego (o ile to czerwone to korek), więc jest nadzieja, że jednak cieknie gdzieś na łączeniu.

A co do klimy, to, jak powiedział mechanik, to z przodu, to chłodnica od klimatyzacji, a za nią jest ta od chłodzenia silnika :)

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 10:15:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2003 10:31:43
Posty: 29
Lokalizacja: jaworzno
ten czerwony to korek spustowy, aby to sprawdzić czy to stamtąd wsadź ręke zaraz pod korek i tam pod nim wyczujesz zakończenie z którego wycieka płyn jak się korek popuści, taka rureczka jesli wilgotna to masz jasność

_________________
Audi A6 C4 AVANT TDI QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 10:42:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.cze.2004 15:25:47
Posty: 201
A żęby znaleźć samą nieszczelność można z powodzeniem zastosowac stary indiański sposób z lampą ultrafioletową i proszkiem rozpuszczanym w wodzie. Tysiące użytkowników golfów nie mogło się mylić:

http://vwgolf.pl/porady/kody/dwojka.html

Pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4 2,5 TDI AAT ;)
Audi Quattro Coupe 2,3 HY
Audi A4 1,6 AUTOMAT ;) A JAK ...
REZANKA:
Podświetlenie nawiewów :)
Podświetlenie termometru :)

Obrazek

http://members.cardomain.com/diesel_monster
http://www.audidrivers.de - wybrać 100 C4 i szukać mnie gdzieś na końcu :) pierwszy polak !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2005 12:12:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Jednak bez lutowania się nie obeszło. Ale ponoć już załatwione -dziś odbieram i zobaczymy.
Przy okazji -jak sprawdzić czy płynu nie ubywa, bo poziom w zbiorniczku wyrównawczym dosyć silnie mi się zmieniał np jak chciałem dolać płynu przy nagrzanym silniku (nie poparzyłem się) to w czasie odkręcania korka poziom wyraźnie wzrastał o jakieś 3-4 cm.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: