.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 20:30:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C4 1Z lub ALL Turbotimer, zdalne odpalanie a immobiliser.
PostNapisane: 16.maja.2008 08:43:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2008 02:43:24
Posty: 62
Lokalizacja: Wrocław
1.Podstawowe pytanie - czy w A6 C4 jest w ogóle immo ?? kluczyk wygląda na zwykły, żadnych guzików, zgrubień itp. pilot doszedł tydzień temu razem z zamontowanym dodatkowo alarmem. Co raczej wyklucza jakąś pchełkę w kluczyku.

2. Jak go obejść?? Turbo timer działa w kratkę. 50 na 50 silnik pracuje po wyłączeniu stacyjki, lub nie. Natomiast przy zdalnym odpalaniu silnik nie zaskakuje. Kontrolki się zapalają, rozrusznik kręci aż miło, ale rozruchu silnika niema. Po rozbrojeniu alarmu i próbie odpalenia kluczykiem zapala po 1/3 czasu kręcenia rozrusznikiem. Dodam że próbowałem zdalnego odpalania z kluczykiem w bezpośredniej bliskości stacyjki i nic to nie dało.

_________________
Ja tu jeszcze wrócę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 16:49:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Nie wiem jak Ty ale ja mam fabryczne immo - "mechanizm" w kluczyku ;) :peace:
A musze dodać, ze mam A6 c4

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 20:47:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2008 02:43:24
Posty: 62
Lokalizacja: Wrocław
No właśnie wypatrzyłem to to dzisiaj grzebiąc pod stacyjką. Po odłączeniu takiej czarnej dwupinowej wtyczki, auto odpala z kluczyka na sekundę i zaraz gaśnie. Tylko co tamtędy idzie??? mierzyłem co się dało miernikiem i nic nie pokazuje, jedynie oporność się zmienia odrobinę - to to ??

_________________
Ja tu jeszcze wrócę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 20:25:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 23:05:19
Posty: 9
Lokalizacja: Jędrzejów / Warszawa
to moja pierwsza wizyta na stronach klubu wiec witam serdecznie.
Co do immo, też ma C4 i dziś sie upewniłem że taż mam immobilajzer w kluczyku ponieważ wypadł mi z niego, a objawy są dokładnie takie same jak po odłączeniu czarnej dwupinowej wtyczki czyli odpala na sekunde i gaśnie, a doszedłem do tego,że to immo przez przypadek bo spróbowałem odpalić drugim kluczykiem i odpalił od razu.

_________________
A6 C4 2,5 TDi 1995 r. od jakiegoś czasu złapałem bakcyla na audi ale teraz się rozkręcam na dobre


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2008 11:19:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
Co raczej wyklucza jakąś pchełkę w kluczyku

a to niby czemu? "Pchełka" jest NIEWYMIENNA, taka szklana fiolka 3x8mm zatopiona w plastiku kluczyka. Jeśli chcesz zrobić odpalanie z pilota, to musisz "wyłączyć" immo lub fiolkę przyczepić gdzieś pod osłoną "na stałe" hehe!!

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 14:36:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2007 14:39:42
Posty: 263
Lokalizacja: Głogów
a jak to jest rozwazane ??? Przy stcyjce czujnik a dalej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 17:21:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
a dalej
kabelki do ECU silnika ot i tyle.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2008 20:11:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 23:05:19
Posty: 9
Lokalizacja: Jędrzejów / Warszawa
może mnie ktoś poratować wiedzą czy i gdzie w W-wie lub okolicach można dorobić immobilizer do kluczyka bo jak już wcześniej wspomniałem niestety pchełka wypadła mi z kluczyka a teraz został mi tylko kluczyk zapasowy, a jeśli orientujecie się to ile to może kosztować

_________________
A6 C4 2,5 TDi 1995 r. od jakiegoś czasu złapałem bakcyla na audi ale teraz się rozkręcam na dobre


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2008 12:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2005 23:47:23
Posty: 21
Lokalizacja: Węgrów/mazowsze
w Wa-wie nie będziesz miał kłopotu by dokupić i zaprogramować transponder do kluczyka- sadzę ze w każdym większym zakładzie co klucze dorabia załatwisz sprawę, chyba że jest crypto wtedy trzeba znać PIN do kompa i dopisać transponder. Jak lubisz jeździć autkiem i puszczać paliwko z dymem w powietrze przyjedz do mnie - 80 km od Wa-wy a zrobię Ci to taniej pewnie niewiele więcej niż 1/2 Warszawskiej ceny. Najpierw jednak proponuję gdzieś sprawdzić co masz za transponder czy zwykły czy crypto czy ewentualny wyjazd będzie opłacalny (koszty paliwa) Nic nie napisałeś o aucie (model rok) wiec trudno wnioskować co tam miałeś w kluczyku.

Dodano
w niedzielę będę w Twoich okolicach jak jest to zwykły transponder (nie crypto) to mogę Ci dorobić od ręki.

_________________
_________________
Jest i będzie OOOO TeDeI ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2008 19:29:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2008 02:43:24
Posty: 62
Lokalizacja: Wrocław
Mały update.

Pogrzebałem nieco przy kabelkach (okazało się że instrukcja trochę kłamie-więc posprawdzałem łopatologicznie miernikiem co kiedy się załącza) i posklejałem całość zpowrotem do końca pod stacyjką. Efekt był taki że z pilota auto zachowywało się jak z kluczyka przy odłączonym kablu od immo. Z kluczykiem przyłożonym do stacyjki (ale nie w szparce ;) ) zapalał z pilota. Po podpięciu całego kluczyka zipem za stacyjką gasł zaraz po odpaleniu z pilota. Turbo timer nadal w kratkę. Przy czym prawie zawsze zaskakiwał po ponownym odpaleniu i wyłączeniu stacyjki.

Zmiany pojawiły się po "Chipie". A dokładniej po wymianie sterownika z 8-mio na 16-o bitowy. Timer zaskakuje teraz zawsze. Czuć po przekręceniu kluczyka że ciut się przydławia ale momentalnie przestaje i pracuje równiutko swoje 2 minuty. Na dokładkę odpalanie zdalne też zaczęło działać.

Zapytałem tuner czy to jakieś zrządzene losu czy to przez sterownik i okazuje się że 16-bit ma inaczej czasy niektórych impulsów ustawione właśnie dla takich funkcji jak pro turbo i odpalanie zdalne.

.... a ja głupi myślałem że coś zje*****, jak miło się pomylić ;)

_________________
Ja tu jeszcze wrócę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: immo
PostNapisane: 20.wrz.2008 20:25:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 23:05:19
Posty: 9
Lokalizacja: Jędrzejów / Warszawa
co do modelu mam A6 C4 z 1995 roku 2,5 TDi. Kilometry lubię stukać bo audi to sama przyjemność. Jak mogę sprawdzić czy mam crypto i jaki jest PIN, dam rade sam to ustalić czy muszę z tym gdzieś się zgłosić. A z ciekawości w jakich przedziałach cenowych jest dorobienie z zaprogramowaniem tej pchełki.
Niestety nie wiem czy jutro będę miał czas a poza tym pewnie za późno się odzywam żeby się umówić na zrobienie tego.

_________________
A6 C4 2,5 TDi 1995 r. od jakiegoś czasu złapałem bakcyla na audi ale teraz się rozkręcam na dobre


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: