.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 11:58:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AAH ALL] Jaki alternator Bosch 120A do AAH?
PostNapisane: 26.lis.2008 21:32:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Panowie jakie oznaczenie nosi alternator bosch 120A do AAH?
Jestem za wymianą alternatora. Mój ma przebicie i wyjechany komutator.Uzywkę mogę mieć za 100-150zł. Tylko jakie ma oznaczenie, bo ja nie mogę się połapać w uchwytach...pasują alty od passata b5, audi a4, od skody?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 08:33:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
może to Ci pomoże:

Obrazek

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 13:30:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Dzięki, mam etke 7. Patrzyłem w ten obrazek nie raz. Jaka ta Twoja ETKA-jaka wersja?
Bo jakoś tych oznaczeń w necie nie wywala za dużo, a chodzi mi zgodność z alternatorami od innych aut. Czy wystarczy, że podam alternator bosch 120A przy kupnie-bo mój jeszcze siedzi w audzie. Nie chce gościom mówić, że to do 2.8, bo zaraz i cena podskoczy.... :diabel:
Ile jest rodzajów alternatorów BOSCH do Audi? 2 rodzaje, czy więcej? Teraz mam valeo z przebiciem :/ a do nich wszystko droższe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 13:53:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
moja Etka to 7. Nie wiem ile jest wersji alternatorów, ale nie są drogie ja za 120A po regeneracji zapłaciłem 180 zł kup wg/numerów z ETKI przynajmniej będziesz miał pewność że mocowanie pasuje.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2008 11:22:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2008 14:51:50
Posty: 6
W audi 80 2.8 stosowany był tylko jeden typ alternatora 120A.
numery bosch:
0123505007; 0123510061
Stosowany tylko w Audi - silniki 2.4, 2.8[/img]

_________________
www.rozrusznik.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2008 11:24:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2008 14:51:50
Posty: 6
Tak więc żaden os passata, ani od skody nie będzie niestety pasował.

_________________
www.rozrusznik.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2008 18:20:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2007 10:31:06
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
to ja dodam od siebie:
0 120 465 007, -008, -023,
0 123 505 007, -009


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 20:44:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Dzięki za wszystkie odpowiedzi!
Znalazłem dzięki Wam i wsadziłem boscha 120A. Trafił się nawet nie rozbierany w cudnym stanie i cieszę się pięknym napięciem 13.8 V w całym zakresie obrotow niezaleznie od obciążenia :)
Valeo jeszcze nie rozbieram-widać po kolorze uzwojeń,że miał ciężki żywot ;)

Ps.: Oryginalnie i alternator i rozrusznik są "zasilane" z akumulatora oddzielnymi przewodami 16mm2. Zrobiłem mostek na plusach między alternatorem, a rozrusznikiem za pomocą LgY 25mm2 co podwoiło przekrój zasilania dla: rozrusznika w trakcie rozruchu; alternatora w trakcie pracy. Prosta modyfikacja, a skuteczna-latwiej teraz kręci rozrusznik.

EDIT:
Dodam,że jest to raczej alt od A4, bo nie ma na nim obudowy z tunelem powietrznym.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: