.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 21:42:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 1.8T - akumulator się wyładowywuje
PostNapisane: 28.gru.2008 14:52:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
a więc tak jako że miałem problemy z aku wymieniłem go na nowy (identycznie dobrany z poprzednim) auto nieruszane przez trzy dni i totalny klops nie miał nawet siły otworzyc centralnego :(
może ktośmi podpowie co może bynie tak?
domyślam się ze coś ten prąd musi cały czas pobierac tylko co? w auci nie ma zadnych wynalazkow wszystko prawie jak z fabryki jedynie zamienione radio (jednak to juz ponad rok a problemy od niedawna)
dodam ze na zewnątrz nie jest zimno max 0 st.
będę wdzięczny za rady
p.s. nie mam aktualnie mozliwości podłączenia pod komp :(

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 14:53:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Pierwszy strzał - może szlag trafił moduł komfortu i non stop aktywne jest domykanie szyb/szyby same w sobie?

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 15:25:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
Monster napisał(a):
Pierwszy strzał - może szlag trafił moduł komfortu i non stop aktywne jest domykanie szyb/szyby same w sobie?


a czy w takim przypadku szyby będą nadal sprawne? bo wszystkie działają bez zarzutu

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 19:41:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Właśnie przerabiam ten problem u mnie. Po około minucie od zamknięcia drzwi lub zamknięcia zamków pobór prądu stabilizuje się na poziomie 0.27A lub 0.02A. Zależy to od tego, czy radio (pioneer DEh P55BT) ma założony/zdjęty panel. Oczywiście bez panelu jest ten mniejszy prąd, a radio jest podłączone tak, że działa bez kluczyków.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 22:50:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
no tylko u mnie radio (notabene tez pionek ) wyłącza się gdy wyciągam kluczyki :/

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:26:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Zmierz prąd tak jak ja to zrobiłem. Być może coś ci rozładowuje aku, a być może sama bateria do wymiany.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: akumulator się wyładowywuje
PostNapisane: 29.gru.2008 12:27:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 09:50:15
Posty: 109
Lokalizacja: Gdynia
Witam,

Usterka dla elektryka nieciekawa, bo trudna do lokalizacji i występująca okresowo jak się domyślam.
Wszyscy wiedzą jak to zrobić, ale niewielu wie jak dokładnie.
A więc potrzebny będzie miernik uniwersalny z zakresem prądowym nie większym niż 10 A .
1. Wyłączasz auto, kluczyk do kieszeni.
2. Otwierasz maskę (ew. tylne drzwi) gdzie masz dostęp do akumulatora.
3. Zdejmujesz klemę z zacisku i szeregowo podłączasz swój miernik.
4. Symulujesz zamknięcie drzwi (otwierając zestyk maski, drzwi).
5. Zamykasz auto pilotem i obserwujesz wskazania AMPEROMIERZA.
6 Ma być 0 A- żaden prąd nie powinien płynąć. Jedynie autoalarm jest w tej chwili włączony ( pobór prądu nie więcej niż 50-100mA ).
7. Każda większa wartość prądu powoduje szybsze lub wolniejsze rozładowanie akumulatora.
8. Jak znaleźć co jest powodem tego rozładowywania akumulatora - wystarczy po kolei wyłączać poszczególne bezpieczniki.

Owocnej pracy
POZDR
RG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: