krychu dobrze gada.
U mnie koszty wyglądały następująco:

Części
- uszczelka - niemiecki ELRING: 77pln
- uszczelka kolektora wydechowego, dolotu, dekla zaworowego, simering, uszcz. turbo-wydech: razem 52pln
- uszczelniacze zaworowe: 17,20pln (8 sztuk)
- podkładki pod wtryski: 10pln (4 sztuki)
- śruba głowicy: 31pln (10szt)
- przewód paliwowy: 8pln (1m)

Regeneracja głowicy:
- spawanie 1 gniazda + forkomory
- wymiana prowadnic zaworów wydechowych (4 szt)
- szlif zaworów, planowanie głowicy
suma: 260pln.

mechanik - po znajomości zabrał mi 250pln. Mogę go polecić.
Również zalecam wymianę oleju wraz z filtrem. Wodę w chłodnicy zmieniałem 4 razy, zanim zalałem borygo. Jak masz szlaufa to będzie szybciej, ale ostatni raz przed zalaniem właściwym płynem, zalej go wodą i przejedź kilka dobrych kilometrów na rozgrzanym silniku.
Pamiętaj, że po takiej robocie głowicy trzeba przejechać jakieś 1000km, żeby się wszystko należycie dotarło.
Części kupowałem u Folty oraz w hurtowni na Skośnej.
Zaraz wrzucę do polecanych zakładów speców, którzy mi głowicę robili.