.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 09:23:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pali olej jak benzyne ?!? Help !!
PostNapisane: 29.kwi.2005 23:47:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Mam problem i to chyba duzy. Srednio co 2 tyg musze kapnac olejem bo na bagnecie widze z ubywa :/ . Nie cieknie, bo plam pod fura lub na oslonie nie ma. Zauwazylem za to ze czasem jak cofam np. pod gorke to dymie na bialo tak jakby zaslone dymna stawial :D . Przejechane mam 189tys i czasem mam ciezko noge ale nie sadze by to mialo az taki wplyw :?: . Stawiam ze to moze byc uszczelka pod glowica lub te gumki na zaworach (panewki?). Ah jak zapale fure to ikonka oleju swieci sie jak pozostale ale czasem o 1-2sek dluzej po czym gasnie. Powiedzcie co o tym sadzicie. Ostatnio wyliczylem ze na 9tyskm dolalem jakies 7-8l oleju :zly:

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 23:50:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Uzywam oleju pol-syntetycznego Lotos

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 07:27:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Warto by zacząc od zmierzenia ciśnienia w cylindrach i zrobienia próby olejowej .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 08:25:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Co to jest ta proba olejowa i ile kosztuje sprawdzenie tego cisnienia w cylindrach :?:

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 10:07:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Danio napisał(a):
Co to jest ta proba olejowa i ile kosztuje sprawdzenie tego cisnienia w cylindrach :?:

Kiedyś o to pytałęm :D
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=11816&highlight=olejowa

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 11:56:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2004 21:20:43
Posty: 438
Lokalizacja: Toruń
z moim samochodem jest dokładnie to samo tez kopci strasznie i pali ok 1 litr oleju na 1000 km :(

_________________
w126 560SEC
r129 600SL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 14:07:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Kurcze co to moze byc ze tyle go bierze :/

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 14:56:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Mi tez tyle palil, tulejowanie, kompletny remont glowicy chyba pomógł. Masz zjechany blok i gniazda (jesli jezdzisz na LPG to na bank). Nie wierz w bzdury o braniu 1l oleju na 1000 km przez gumki zaworowe. Jak kupilem fure to pierwsze co to zrobilem wlasnie to i kupa. Szkoda kasy. Jak chcesz sie ozenic z fura na nastepne 2-3 lata to warto na pewno strzelic tulejowanie i tyle. Dodatkowo sprawdz cisnienie oleju. Ja mialem 0,25 - 0,6, czyli ksiazka, wiec chociaz wal mam ok. Tloki lataly w cylindrze jak glupie, dodatkowo pierscienie olejowe byly kopletnie do dupy. A ceny byly takie:
- tulejowanie, planowanie bloku i glowicy, frezowanie gniazd, nowe pierscienie, zawory - 1270 PLN,
- sprzeglo kompletne (byl juz szmelc), szklanki, uszczelki i paski komplet, poduszka silnika i skrzyni - 1100,
- robota - oprocz silnika praktycznie cale zawieszenie, amory przod i tyl, tulejki przod, chcial 600, dalem 700 bo mi sie mechaniora znajomego szkoda zrobilo...
Zadne polsrodki nic CI nie pomoga, ja to przerabialem 3 lata i widzisz jak sie skonczylo. Sprezanie mialem 1,2,4 - 9,5, a na 3 garze nawet 7.
Ceny moze powalaja, ale po zrobieniu 20000 za 0,78 PLN w firmie wogole nie bylo mi szkoda....Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 17:18:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Kurde jak mam tyle wywalic to juz wole dolewac ten olej . Taniej wyjdzie. W sierpniu na przegladzie zmienie na mineralny zobaczymy czy to cos da :/

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 17:33:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Przy takiej kasie to nie wiem czy nie lepiej by było rozejrzeć sie za innym silnikiem.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 17:39:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Simpson napisał(a):
Przy takiej kasie to nie wiem czy nie lepiej by było rozejrzeć sie za innym silnikiem.
Za tyle to mozna nawet spłaszczone B4 nabyć ze sprawnym silnikiem, jak jest gdzie postawić to warto a reszte rozsprzedać i nieraz silnik moze zostać za darmo i w skarbonce też nie kiepsko. Kiedys zrobiłem tak z C3 tylko potrzebne były mi graty po stłuczce.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 23:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Kurcze jesli to jest wina glowicy lub bloku to gdzie znika ten olej :?: Wyparowywuje :?:

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 23:27:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Jak to gdzie znika ten olej;)

Ta zasłona dymna za autem to jest własnie twój znikajacy olej ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 23:38:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Ale to sie tylko dzieje jak cofam np. pod gorke i to nie zawsze. :/

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 09:55:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Jasne, jasne.. Tyle kasy? Kupic silnik, i co? Kolejny wqrw ze wcina olej. Sorry ale oprocz kilometrownki, jezdze na LPG, wiec wystarczajaco oszczedzilem, a z samochodu jestem zadowolony, wiec nie bylo co oszczedzac. A zrobilem dla siebie, bo nie jestem tandeciarzem i nie lubie polskiego podejscia do problemow, tam puknac mlotkiem, tam podczepic na drut... Sorry ale to nie dla mnie. A co do silnikow uzywanych. Kupisz, masz gaz, kwestia czasu sa wypalone gniazda, wiec co to za oszczednosc? A co do lepszego rozwiazania w postaci dolewania. Przez 3 lata zrobilem 150 kkm, na kazda zmiane jakies 8 litrow oleju,, litr po 10 PLN (najtanszy mineralny Castrol 5l - 50 PLN). Wychodzi na to, ze na kazde 10 kkm dolewalem za 80 PLN, razy 15 to ile wychodzi, jakies 1200 PLN (?). Teraz robie 70 kkm rocznie, planuje szrotem jezdzic jeszcze 3 lata, czyli daloby to jakies 1680 PLN, jesli nie wiecej, wiec po co to pieprzenie o oszczednosci. Oszczednosc jest zludna, dodajmy jeszcze sobie zryta psyche przez sama swiadomosc o ch** silniku... Pozdrawiam wszystkich z polskim podejsciem, aby do nastepnego zakretu...

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 10:03:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Danio napisał(a):
Ale to sie tylko dzieje jak cofam np. pod gorke i to nie zawsze. :/


no bo : gdy jezdziesz do tylu, to ten dym wlasnie ucieka w twoja strone ;) a jak jedziesz do przodu, to ow spaliny zostaja rozwiane przez wiatr itp. czynniki. A zreszta jak jedziesz do przodu to chyba nie starasz sie caly czas patrzec na rure wydechowa czy kopci czy nie, prawda ?? :/
przeprowadz maly sprawdzian, wsiadz w jakis inny samochod, i niech ktos twoim pojedzie, jedz za swoim i wszystko bedziesz mial na "talerzu" ;)

bo jezeli jest jak mowisz ze nie ma wyciekow, to olej ten musi gdzies znikac.... w twoim wypadku wszystko wskazuje na spalanie go...

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 16:10:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.gru.2004 17:28:27
Posty: 487
Lokalizacja: Gdańsk
U mnie też bierze tak 1- 1,5 l /1000 km :/ ale jak miałbym dac tyle za remont, to też wole dolewać

_________________
AUDI COUPE 2,3 NG - było 2004 - 2006
A4 1,9 TDi AVANT 2009 - 2011
BMW E-46 318D Touring 2010 -
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 17:23:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2005 01:02:36
Posty: 246
Lokalizacja: Chorzów
Robert nie rozumiem o co sie tak wnerwiasz :< Nie kazdego stac na silnik czy remont kapitalny od reki. Zeby mnie bylo na to stac to musialbym z rok pracowac :!: Co do testu z dymieniem to kumpel jechal za mna i nie bylo dymu, tylko czasem przy cofaniu to jest. Moze gdzies jest dziura i jak stoje na pochylosci to olej sie gdzies przelewa i spala :?:

_________________
Audi 80 B4 2.0 94r. - był
Audi A6 C5 2.4 01r. - był
Audi A3 Sportback 8P 1.9Tdi 06r. - jest
VW Golf VI 1.4 Tsi - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 17:39:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Alez ja sie nie wqrwiam... Bynajmniej nie na kogos kto stwierdza, ze woli dolewac itp... Jego sprawa. Nic mi do tego. A tak naprawde to wqrwia mnie cos w zawieszeniu, hehehe. Wymienilem wszystko. A przy ruszaniu slychac i czuc w podlodze pierdolniecie, i pozniej przy hamowaniu to samo. HGW co to jest. A kolejna sprawa to lekkie szarpanie kierownicy, mimo wymiany calego zawieszenia.. Mial ktos tak? Chetnie przejade sie jakas B4 w Olsztynie aby porownac... Pozdrawiam... I sie nie wqrwiam na Was..Spox

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2005 20:41:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
RobertKar napisał(a):
Alez ja sie nie wqrwiam... Bynajmniej nie na kogos kto stwierdza, ze woli dolewac itp... Jego sprawa. Nic mi do tego. A tak naprawde to wqrwia mnie cos w zawieszeniu, hehehe. Wymienilem wszystko. A przy ruszaniu slychac i czuc w podlodze pierdolniecie, i pozniej przy hamowaniu to samo. HGW co to jest. A kolejna sprawa to lekkie szarpanie kierownicy, mimo wymiany calego zawieszenia.. Mial ktos tak? Chetnie przejade sie jakas B4 w Olsztynie aby porownac... Pozdrawiam... I sie nie wqrwiam na Was..Spox


zmieniasz temat!! ale ci odpowiem
nie podjeżdżaj bokiem na krawężniki :!: poluzowały Ci się śruby od zbieżności.
Pojedziesz na zbieżność pan Ci po dokręca i nie będzie stukać przy hamowaniu i ruszaniu.może jeszcze łozyska w kielichach.
Lubisz wydawać na auto widzę, całe zawieszenie wymienić bo Ci stuka... no cóż...radio zgłośnij.

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: