Heveliusz napisał(a):
Jak od dołu odkręcisz 2 śrubki w otworach po bokach (są krzyżakowe - przynajmniej u mnie), to potem masz jajowatą szczelinęna środku. Tam jest jeszcze jedna śruba imbusowa pod kątem.
Pająk ściągniesz odkręcając widoczną śrubę jak zdejmiesz osłonę.
juz dalem rade

a wiesz moze co to za przelaczniki z tyłu zegarow? mam jeszcze 2gie pytanie na forum, jak dostac sie do zarowek ktore podswietlaja nawiewy...
i jeszcze jedno pytanie...mam taki problem ze wyswietlacz biegow na desce mi wariuje...tzn normalnie pokazuje w jakim polożeniu jest wajcha ale potrafi np zniknac od czasu do czasu R, D. N itp itd, teraz sie zastanawiam czy padnieta elektronika tego ukladu, czy to jest jakas sygnalizacja ze jest problem z sama skrzynia...choc skrzynia wydaje sie ok, biorac pod uwage odczucia z jazdy.