.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lip.2025 09:50:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8] zworki z tyłu zegarów
PostNapisane: 07.lip.2009 12:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
Witam

Wyjąłem dziś zegary bo mam problem z niedziałającym licznikiem kilometrów i na tylniej stronie znalazłem jakies przełączniki (załączam fotki) od czego one są?

Obrazek

Obrazek

aha i jeszcze moze glupie pytanie ale jak sciagnac ta oslone?

Obrazek

Dzieki z gory :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 13:03:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
oslone sciaga sie od dolu w otworze bodal plaskimtam gleboko jest imbus 4 poluzowujesz i sciagasz

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 16:50:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
juzek v8 napisał(a):
oslone sciaga sie od dolu w otworze bodal plaskimtam gleboko jest imbus 4 poluzowujesz i sciagasz


dzieki..tak to jest jak sie zabiera za cos bez nawet latarki ;-)

ten przelacznik 1,2,3 ze zdjecia jest przylutowany do wskaznika temperatury...hmmm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 19:27:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Jak od dołu odkręcisz 2 śrubki w otworach po bokach (są krzyżakowe - przynajmniej u mnie), to potem masz jajowatą szczelinęna środku. Tam jest jeszcze jedna śruba imbusowa pod kątem.

Pająk ściągniesz odkręcając widoczną śrubę jak zdejmiesz osłonę.

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 20:07:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
Heveliusz napisał(a):
Jak od dołu odkręcisz 2 śrubki w otworach po bokach (są krzyżakowe - przynajmniej u mnie), to potem masz jajowatą szczelinęna środku. Tam jest jeszcze jedna śruba imbusowa pod kątem.

Pająk ściągniesz odkręcając widoczną śrubę jak zdejmiesz osłonę.


juz dalem rade :) a wiesz moze co to za przelaczniki z tyłu zegarow? mam jeszcze 2gie pytanie na forum, jak dostac sie do zarowek ktore podswietlaja nawiewy...

i jeszcze jedno pytanie...mam taki problem ze wyswietlacz biegow na desce mi wariuje...tzn normalnie pokazuje w jakim polożeniu jest wajcha ale potrafi np zniknac od czasu do czasu R, D. N itp itd, teraz sie zastanawiam czy padnieta elektronika tego ukladu, czy to jest jakas sygnalizacja ze jest problem z sama skrzynia...choc skrzynia wydaje sie ok, biorac pod uwage odczucia z jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 10:47:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
jeśli dobrze pamiętam tymi przełącznikami koryguje się średnie spalanie (bodaj +- 10%)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 10:51:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 665
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
ando1414 napisał(a):
jeśli dobrze pamiętam tymi przełącznikami koryguje się średnie spalanie (bodaj +- 10%)


Pewnie tak, bo są identyczne jak te w B3/B4 do korekty spalania.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2009 20:37:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
sylwiasty napisał(a):
ando1414 napisał(a):
jeśli dobrze pamiętam tymi przełącznikami koryguje się średnie spalanie (bodaj +- 10%)


Pewnie tak, bo są identyczne jak te w B3/B4 do korekty spalania.


aha...to nawet nie ruszam...po co sie denerwowac potem ;-)

zarowki nawiewu juz wymienione takze juz to pytanie tez zalatwione. a z zegarami i wyswietlaczem biegow to chyba zaniose do elektronika i niech te zegary sprawdzi dokladnie tzn. sciezki i luty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2009 23:08:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
audiV8q napisał(a):
zarowki nawiewu juz wymienione takze juz to pytanie tez zalatwione. a z zegarami i wyswietlaczem biegow to chyba zaniose do elektronika i niech te zegary sprawdzi dokladnie tzn. sciezki i luty.


Skoro znika Ci podświetlenie - to sprawdziłbym właśnie żarówkę - lubi padać (pod kątem widać, że coś tam jednak się wyświetla).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2009 07:07:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Wina leży po stronie żarówki tylko wtedy, jeżeli zanikają wszystkie literki na raz. Jeżeli znikają tylko poszczególne to niestety wina wyświetlacza.
Całość posiada 2 oddzielne żarówki. 1 dla PRND321 a druga dla M z prawej strony.

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2009 09:38:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2008 10:32:31
Posty: 135
aha. w takim razie moze powoli rozejrze sie za zegarami.
Mam jeszcze jedna prosbe o zidentyfikowanie jednej wtyczki oraz gniazda.

Wtyczka jest pod nogami pasazera tam gdzie sa przekazniki, a gniazdo tam gdzie sa bezpieczniki.

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: