kmiler napisał(a):
Bardzo dziekuje za wszystkie posty skonczy sie prawdopodobnnie na wtryskach i chipie

w zabawy z turbina to bym sie roche bal.. Moze za pare lat

Jak sie zmieni to postaram sie pochwalic na forum!!! Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za pomoc
ja tam turbiny sie nie balem i sam ze znajomym wymienilem
zas co do Ciebie
Spanky to zmiana wtryskow w tym aucie bedzie tylko wyrzuceniem kasy i nic pozatym

- jak zrobi chipsa to sie przekona ze przy 30 stopniach na zewnatrz samochod strasznie mu spowolni - znajomy ma chipsa na ok 145KM w ibizie silnik ASV czyli tez 110KM i wiesz jaka byla temperatura w dolocie po chwili jazdy w temp ok 20 stopni??? ponad 70 stopni - co sie przeklada na przyspieszenie gorsze o ponad sekunde i ponad sekunde gorzej na cwiartke

w zimowe i chlodniejsze dni auto super zapier... (jak to sie mowi o dieslach po chipsie

)
a zreszta nadal nie mamy informacji jaki ma silnik

bo jesli ASV to wtryski mu spokojnie wystarcza nawet do ponad 150KM ale tu juz trzeba zmienic turbine i IC
zas co do kosztow to uzywana turbina od ARL'a to jakis 1 tys zl do tego dodajmy IC od ARL'a jakies 400zl + rurki ok 500zl (jak z nierdzewki to ok 700zl) + chip ok 1500zl = 3400zl + robocizna za wymiane turbiny i zamontowanie IC bo w cene rurek juz jest wliczony ich montaz itp - czyli na upartego jakies niecale 4 tys zl a moc w granicach 160-170KM
i dopiero po tym jak bedzie chcial to wieksze wtryski i wydajniejsza pompe
po drodze przydaloby sie wydech odetkac
co do mojej A3 to nadal mam pewne problemy z zawieszeniem i na nim sie narazie skupiam

pozatym nic wiecej oprocz turbiny od ARL'a i pozbycia sie EGR'a (bo tylko przez niego syf zbiera sie w kolektorze ssacym

) nie zrobilem - wiec narazie na hamowni nie bylem a g-tech wypluwa cos ponizej 10s do setki i jakies 17 na cwiartke czyli jak dobra seria
spalanie (miasto+trasa) mam na poziomie 6.2-6.3l/100km na 225/45 R17 przy "spokojnej"

jezdzie
