.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 13:11:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: problemy z centralnym z pilota -A4
PostNapisane: 20.mar.2005 01:03:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2005 00:52:01
Posty: 75
Lokalizacja: siemianowice
witam mam taki problemik nie działa mi centralny z pilota co moze byc przyczyna .autko mam dopiero tydzien . u porzedniego terz nie działał ale on tego nie naprawiał.
jaki najlepiej olej wlac (porzedni własciciel niewiedział jaki mu wymienili)do A4 1,8T 1995
jak sprawdzic moc turbosprezarki??
jestem laikiem w tych sprawch wiec prosze o rady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2005 01:19:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Co do mocy sprężarki to hmmm..... może byc ciężko :) Chyba chodzi ci o ciśnienie doładowania? A to można sprawdzić VAG'iem lub ciśnieniomierzem, jeżeli chcesz miec na stałe podgląd na ciśnienie to musisz sobie takowy nabyć i zamontować.

I pokasuj zbędne tematy bo na technicznym zrobiłeś 3 takie same a na ogólnym 2, szkoda bałagan robić :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2005 08:00:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nt. centralnego : zalezy jaki masz alarm , jaka centralka pilota znajduje sie w aucie , w Audi, nie wiem czy w nowszych modelach tez, stosowano przemienna biegunowosc sterowania centralnym , nie wszystkie alarmy maja taka opcje a jezeli nie maja to trzeba to dopasowac za pomoca przekaznikow a nie wszyscy ktorzy instaluja alarmy o tym widza lub poprostu nie chce im sie tego robic

nt. oleju : ciezko jest przez internet ocenic jaki olej powinines lac, najlepiej gdybys udal sie do jakiegos fachowca ktory ocenilby stan silnika , zalac syntetyk i wyplukac silnik mozna , ale jezeli jest juz po duzym przebiegu na innym oleju ( polsyntetyk, mineral) moze to skonczyc sie wyciekami a w extremalnym wypadku zapchaniem ktoregos kanalu olejowego przez wyplukany syf co w efekcie moze grozic zatarciem silnika lub ktorejs z jego czesci. tak wiec jezeli chcesz to zrobic solidnie to nawet warto byloby troche rozebrac silnik , obejzec go i wtedy zdecydowac jaki olej lac. Oczywiscie najlepszym rozwiazaniem dla turbosprezarki i silnika jest olej syntetyczny ktory jest stosunkowo zadki i dzieki temu najlepiej dociera do wszystkich miejsc ktore wymagaja smarowania , dodatkowo robi to w najszerszym zakresie temperatur

nt. sprezarki , j.w. mierzy sie cisnienie oraz sprawdza luzy na wirniku , poza tym ilosc oleju w IC i rurach pomiedzy turbo a przepustnica swiadcza o jej zuzyciu bo jak wiadomo sprezarka nie ma lozysk tylko ma panewki olejowe

a poza tym jezeli chcesz uniknac stresowych sytuacji w zadawaniu pytan na forum proponuje zaczac od korzystania z opcji "szukaj" i "Forum FAQ" , jest tam wiele pytan na ktore juz zostaly udzielone odpowiedzi i wystarczy tylko to znalezc a to wymaga tylko checi i odrobiny zrozumienia przy czytaniu opisu obslugi funkcji "szukaj"

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2005 16:25:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2005 00:52:01
Posty: 75
Lokalizacja: siemianowice
sorki za ten bałagan ale niewiem jak to sie stało ,dzieki za odpowiedzi.
kumpel mi mówił o wymianie oleju w silniku nie odkrecajac tej dolnej srubki tylko wysysajac go przez góre czy to dobry sposób na wymiane oleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2005 18:14:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2005 16:03:34
Posty: 10
Lokalizacja: Katowice
Cytuj:
kumpel mi mówił o wymianie oleju w silniku nie odkrecajac tej dolnej srubki tylko wysysajac go przez góre czy to dobry sposób na wymiane oleju.


:546: tylko po co??

_________________
A4 AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2005 18:33:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Sposób dobry jak każdy inny, tylko co Ci to daje? Żeby wymienic filtr oleju w A4 1.8T i tak musisz się raczej do niego dobrac od spodu. A jak już tam jesteś, to odkręcic tą jedną śrubkę żeby wypuścic olej to nie żaden problem...

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2005 18:53:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w dobrych stacjach diagnostycznych i warsztatach maja s[pecjalny sprzet do wymiany oleju to wlasnie poprzez bagnet wyciagaja olej .. niczym to sie nie rozni od tradycyjnej wymiany a jedynie mniej pracy jest bo nie trzeba sruby meczyc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2005 08:47:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2004 14:34:26
Posty: 26
Lokalizacja: Lublin
Przytdatne szczególnie w sytuacji gdy śruba jest już w nienajepszym stanie (duży przebieg auta) i jej odkręcanie może spowodować nieszczelność.

_________________
A4 `95 1.8T (AEB)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2005 09:16:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
stan sruby raczej nie ma wplywu na nieszczelnosc a sama srube jak jest szesciokat zjechany , mozna kupic za 15 pln w ASO i ja tak robie co jakis czas jak juz sruba wyglada nienajlepiej a jezeli mechanik ma odpowiednie klucze czyli 6ciokatne a nie 12katne to bez problem,u odkreci srube nie kaleczac jej , do tego jst jeszcze miedziana podkladka ktora rowniez powinno si eco jakis czas wymieniac , koszt w ASo , pare zlotych

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2005 09:41:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
co do centralnego zamka z pilota to może byc tak że albo baterie padły i pilot dlatego nie działa albo ktos próbował wymienić baterię i nie zakodował pilota...

tak czy tak rozbierz pilota , wymień baterie i zakoduj pilota a robi się to tak (w A3 97`):
- jeden kluczyk w stacyjce i przekręcasz tak żeby się kontrolki zaświeciły
- zostawiasz w takiej pozycji klucz w stacyjce
- drugim kluczykiem zamykasz drzwi od kierowcy jednocześnie przytrzymujac przycisk zamknij
- kierunki mrugną i auto sie zamknie
- otwierasz przyciskiem "otwórz" , wyłączasz zapłon i gotowe :peace:

jak to nie zadziała to trzeba szukać przyczyn w pompce centralnego zamka ale najpierw zanim cokolwiek zrobisz sprawdź sobie bezpieczniki

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 19:31:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2005 17:53:37
Posty: 10
Lokalizacja: Wrocław
mam problem z tej samej serii - alarm mi nie działa
proszę więc Was o pomoc
mam A4 1,6 96 r. jest w nim zamontowany oryginalny alarm audi, kluczyk ma tylko 1 przycisk, wymieniłem w kluczyku baterię i nic, w kluczyku brakuje chyba diody, nie wim czy może mieć to znaczenie
sposób odblokowania zaprezentowany powyżej nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 22:15:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 12:46:09
Posty: 99
Lokalizacja: Zakopane
Max, jasne ze moze miec znaczenie, nawet zasadnicze, bo zdaje mi sie ze audi monotowalo jeszcze wtedy sterowanie na podczerwien, a wiec bez diody dzialac nie bedzie. Podskocz do serwiesu rtv to doradza Ci co z tym fantem zrobic.

_________________
A4 ADR A.D. 1995


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2005 08:36:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
max_70 napisał(a):
mam problem z tej samej serii - alarm mi nie działa
proszę więc Was o pomoc
mam A4 1,6 96 r. jest w nim zamontowany oryginalny alarm audi, kluczyk ma tylko 1 przycisk, wymieniłem w kluczyku baterię i nic, w kluczyku brakuje chyba diody, nie wim czy może mieć to znaczenie
sposób odblokowania zaprezentowany powyżej nie działa


a jesteś pewien że masz ten alarm :?:
a nawet jeżeli masz to wydaje mi się że masz kluczyk bez pilota , bo jakoś nie przypominam sobie żeby były piloty z jednym przyciskiem (zawsze jest min 2 przyciski) , a ten kluczyk najprawdopodobniej to Panie Kolego jest z podświetlaniem i ta brakująca dioda to dioda świecąca żebyś se trafił w nocy do zamka :): ;)

jak masz moduł centralnego zamka sterowany z pilota , to wystarczy wtedy zakupić takowy pilot + dorobic grot + zakodować immo+zakodować pilota i powinno działać

:peace:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2005 19:51:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2005 17:53:37
Posty: 10
Lokalizacja: Wrocław
Dzięki za uwagi
myślę, że mam ten alarm, ponieważ w prawym górnym rogu przedniej szyby jest zamontowany "mikrofon". do samochodu mam oryginalną książkę-instrukcję, w której rodzaj tego pilota jest opisany. jak rozebrałem ten kluczyk, to oprócz brakujcej diody jest coś jeszcze - przypomina mi to kontraktron.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 08:45:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
max_70 napisał(a):
Dzięki za uwagi
myślę, że mam ten alarm, ponieważ w prawym górnym rogu przedniej szyby jest zamontowany "mikrofon". do samochodu mam oryginalną książkę-instrukcję, w której rodzaj tego pilota jest opisany. jak rozebrałem ten kluczyk, to oprócz brakujcej diody jest coś jeszcze - przypomina mi to kontraktron.

pozdrawiam



a ja bede stał przy swoim , raczej w tym kluczyku nie masz pilota :D , a to cos co widzisz po rozbebeszeniu kluczyka to zapewne "pestka" - kość w której zapisany jest kod do immobilaisera :peace:

P.s. Co to jest kontraktron :?: :galy:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 19:50:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2005 21:36:33
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
A może do bateryjki wypadałoby zajżeć???

_________________
Marcin
A4 2.8 30V Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2005 16:52:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2005 17:53:37
Posty: 10
Lokalizacja: Wrocław
Macie rację ten kluczyk służy tylko do obsługi zamka centralnego
ale tak czy inaczej nie działa, samochód otwieram kluczykiem
baterię zmieniłem na nową
wiecie co zrobić, żeby zaczął działać ?

pozdrawiam
Max


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 21:41:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
To ja się trochę podłączę...

Po czym poznać, ze mamy w Audi A4 '96 centralny na pilota?
Jestem świeżym użytkownikiem auta, a od poprzedniego użytkownika dostałem jedynie klucz "serwisowy" (namalowany jest na nim klucz francuski).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2005 23:47:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
hokej66 napisał(a):
To ja się trochę podłączę...

Po czym poznać, ze mamy w Audi A4 '96 centralny na pilota?
Jestem świeżym użytkownikiem auta, a od poprzedniego użytkownika dostałem jedynie klucz "serwisowy" (namalowany jest na nim klucz francuski).


To jeszcze ktos kupuje autka bez kompletu kluczy?? :galy:
A jak poprzedni właściciel w nocy przyjdzie do samochodu, wsiądzie i odjedzie to nie będziesz zdziwiony?? A wiesz, że będziesz miał problemy z wypłatą AC w przypadku kradzieży jeśli nie masz orginalnych kluczy??

P.S. Co się mogło stać z orginałami?? Kolekcjonuje to ktoś??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2005 07:47:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2005 20:24:17
Posty: 93
Lokalizacja: Sanok
Poprzedni właściciel jest dwa kraje stąd. Ponad 1500 km. I był trzecim uzytkownikiem auta. Niechlujny był. Poza tym, on takimi "starociami" nie jeździ. No ale jakas tam obawa pozostaje...

Miałem tez Mondeo z Niemiec. Od pierwszego właściciela, starszego Pana. Baaardzo zadbany, ale tez kluczyka brakowało. Zgubił.

No i wreszcie, byłem kiedyś właścicielem Fiata Bravo z kompletem kluczyków. No i pewnego razu zgubiłem jeden. Zdarza sie. Miałem AC w Warcie, poszedłem, zgłosiłem, dałem trzy ogłoszenia w lokalnej prasie i Warta to zaakceptowała. Na piśmie.

A wracając do tematu. Może mi ktoś pomóc?

Aha i jeszcze jedno. Czy możliwe jest przekodowanie immobilaizera na jakis inny kod, tak, aby poprzednie kluczyki nie pasowały?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: