już było niedawno o tym w jednym z postów - ściągaj zderzak, popuść chłodnicę(e), dojdź do paska, lub jak tam zrobisz - nieważne - bylebyś dostał się do całego paska
i jak nie masz listwy, to najlepiej podpieprzyć lakier do paznokci lubej, oznaczyć koła wraz z paskiem (najlepiej po dwie cechy, jeśli jesteś pechowcem, i miałbyś możliwość przy ściaganiu pasa którąśzetrzeć

), zdejmij pasek, przyłóż dokładnie do nowego, przemaluj cechy, i zakładaj nowy w dokładnie w miejsce starego - wałki najlepiej zabezpieczyć sobie opaskami plastikowymi (coś a'la kajdanki SWAT), tak, żebyś mieł minimalną możliwość ruszenia wałkami w lewo prawo przed naciągnięciem, a dolny wał ci sie nie obróci, a jeśli tak, to zawsze jest tylko jeden
nie zapomnij i nie oszczędź tylko na obu rolkach, termostacie i pompie paliwa - kosztują tyle co grill z przyjaciółmi, a nie będziesz musiał rozkopywać na nowo pół przodu żeby wymienić jedno z nich np. za kilka miesięcy...
no i wymyśl jakiś bajer dla lubej za ten lakier...
- jeśli robisz sam - zarezerwuj cały dzień (na spokojnie) - choć z drugiej strony zastanów się - czy nie lepiej zlecic warsztatowi - średnio biorą 600 za całość - z robotą i częściami, a dostaniesz jeszcze gwarancję na poprawność montażu i części , jeśli części bierzesz od nich. chyba, że trafisz na partacza, to grawancji ci nie da, bo będzie bał się swojej roboty
