.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 14:50:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: rozrzad 2,8 AAH
PostNapisane: 13.maja.2005 18:16:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2005 09:35:44
Posty: 12
Lokalizacja: Piaski k. Lublina
Czy ktos może mi powiedziec czy potrzebne są te przyrzady do wymiany paska rozrzadu , czy jesli się ma troche pojęcia można to zrobic metodą tradycyjną. A może ktos za stronę na której można zobaczyc jak sie to robi .Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 22:30:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
można to zrobić metodą tradycyjną ale jest to trudne u mnie dopiero za piątym razem udało się zgrać wszystkie znaki (po kilku obrotach wałem zawsze uciekało o jeden żąbek to w lewo to w prawo) ale jest to możliwe tylko trzeba trochę więcej czasu.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 07:30:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
już było niedawno o tym w jednym z postów - ściągaj zderzak, popuść chłodnicę(e), dojdź do paska, lub jak tam zrobisz - nieważne - bylebyś dostał się do całego paska ;)

i jak nie masz listwy, to najlepiej podpieprzyć lakier do paznokci lubej, oznaczyć koła wraz z paskiem (najlepiej po dwie cechy, jeśli jesteś pechowcem, i miałbyś możliwość przy ściaganiu pasa którąśzetrzeć ;) ), zdejmij pasek, przyłóż dokładnie do nowego, przemaluj cechy, i zakładaj nowy w dokładnie w miejsce starego - wałki najlepiej zabezpieczyć sobie opaskami plastikowymi (coś a'la kajdanki SWAT), tak, żebyś mieł minimalną możliwość ruszenia wałkami w lewo prawo przed naciągnięciem, a dolny wał ci sie nie obróci, a jeśli tak, to zawsze jest tylko jeden ;)

nie zapomnij i nie oszczędź tylko na obu rolkach, termostacie i pompie paliwa - kosztują tyle co grill z przyjaciółmi, a nie będziesz musiał rozkopywać na nowo pół przodu żeby wymienić jedno z nich np. za kilka miesięcy...

no i wymyśl jakiś bajer dla lubej za ten lakier... ;)

- jeśli robisz sam - zarezerwuj cały dzień (na spokojnie) - choć z drugiej strony zastanów się - czy nie lepiej zlecic warsztatowi - średnio biorą 600 za całość - z robotą i częściami, a dostaniesz jeszcze gwarancję na poprawność montażu i części , jeśli części bierzesz od nich. chyba, że trafisz na partacza, to grawancji ci nie da, bo będzie bał się swojej roboty ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 07:35:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
i jeszcze jedno - jak bedziesz robi sam - sprawdz kolizyjnosc, bo mnie cholera nie udalo sie dotknac tlokiem zaworow - ustaw tlok w najwyzszym punkcie, i pokrec powoli (z czuciem) wałkiem - ja próbowałem na 3 cylindracj (jednej stronie) i nie udało mi sie zetknąć, więc nie wiem co mysleć - oczywiście silnik 2,6, z 2,8 może być inaczej (może tłok dochodzi wyżej - żeby stopień kompresji był większy, choć prospekty piszą, że jest ta sama - 10,3 w abc i aah

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 10:12:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
W AAH tłoki mówią bliskie dzień dobry zaworom - TESTED :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 10:18:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
;) - po incydencie? czy ręcznie?

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 11:10:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Rolka odwracająca bieg paska postanowiła mnie boleśnie ($$$) uświadomić...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 10:32:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
skąd wziąłeś to 600 zł - to chyba za sam pasek z wymianą?

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 11:18:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
pozaglądaj do cenników, i dolicz 180 zł. robocizny, rozumiem, że w Wa-wie ceny sa inne ;) i to b.dobry zakład z niezłą ilościa 'rozrządzonych' abc i aah, sam widziałem, jak robią, w jaki sposób wszystko odkręcają, - znaja na pamięć wszystkie czynności i to w odpowiedniej kolejności, żadnego zaglądania, przyglądania, gdzie co odkręcić, wszystko pewne, szybkie i świadome ruchy, tak, jakby zrobili masę takich silników - po prostu potrfia, i mają do tego sprzęt, aże tracą przy tym b.mało czasu, to i robocizna nie jest tak wyceniona, jakby chcieli na jednym rozrządzzie dom wybudować ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: