.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.cze.2025 11:50:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy turbina od 110 KM TDI podpasi do 1Z 90KM ???????????????
PostNapisane: 18.maja.2005 10:20:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
Strasznie kopci audiczka kolegi i gubi dużo oleju, pod turbawką aż mokro, wydaje mi się że olej który ma smarować turbinkę idzie z powietrzem i spala się w sillniczku. Akurat możemy kupic tanio sprawną turbinkę ale od motorka 110 koników i pytanie czy napewno ona podpasi?

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 10:37:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
bez przerobek nie podpasi, trzeba zmienic duza czesc osprzetu a przede wszystkim inaczej rozwiazac sterowanie turbina

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 10:49:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
uuuuuu... to się koles nie ucieszy, trza bedzie jednak szukać normalnej od 1Z na 90 koników, dobrze ze pytam bo ci sprzedawcy zawsze twierdzą że pasuje ;)
jeden koleś mi wspomniał ze tylko jakiś jeden przewód trzeba tylko zmienic bo ma inną średnicę i trzeba uważać aby to nie była turbawka na zmienna geometrię bo wówczas kaszanka.....

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 11:05:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
własnie o tej kaszance pisał ci bilu

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 12:38:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
... czyli jak znajde zwykłą turbawkę 110 KM to podejdzie bez wiekszych problemów ??

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 13:36:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
gigi napisał(a):
... czyli jak znajde zwykłą turbawkę 110 KM to podejdzie bez wiekszych problemów ??

nie znajdziesz takiej.
szukaj nieco wiekszej niz masz czyli umbau z GT15 na GT17/20/22 (GT20 wypada chyba najatrakcyjniej):
http://www.rusturbo.ru/index.php?action ... title=GT20
Obrazek

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 14:04:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
nio fajnie by było, ale tu chodzi o to aby jak najtaniej zrobić turbawkę i 90 konikow kolesiowi starcza, akurat moze mieć dobre turbo od 110 GT17 za 300-400 z i nie bardzo wiemy co mamy robić.......ł

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 14:18:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
gigi napisał(a):
nio fajnie by było, ale tu chodzi o to aby jak najtaniej zrobić turbawkę i 90 konikow kolesiowi starcza, akurat moze mieć dobre turbo od 110 GT17 za 300-400 z i nie bardzo wiemy co mamy robić.......ł

GT17 od 110 = przerabianie (dodatkowe koszta)
poszukajcie lepiej oryginalnej bo skoro kolesiowi styka 90 kucykow to po co mu tuning - zaoszczedzi moze pare zloty na zakupie turbiny ale szybko je zwroci na stacji benzynowej i w innych warsztatach ktore to turbo zaadoptuja.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 14:28:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
oki, dzieki za pomoc, zapytam jeszcze czy na tak padniętej turbince można wogóle awaryjnie jeździć? Czy można coś na szybko zrobic aby nunia tak nie kopciła? Obecnie daje tak dymkiem ze moze robić w filmach wojennych :), przy mocniej wcisnietym pedale to kopci lepiej niz parowóz, biedni Ci co z tyłu jada ;) ......

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 14:52:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
kopci i na czarno i nie jedzie?

sprawdzić dolot pod wzgledem nieszczelności i sterowanie (wężyki)
do turbinki


bo może nie będzie az tak źle...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 14:59:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
kopci raczej na jasno, czyli olej, poza tym olej wali z turbiny a ona raczej nie zyje. Mogę mieć jeszcze turbine VNT15 ale nie wiem czy podpasi?

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 15:04:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
też zmienna geometria - kupa roboty

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2005 21:30:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Bilu napisał(a):
bez przerobek nie podpasi, trzeba zmienic duza czesc osprzetu a przede wszystkim inaczej rozwiazac sterowanie turbina


Przy okazji spytam - robiłeś coś takiego?
Myślę nad taką przeróbką w AEL (R5 2,5 TDI). Pasowałaby turbawka VNT od T4, właściwie bez żadnych przeróbek. Zastanawiam się jakie są różnice w sterowaniu przez ECU, tzn czy sygnały sterujące zaworkiem mają takie same wypełnienia. Mam też problem jak w "mutacji" ograniczyć doładowanie na samym dole (żeby się turbinka nie zatrzymywała..;-))
Byłbym wdzięczny za jakieś linki albo wskazówki.

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: