.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 12:16:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Coś nietak z moją niunią
PostNapisane: 06.maja.2005 21:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Witam klubowiczów.
Zwracam sie z takim oto problemem. Nabyłem ostatnio moje pierwsze Audi i w dodatku pierwszego diesla (Audi 80 1.9 TDI). Niejestem mechanikiem a dotej pory jeździłem benzyniakami i diesel to dlamnie czarna magia. Zauważyłem że autko jest słabe jakby niewłączała sie turbina, nieczuje przyrostu mocy ani wyraźnego świstu turbinki. Dodatkowo przy odpalaniu na zimno mam falujące obroty (900-1000) i tak przez ok 1km jazdy telepie mi silnikiem aż niezłapie temperaturki. Ani razu niezapaliła mi sie kontrolka świec żarowych (najniższa temp. przy jakiej go uruchamiałem to ok 3 stopni na plusie), w dodatku styłu była biaława świeca dymna aż sie nienagrzał. Byłem u mechanika poddłączył mnie pod kompa i żadnych błędów, kont, dawka itp. wporządku. Świece sprawdziłem są sprawne. Według znachorów z bloku turbina jest ok oleju niebierze.
W poniedziałek pojade do innego mechanika może on coś wymyśli, a między czasie może ktoś z posiadaczy takich furmanek by doradził co to może być, żebym chociaż wiedział jak z mechaniorem gadać żeby nizdarł zemnie jak wyczuje że jestem zielony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2005 22:04:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 21:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
a jaki ma przebieg? objawy jakie opisałes wskazują na brak podgrzewania świec żarowych (stąd te telepotanie zimnego silnika) , kontrolka od swiec moze być niesprawna ,sprawdz ją, musiłbyś sprawdzic same wtryski czy nieleją (stąd może brac sie ten bialy dym) ...........te żeczy sprawdził bym w pierwszej kolejnosci......P.S. jesli nikt na miejscu Ci nie pomoże to daj znac ,dam ci namiar na spawdzony warsztat w Mrągowie......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2005 22:46:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
@ Rafaello: objawy wskazuja na nieszczelnosci na wezykach podcisnieniowych i tego VAG nie pokaze. Ewidentnie nie masz prawidlowego sterowania turbinka. temat byl opisywany wielokrotnie, wiec przeszukaj forum.
Czy mechanik uzasadnil slowa "kat wtrysku jest ok"? Masz wydruk z VAG`a ? Jelsi kat wtrysku jest ok to auto musi palic na dotyk pomimo lejacych wtryskow i gradobicia. TDI tak ma.
Co deo turbawki to jedni ja slysza a inni nie ;-)
Twoje autko z ktorego rocznika ?
@Syncro: kontrolke siec zarowych mozna sprawdzic VAG`iem, jesli soft nie dotykany to swieczki odpalaja sie przy -5.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 09:06:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Niemam wydruków jak pojade jeszcze raz to wezme (wtedy badanie było za free więc się nie upominałem :) ) Odnośnie tego kąta wtrysku to sprawdzał go oraz dawke i porównywał z jakimiś tablicami czy tabelkami niema mpojęcia co tam było. A że turbawka niedaje właściwego ciśnienia to mówi mi każdy kto chwyci za wąż od turbinki kiedy gazuje (podobno tak można sprawdzić). Kontrole sprawdził kompem i sie zapaliła. Rocznik mojej furki to 1992. Acha jeszcze jedna sprawa mi się przypomniała jak zmieniam bieg to czuje przez 1 sek wibracje na sprzęgle mechanior mówił że to poduszka pod silnikiem. Odnośnie przebiegu to jest podejżanie mały ok 155 tyś. Ostatni wpis w książce serwisowej (jeżeli autentyczna) to XII 2004 przy prxzebiegu ok 145 tys. Skoro świeczki zaczynają grzać przy -5 stopniach to czemu umnie problem telepania jest nawet jak wracam o 15:00 z pracy a fura stoi na sloncu (ok +15) stopni? Wtedy świece niepowinny grzać a auto powinno odpalić bezproblemu i równo pracować a umnie odpala ale wcale ładnie niepracuje. Wtrysków też sam nie sprawdzę więc będe musiał się zdać na mechanika. A i jeszcze jedno pedał gazu niejest na linke tylko sterowany elektroniocznie prawda, więc niewiem jak ma sie zachowywać pod nogą bu umnie żeby auto szło (przy wyprzedzaniu na 4 biegu) to gaz wciskam do podłogi, w benzyniaku wystarczyło płynnie dodawać a samochód przyśpieszał a tu słabiutko, może to przez turbawke. W ponidziałek skontaktuje się z mechaniorem jak niebedzie miał czasu albo chęci to byłbym wdzięczny za namiary na tego z Mrągowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 12:47:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
@Syncro: kontrolke siec zarowych mozna sprawdzic VAG`iem, jesli soft nie dotykany to swieczki odpalaja sie przy -5.


+5

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: cos nie tak
PostNapisane: 07.maja.2005 12:54:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2005 18:26:11
Posty: 55
Lokalizacja: Kołobrzeg
sprawdz wezyki dolotowe - lewe powietrze, moj brat mial takie objawy.

_________________
C4 2.8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2005 19:31:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
syncro 2.2

Byłbym wdzięczny za te namiary na mechanika z Mrągowa (jeśli ma doświadczenie z TDI). Mój mechanior narazie niema czasu a mi niechce się czekać. Musze szybko zreanimowaćmoją niunię :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2005 21:24:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2005 21:55:05
Posty: 236
Lokalizacja: Mrągowo
okey, w wtorek wezme wszystkie namiary i ci przesle.........pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 16:15:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Narazie moje autko stoi u zaufanego mechanika (jak się niesprawdzi to mam namiary na drugiego :) ). Z tym telepaniem i brakiem mocy to wyglada nato, że ktośgrzebał w pompie i nieumiejętnie chciał zwiękrzyc dawkę. To rozwiązałoby sprawę osiągów a odnośnie odpalania i telepania na zimnym to mechanior mówił że jeśli to nie (tu moge się pomylić) "zaworek przetłaczający" albo "przełączjący "to w takim razie pompa do wymiany :( . Może od razu ktoś mi powie ile kosztowała by taka (1.9 tdi 1992r). Pozostaje mieć nadzieję że to jakiśgłupi zaworek.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2005 22:55:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Dobra odebrałem w końcu furmanke od mechanika :D
Ale sprawy niepotoczyly się tak jak miałem nadzieje. Troche na zimnym równiej pracuje, dymienie wystepuje nadal (dokladnie sprawdze po porannym rozruchu), osiągi... no właśnie spodziewałem sie że bedzie lapiej ale mechanior powiedział że b4 tdi z 92 roku tak mają a mój to chodzi BDB. Wkurza mnie że nieczuje nagłego kopnięcia w fotel ok 2300-2500 obr (bo chyba tak powinno być) i fakt że żeby auto "załapało" że ja chcę żeby ono szybciej jechało to musi poczuć pedał przy podłodze (szczególnie na wyższych biegach) poprostu pedeał wchodzi i wchodzi ale dopiero coś sie dzieje konkretnego jak dotknie podłogi. Mechanior sprawdzał pod kompiutrem i wsio ok. Niewiem już co myśleć może ktośma z 92 roku i wypowie się bo niewiem czy dalej szukać przyczyny i wydawać kase czy dać sobie spokój.
A zapomniałem turbawkę też mi sprawdził i wszystkie wężyki.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2005 07:13:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wiesz moj po latach okazalo sie ze mial 79 koników i 16 z hakiem
do stu wiec moze u ciebie tez pouciekały?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2005 21:12:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Po porannym odpaleniu auta niestety "kupa". Auto dalej warjuje obrotami az niezlapie temp. tak z 5 minut obroty wariują 900-1000. Jak prubuje jechac zanim sie unormuje to sam przyspiesza mi i zwalnia. Tragedia. A i jeszcze jedno, zawsze myslalem ze dieslem jezdzi sie o wiele latwiej ze trudniej go zdusic i wogle a umnie 2 razy zdarzylo mi sie go zdusic, przy wolniejszych zakretach (drogi osiedlowe), tak ze trezba prawie sie zatrzymac albo przy ,mocnym zwolnieniu tak że prawie stoi, w bezyniaku wrzucam 2 i jade atu telepie jakby 2 to za wysoki bieg. Może to wina pompy bo mechanik mowi ze wszystko sprawdził i problem odpalania to pompa albo wtryski ale stawiałby na pompe. Pewnie i dlatego mam takie problemy z elastycznością. :(

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2005 08:12:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nie powinien tal gasnąć ale tez nie powinieneś cisnąc gazu z poniżej 2krpm
a jeśli już to bardzo powoli...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2005 22:27:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rafaello napisał(a):
Po porannym odpaleniu auta niestety "kupa". Auto dalej warjuje obrotami az niezlapie temp. tak z 5 minut obroty wariują 900-1000. Jak prubuje jechac zanim sie unormuje to sam przyspiesza mi i zwalnia. Tragedia. A i jeszcze jedno, zawsze myslalem ze dieslem jezdzi sie o wiele latwiej ze trudniej go zdusic i wogle a umnie 2 razy zdarzylo mi sie go zdusic, przy wolniejszych zakretach (drogi osiedlowe), tak ze trezba prawie sie zatrzymac albo przy ,mocnym zwolnieniu tak że prawie stoi, w bezyniaku wrzucam 2 i jade atu telepie jakby 2 to za wysoki bieg. Może to wina pompy bo mechanik mowi ze wszystko sprawdził i problem odpalania to pompa albo wtryski ale stawiałby na pompe. Pewnie i dlatego mam takie problemy z elastycznością. :(

Byc może Cie nieco naprowadzę, ale moje problemy z wolnymi obrotami rozwiązane zostały razem z doprowadzeniem do ładu połaczeń wtrysku sterującego. Możesz mieć równiez problem z pedałem przyspieszenia. Pompe obstawiałbym na końcu ale jej awarii wykluczyć się nie da.
Rozumiem, że zamim coś zrobiiliście fura była na testowych przejażdzkach z VAG`iem na kolanach? Jeśli nie -> zacznij od tego ... bo opowieści typu "Panie dobra je " bez wcześniejszej diagnostyki nie rozwiażą problemów.
Ten silnik musi pracowac wyjątkowo stabilnie, a podwyższone obroty utrzymują sie 15 sekund po uruchomieniu silnika, później muszą się ustabilizować.
Sprawa doładowania (braku odczuwalnego ciągu od 2000 rpm) to już inna kwestia, prawdopodobne rozszczelnienie lub uszkodzenie podcisnień czy N75 to znane tematy i w miare łatwe do zlokalizowania.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: nastawnik potencjometryczny
PostNapisane: 28.maja.2005 10:02:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Zawiozłem niunie do innego mechanika (warsztat tez ma dobrze wyposarzony i duzo nowszych furek stai na placu wiec jest szansa ze sie zna). Do poniedzialku fura u niego zaostanie (albo i dluzej) ale po opisaniu objawów stwierdzil ze najprawdopodobniej to potencjometryczny nastawnik w pompie i jest to bolączka tych silników z tego rocznika. I jest to bardzo droga sprawa bo tego sie niewymienia tylko razem z glowiczką pompy czy jakoś tak. Czyli ze jeśli okaże się że to nastawnik to mam szukać pompy tylko nowej albo z mlodszego rocznika zeby sytuacja sie niepowtorzyla.
Jestem zalamany.
Zobaczymy co powie po diagnozie. Mówiu że jak bedzie mial wątpliwości to wyśle pompę do boscha i oni to sprawdzą profesionalnie.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2005 10:12:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
z tego co piszesz to zalamujace jest to ze odstawiasz to do mechanikow o ktorych nie masz zadnego pojecia .... z doswiadczenia wiem ze jezeli chcesz miec auto zrobione to warto nawet pol polski przejechac zeby miec pewnosc ze na drugi dzien znowu objawy sie nie powtorza .... nie wiem , poszukaj jakiejs sprawdzonej firmy w okolicy , moze w Olsztynie a jak nie to szuykaj jeszcze dalej az do skutku bo jezeli bedziesz sie tak przezucal z warsztatu do warsztatu to bedziesz musial w koncu auto sprezedac zeby zaplacic za diagnozy i czesci ktore zazycza sobie, owi mechanicy, wymienic

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2005 11:20:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Masz racje hans. To co robie to głupota 100 mechaników każdy mówi że jst najleprzy a reszta to debile. Mam juz namiar na chwalony warsztat w olsztynie nawet dzwoniłem tylko przez najbliższe 2 tygodnie nie mają czasu. Tylko najgorsze jest to że wiem że robie źle a mimo to to robie bo całe życie chciałem mieć audi (i jeszcze w dodatku tdi i srebrne to już całkiem cool), a tu choroba sie uczepiła i spać spokojnie niemoge. Myśle tylko byle szybciej doprowadzić do odpowiedniego stanu. Tylko właśnie potrzebowałem wiadra zimnej wody na głowe (dzięki hans). A przyponiało mi się po wizycie u ostatniego mechaniora zrobiłem test spalania. Wybrałem sie w trase 100 km ja i moja dziewczyna, predkość non stop 90-100km (ciężko było ale wyszło)fura zatankowana pod korek 2 razy i wynik 6L/100. Podejżewam że za kiepski wynik. Wójek znajomego ma A6 w 2.5 tdi i mu przy 130 pali ok 5L a to dużo wieksza buda.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2005 11:37:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
A i jeszcze jedno oczym zapomniałem a może troche mnie usprawiedliwić. Poprzedni mechanik po djagnozie stwierdził że to pompa albo wtryski (mamło troche precyzyjnie wg.mnie). Jak zapytałem sięo koszt sprawdzenia pompy to powiedział że sam uszczelniacz który i tak trzeba bedzie założyć nowy bez względu nato czy pompa okaże siedobra czy nie kosztuje 150pln. Oczywiści sprawdziłem to i okazało się że komplet kosztje 60 zł. Więc zmieniłem mechanika.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2005 11:48:36 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w takich wypadkach warto poczekac , wiem to z wlasnego dosiwadczenia , ilekroc cos chcialem szybko zalatwic , pozniej mscilo sie to na mnie mnozacymi sie kosztami .... dlatego na chwile obecna sam diagnozuje swoje auto , sam kupuje czesci i o ile to mozliwe sam naprawiam . a Tobie proponuje samemu obejzec dokladnie caly uklad dolotowy , byc moze jest jakas nieszczelnosc bo wedlug mnie wszystko na to wskazuje , brak mocy , niestabilne obroty , wskazuja na falszywe powietrze na wolnych obrotach kedy to jest jeszcze podcisnienie w kolektrorze , i brak mocy spowodowany niedoladowaniem , bledu raczej nie zarejestruje komputer tylko wskzania przeplywomierza beda zbyt malo dynamiczne. najlatwiej zaobserwowac to na VAGu podczas obserwacji wskazan przeplywki , kazde dodanie gazu powinno diametralnie zmieniac pomiar , nie pamietam juz dokladnie jak w 1.9TDI powinno byc ale o ile sie nie myle to zakres powinien sie zmieniac od okolo 200 mg3/s do ponad 500 ale nie jestem pewnien czy nie pomylilem z 1.8T :P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2005 00:27:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rafaello napisał(a):
Masz racje hans. To co robie to głupota 100 mechaników każdy mówi że jst najleprzy a reszta to debile. Mam juz namiar na chwalony warsztat w olsztynie nawet dzwoniłem tylko przez najbliższe 2 tygodnie nie mają czasu. Tylko najgorsze jest to że wiem że robie źle a mimo to to robie bo całe życie chciałem mieć audi (i jeszcze w dodatku tdi i srebrne to już całkiem cool), a tu choroba sie uczepiła i spać spokojnie niemoge. Myśle tylko byle szybciej doprowadzić do odpowiedniego stanu. Tylko właśnie potrzebowałem wiadra zimnej wody na głowe (dzięki hans). A przyponiało mi się po wizycie u ostatniego mechaniora zrobiłem test spalania. Wybrałem sie w trase 100 km ja i moja dziewczyna, predkość non stop 90-100km (ciężko było ale wyszło)fura zatankowana pod korek 2 razy i wynik 6L/100. Podejżewam że za kiepski wynik. Wójek znajomego ma A6 w 2.5 tdi i mu przy 130 pali ok 5L a to dużo wieksza buda.

Wynik 6/100 jest ok, nie szukaj tu dziury i przyczyny klopotow.
Tez Ci radze poszukac fachowca bo widze ze cos ostatnio jest moda na wymiane nastawników ... kosztowna robota i zysk niezły :zly:

OT:Co do spalań typu 5/100 w A6 przy 130 km/h to pozostawiam to bez komentarza, nie wierz we wszystko co ludzie pisza o spalaniu ;-) Taki wynik ciezko jest osiagnac nawet w Octavii z AFN`em ;) :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: