.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lip.2025 14:43:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: VAG COM ciekawostki i porady
PostNapisane: 01.maja.2010 09:30:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Witam

Założyłem post aby sie dowiedziec wiecej na temat ciekawostem zwiazanych z programem VAG COM .
Posiadam kabelek i chcialem sie dowiedziec co i jak nim w tym programie zrobić.
Zmiany mil na km/h , podwietlenia liczników sterowanie dziwkiem alarmu itp.

Nigdzie nie moge znaleść gdzie to jest na forum opisane a chetnie bym sie tego nauczył.

Jezeli mozecie podzielić sie wiedzą co byloby fajnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VAG COM ciekawostki i porady
PostNapisane: 02.maja.2010 21:31:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lut.2008 00:27:08
Posty: 104
Lokalizacja: Szczecin
SIMONmk2 napisał(a):
Witam

Założyłem post aby sie dowiedziec wiecej na temat ciekawostem zwiazanych z programem VAG COM .
Posiadam kabelek i chcialem sie dowiedziec co i jak nim w tym programie zrobić.
Zmiany mil na km/h , podwietlenia liczników sterowanie dziwkiem alarmu itp.

Nigdzie nie moge znaleść gdzie to jest na forum opisane a chetnie bym sie tego nauczył.

Jezeli mozecie podzielić sie wiedzą co byloby fajnie :)


Czy chodzi Ci o coś konkretnego ? Wątpię żeby ktoś wyjawił Ci wszystko na temat możliwości vaga od "a" do "z"
+ popraw błędy w pisowni

_________________
AUDI A6 C5 1.9 TDI 110 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2010 09:11:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Nie chodzi mi o wszystko tylko np. pare ciekawych modyfikacji modułem komfortu np. doswietlanie po zamknieciu auta , dzwiek przy włączaniu alarmu itp.
TO jest tylko moja sugestia ale jezeli nikt niechce sie podzielic taką wiedzą to rozumiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2010 09:13:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sty.2007 22:18:04
Posty: 739
Lokalizacja: k/Garwolina
to zależy w jakim konkretnie aucie chcesz zrobić to "doświetlanie po zamknięciu auta" ?
szukaj pod hasłem "kodowanie sterowników"

_________________
Krzyniek :o) A4 1XXKM 3XXNM ;)


sprzedam koła 15"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2010 10:13:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Kolego jak bedziesz juz wiedzial co chcesz wiedziec :) To znajdziesz w szukajce. Jak tam nie bedzie to zadaj pytanie. Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2010 10:43:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
matysss napisał(a):
Kolego jak bedziesz juz wiedzial co chcesz wiedziec :) To znajdziesz w szukajce. Jak tam nie bedzie to zadaj pytanie. Pozdrawiam


A4 S-line 2002 z pełnym fisem

Co mozna ciekawego zrobić z modułem komfortu ?
Np doswietlanie po zamknieciu auta lub np. dzwiek alramu pozamknieciu i otwarciu .

Mozna to zrobic ?
Co jeszcze mozna zakodować w tym aucie ?

Dzieki za info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 17:17:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
Ja mam inne pytanie. Czy możliwe jest, czy komuś się udało połączyć z silnikiem AAT r. 1993?

Przeczytałem już wiele porad i niestety nie udało mi się. Mam system Vista, Vag-com 311-2. Interface VIAKEN na com (rs 232) - w laptopie także mam port com. Próbowałem już różnych ustawień i nic.

Z klimą i ABS łączę się bez problemu.

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2010 22:04:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.mar.2006 20:21:19
Posty: 740
Lokalizacja: Legnica
Auto: AEL
powalcz z ustawieniami predkości vaga

_________________
ALH & VIRUS "To JA !"
AEL & VIRUS "To JA !"
MS XVS 1300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2010 00:03:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Comfort_System#Coding Prosze bardzo

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2010 09:30:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 12:36:50
Posty: 228
Lokalizacja: Kraków
Auto: 100 C4 2,5TDI
tqmeh napisał(a):
powalcz z ustawieniami predkości vaga


Walczyłem godzinami... start baud na 240, ustawienia portu (w managerze urządzeń też testowałem różne) numery com też już przetestowałem od 1 do 4...

Czy próbować połączyć się na zgaszonym silniku, czy nawet nie próbować?
Czy temperatura silnika może mieć wpływ ma połączenie (próbowałem na zimnym i ciepłym)

Czy problemem może być Vista (VW tool nie daje się zainstalować)? Czy na XP będzie prościej się połączyć?

Czy pozostałe protocol options mają znaczenie?

Zależy mi na sprawdzeniu kąta wtrysku - nie był regulowany po zmianie rozrządu, trzeba długo kręcić rozrusznikiem (nawet około 5 sekund).
Dodatkowo jakby więcej palił 8,5 na trasie, około 10 po mieście - jesienią na trasie około 6l/100
Podejrzewam też kiepską jakość paliwa - zamarzła mi ropa zimą i dolewałem różnych specyfików, potem tylko dolewałem (teraz staram się wypalić do rezerwy i zalać do pełna na BP lub STATOIL) i wymienić filtr (był zmieniany przed zimą).
Sprawdzenie kąta wtrysku rozwieje pewnie sporo wątpliwości...

_________________
100 C4 93r. 2,5TDI AAT
Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: