tqmeh napisał(a):
powalcz z ustawieniami predkości vaga
Walczyłem godzinami... start baud na 240, ustawienia portu (w managerze urządzeń też testowałem różne) numery com też już przetestowałem od 1 do 4...
Czy próbować połączyć się na zgaszonym silniku, czy nawet nie próbować?
Czy temperatura silnika może mieć wpływ ma połączenie (próbowałem na zimnym i ciepłym)
Czy problemem może być Vista (VW tool nie daje się zainstalować)? Czy na XP będzie prościej się połączyć?
Czy pozostałe protocol options mają znaczenie?
Zależy mi na sprawdzeniu kąta wtrysku - nie był regulowany po zmianie rozrządu, trzeba długo kręcić rozrusznikiem (nawet około 5 sekund).
Dodatkowo jakby więcej palił 8,5 na trasie, około 10 po mieście - jesienią na trasie około 6l/100
Podejrzewam też kiepską jakość paliwa - zamarzła mi ropa zimą i dolewałem różnych specyfików, potem tylko dolewałem (teraz staram się wypalić do rezerwy i zalać do pełna na BP lub STATOIL) i wymienić filtr (był zmieniany przed zimą).
Sprawdzenie kąta wtrysku rozwieje pewnie sporo wątpliwości...