.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 14:54:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nie idzie 2.8 czy jak :( ?
PostNapisane: 10.cze.2005 10:33:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Do tej pory bardzo ostroznie jezdzilem - autko jeszcze nie zarejestrowane. Wracam sobie z przegladu ( juz po wymianie wszystkich plynow, filtrow, hamulcow, rozrzadu, swiec). Mysle sobie depne - sandal i nie moge dogonic focusa tez kombi... Do tej pory jezdzilem punto 1.2 60 koni i powiem szczeze myslalem ze wzgledu na duza mase oraz wielkosc auta nie czuc przyspieszenia... Ale po 174kM chyba powinienem spodziewac sie czegos wiecej... Na autostradzie w miare rozpedzil sie do 190 (wiecej sie balem dopoki nie ma blach ;-) ), ale o elastycznosci na 4/5 biego nie ma co myslec. Tesciu jechal za mna kawalek mercedesem C 270 cdi i pytal czy mu depnalem bo mnie bez wiekszych problemow doganial :(. ( z danych fabrycznycj jego kombi w manualu ma 9,5 do 100 a moj sliczny awancik 8,3s). Poradzcie jak sprawdzic co moze byc nei tak :(...

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 10:46:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
quattro czy ośka ?

hmm chyba musisz się nauczyć nim jeździć g;)
auto lubi 3 bieg

ponoć za takie zamulanie czesto odpowiada uszkodzone "skracanie dolotu" - fachowcem tu będzie chyba Pablo W-wa

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 10:49:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Lambdy CI dzialaja ?
Pompka od dolotu Ci dziala ?
gazowany 1 lub 2 generacja ?
wyedech nie zapchany resztkami kata ?

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 10:53:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
mq napisał(a):
Lambdy CI dzialaja ?
Pompka od dolotu Ci dziala ?
gazowany 1 lub 2 generacja ?
wyedech nie zapchany resztkami kata ?


Z tego o co pytasz niestety wiem tylko nigdy nie gazowany i poki co bez takiego zamiaru ;-).

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 10:56:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Vanilla I napisał(a):
quattro czy ośka ?

hmm chyba musisz się nauczyć nim jeździć g;)
auto lubi 3 bieg

ponoć za takie zamulanie czesto odpowiada uszkodzone "skracanie dolotu" - fachowcem tu będzie chyba Pablo W-wa


Widze z opisu masz takie cos jak ja :-). Powiedz mi czy jak mu dolozysz do pieca to czuc jak gniecie w fotel ? U mnie nie zaobserwowalem czegos takiego podobnie jak pasazer, ktory jechal ze mna. Jedynie takie delikatne laskotanie na pierwszym piegu po pleckach jak go na jedynce do 6000 podciagnalem... W dodatku teraz jest mokro opony juz dosyc przydarte, a on ledwo przyczepnosc zwywal :(. Na dwojce tylko przy strzale ze sprzegla i to bardzo lekko - czyli gorzej jak w punto 1.2 60 koni :(...

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 11:14:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
timm napisał(a):
Widze z opisu masz takie cos jak ja :-). Powiedz mi czy jak mu dolozysz do pieca to czuc jak gniecie w fotel ? U mnie nie zaobserwowalem czegos takiego podobnie jak pasazer, ktory jechal ze mna. Jedynie takie delikatne laskotanie na pierwszym piegu po pleckach jak go na jedynce do 6000 podciagnalem... W dodatku teraz jest mokro opony juz dosyc przydarte, a on ledwo przyczepnosc zwywal :(. Na dwojce tylko przy strzale ze sprzegla i to bardzo lekko - czyli gorzej jak w punto 1.2 60 koni :(...


chciałam Ci powiedziec że to nie bmw i tu masz bardzo komfortowe siedzenia - więc nie wgniata tylko co najwyżej zapadasz się w siedzenie g;)
jadąc takim smochodem już nic nie musisz udawadniać g;) tylko czasem aż się prosi .
przyjedź do wawki to ci koledzy pokażą jak się jeździ 2,8 v6 - ja tam sie ciągle ucze chociaż dostałam ostatnio pochwałe od kolegi Lejkersa że widzi poprawe g;)

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 11:22:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Troche mnie pocieszyles jednak nie wierze, aby 2.8 nie moglo ciagnac na 4 biegu od 60 :(, czy na 5 od 80 - nie oczekuje odplywu krwi z nog :d, ale powinno w miare sie zbierac. W koncu 250Nm to nie 102 jak w punto :(... Za chwile jade ja odwiezc do garazu to jeszcze raz sie temu przyjze ;-), ale poki co jestem nieco zawiedziony. ( podobnie kiedy przesiadlem sie z cienkiego 700 na punto 1.2 ;p .

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 11:24:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Generalnie po 2.8 to cudow nie oczekuj ;) to jest raczej fura na dluga trase niz do wyscikow po miescie :D Choc i do tego sie nadaje tylko trzeba wiecej techniki.
Ale sadzac z Towich doznan to sprawdz czy aby pompka od doloty jest OK bo na trsie na 5 biegu powyzej 150 to trafia sie nieslychanie malo takich co im starcza pary zeby sie za 2.8 utrzymac nie mowiac o wyprzedzaniu :P

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 11:27:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to nie jest rakieta tu zabawe i ogromną różnicę widać przy 120 i wyżej. Jedź sobie tym punto na 5 120 i OOOO i depnij do oporu zobaczysz wtedy różnicę a do paczki to on nie za bardzo bedzie się zbierał w końcu to troszkę waży to jedna sprawa a druga to najpierw trzeba doprowadzić do serii a potem oczekiwać rezultatów.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 11:28:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
mq napisał(a):
Ale sadzac z Towich doznan to sprawdz czy aby pompka od doloty jest OK bo na trsie na 5 biegu powyzej 150 to trafia sie nieslychanie malo takich co im starcza pary zeby sie za 2.8 utrzymac nie mowiac o wyprzedzaniu :P


święta racja g;)

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 11:33:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
mq napisał(a):
Generalnie po 2.8 to cudow nie oczekuj ;) to jest raczej fura na dluga trase niz do wyscikow po miescie :D Choc i do tego sie nadaje tylko trzeba wiecej techniki.
Ale sadzac z Towich doznan to sprawdz czy aby pompka od doloty jest OK bo na trsie na 5 biegu powyzej 150 to trafia sie nieslychanie malo takich co im starcza pary zeby sie za 2.8 utrzymac nie mowiac o wyprzedzaniu :P


Co prawda jak wracalem z niemiec mialemzapchane wszystkie filtry, stare swiece itp ;-). Jednak Stary Accord z napisem 2.2 z kobieta za kierownica i 3 pasazerami nei dal mi zadnych szans :(. Podobnie jak superb 1.9TDi ( Di czerowne). A za octavia 1.9 TDi ( wsio czarne ledwo nadazylem do nieco ponizej 190 licznikowo i dalej sie balem na starym rozrzadzie i ze zwalonymi hamulcami). Mam nadzieje cos sie odblokuje i zacznie ciagnac :D.

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 11:36:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
tak jak napisałem doprowadź autko do serii a potem możeswz siębawić czasem to trwa bardzo krótko a czasem dłuuugo i dalej nic :( więc życze miłej zabawy z autkiem

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 11:42:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Dred napisał(a):
tak jak napisałem doprowadź autko do serii a potem możeswz siębawić czasem to trwa bardzo krótko a czasem dłuuugo i dalej nic :( więc życze miłej zabawy z autkiem


Specjalnie to mnie kolega nie pocieszyl :(. Przynajmniej tyle bo kazdy fachowiec twierdzi balchy nie bite, lakier oryginal...

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 11:47:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
karoseria i srodek to jedno a silnik i jego stan to drugie :)
w eskach jest podobnie ludzie się często zachwycają jak to śmiga a auto jeździ w trybie awaryjnym , wiec normalnie powinno mieć jeszcze jakieś 30% mocy :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 12:01:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
timm - ten silnik wymaga czułości i pracy g:)
a potem jest kochany i wtedy superb zostaje z tyłu . Raz nawet tt objechałam g;)
poczytaj sobie posty właścicieli 2,8 v6 - potrzeba czasu , cierpliwości , dobrego mechanika i .......kasy .

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 12:04:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Vanilla I napisał(a):
timm - ten silnik wymaga czułości i pracy g:)
a potem jest kochany i wtedy superb zostaje z tyłu . Raz nawet tt objechałam g;)
poczytaj sobie posty właścicieli 2,8 v6 - potrzeba czasu , cierpliwości , dobrego mechanika i .......kasy .


hehe chyba tego najbardziej :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 12:06:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Vanilla I napisał(a):
timm - ten silnik wymaga czułości i pracy g:)
a potem jest kochany i wtedy superb zostaje z tyłu . Raz nawet tt objechałam g;)
poczytaj sobie posty właścicieli 2,8 v6 - potrzeba czasu , cierpliwości , dobrego mechanika i .......kasy .


A znasz moze jakiegos z krakowa :-). Przegladnalem topic polecane warsztaty i pojawia sie tam kilka razy jeden zaklad wiec jak juz dostane polskie blachy to zapewne sie tam wybiore... Tylkno pytanie czy jest jakis mechanik co szybko da dobra diagnoze :-) bez wymiany 90% sprawnych elementow :D.

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 12:06:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
Dred napisał(a):
Vanilla I napisał(a):
timm - ten silnik wymaga czułości i pracy g:)
a potem jest kochany i wtedy superb zostaje z tyłu . Raz nawet tt objechałam g;)
poczytaj sobie posty właścicieli 2,8 v6 - potrzeba czasu , cierpliwości , dobrego mechanika i .......kasy .


hehe chyba tego najbardziej :)


owszem bo jak się trafi "pomysłowy Dobromir " to efekt jest taki jak było u mnie pół roku temu

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 12:09:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Dred eska jak przejdzie w tryb awaryjny to tak jak byś "maluchem"jechał .
Wracając do tematu trzeba pojechać i na początek podpiąć sie do vag-a może coś wylezie.Sprawdzić katy czy nie przydkane(emisja spalin),i dla pewności sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
I sprawdz rozżąd czy ci dobrze złożyli bo i z tego też mogło sie coś pochszanić .

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 12:12:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
timm napisał(a):
A znasz moze jakiegos z krakowa :-). Przegladnalem topic polecane warsztaty i pojawia sie tam kilka razy jeden zaklad wiec jak juz dostane polskie blachy to zapewne sie tam wybiore... Tylkno pytanie czy jest jakis mechanik co szybko da dobra diagnoze :-) bez wymiany 90% sprawnych elementow :D.


Na pewno koledzy z Krakowa zaraz cos podpowiedzą
ale jak sie zdecydujesz do wawki wpaśc to znam dobra mete g;)

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: