.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 08:38:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 12:53:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
BART.W napisał(a):
I sprawdz rozżąd czy ci dobrze złożyli bo i z tego też mogło sie coś pochszanić .


Swiete slowa o tym zapomnialem jak mi kiedys jeden baran sie pomylil o 1 zabek to tez samochod przestal wlasciwie jezdzic :!!:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 13:54:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 15:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
0-100km/h to jest bez total wciskania w fotel, autko pieknie smiga 120-160km/h wtedy faktycznie odstawia wiekszosc aut, wyprzedzanie przy tych predkosciach to idealka, po 4200obr dostaje kopa i leci do przodu az milo :)

ale tez przyznam, ze juz troche sie narobilem zeby to autko utrzymac w tym stanie ;)

WARTO!!!! :)

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 14:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
tak jak wszyscy pisza udaj sie do warszatu na dobre rozeznanie samochodu co jest nie tak, sam jezdzilem takim 2.8 tylko ze w automacie i glaskalo po pleckach az milo,a piszczal az na 3 pierwszych biegach na suchym :diabel: , oczywiscie oska , przyznam ze calkiem przyjemny silniczek i ten pomruk V - ki.

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 15:09:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
timm napisał(a):
Troche mnie pocieszyles jednak nie wierze, aby 2.8 nie moglo ciagnac na 4 biegu od 60 :(, czy na 5 od 80 - nie oczekuje odplywu krwi z nog :d, ale powinno w miare sie zbierac. W koncu 250Nm to nie 102 jak w punto :(... Za chwile jade ja odwiezc do garazu to jeszcze raz sie temu przyjze ;-), ale poki co jestem nieco zawiedziony. ( podobnie kiedy przesiadlem sie z cienkiego 700 na punto 1.2 ;p .


Też byłem zawiedziony po przesiadce z OMEGI 2.0. Moje 2.8 miało wtedy ok. 13s do 100 i jeździło jak stary zdezelowany parch. Teraz dalej jest parchem, ale przyspiesza o niebo lepiej (patrz podpis)... Proponuję najpierw VAGa - powie Ci co nie co o aucie, a później sprawdź skracanie dolotu ew. zepnij na krótko (ja tak chwilowo mam) i autko inaczej jeździ od razu (od 4k rpm)... Powiem tak, że bez "ręcznego skrócenia" samochód i tak zrywał mi przyczepność na mokrym na "3" bo moje to też niestety ośka :( Na elastyczność 2.8 nic a nic nie narzekam - dla mnie jest idealna! Biegi "4" i "5" nie są takie złe... choć faktycznie na "2" i "3" autko zapier**** :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 15:09:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
w sumie to cała masa różnych rzeczy może by przyczyną. Jak już napisał Mq, sondy, zawór podciśnieniowy w kolektorze ssącym, źle ustawiony rozrząd itp. Ja bym zaczął od podpięcia się pod VAGa. U mnie własnie nie działał zawór w kolektorze i miałem wywalone sondy i jeżdziło się jak MB124 200 D :P Jutro kończe remont takiego właśnie silnika więc niebawem pochwale się jaka jest różnica :diabel:

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 16:02:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Wpadaj we wtorek na Pachońskiego, to juz Ci magicy z 2B podpowiedzą co i jak... zapraszamy :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 16:46:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
BART.W napisał(a):
Dred eska jak przejdzie w tryb awaryjny to tak jak byś "maluchem"jechał .
Wracając do tematu trzeba pojechać i na początek podpiąć sie do vag-a może coś wylezie.Sprawdzić katy czy nie przydkane(emisja spalin),i dla pewności sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
I sprawdz rozżąd czy ci dobrze złożyli bo i z tego też mogło sie coś pochszanić .


Rozrzad raczej odpada bo jak wracalem z niemiec to szlo lipnie :(. Teraz po wymienie wszystkich filtrow o czym pisalem rozrzadu, plynow i hamulcow moze idzie ciutke lepiej...

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 16:48:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
emte napisał(a):
Wpadaj we wtorek na Pachońskiego, to juz Ci magicy z 2B podpowiedzą co i jak... zapraszamy :peace:


Wlasnie wrocilem z pachonskiego, ale nie z warsztatu - w poniedzialek bede ponownie, ale autko juz na zoltych blachach stoi w garazu :-). Jechalem nim do michalowic i lipa ;-p. Niby wyprzedzilem kogos ale yaris 1.0 jadacy razem ze mna z kraka zrobil to samo :P tez bez trudow i zapewne jak ja na 3 biegu :(.

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 17:52:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
timm napisał(a):
emte napisał(a):
Wpadaj we wtorek na Pachońskiego, to juz Ci magicy z 2B podpowiedzą co i jak... zapraszamy :peace:


Wlasnie wrocilem z pachonskiego, ale nie z warsztatu - w poniedzialek bede ponownie, ale autko juz na zoltych blachach stoi w garazu :-).


Nie mowie zebys wstawial autko do warsztatu na Pachonskiego, tylko wpadnij towarzysko na cotygodniowego spota gokartowego, a spece bedą na miejscu :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 18:07:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
timm napisał(a):
BART.W napisał(a):
Dred eska jak przejdzie w tryb awaryjny to tak jak byś "maluchem"jechał .
Wracając do tematu trzeba pojechać i na początek podpiąć sie do vag-a może coś wylezie.Sprawdzić katy czy nie przydkane(emisja spalin),i dla pewności sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
I sprawdz rozżąd czy ci dobrze złożyli bo i z tego też mogło sie coś pochszanić .


Rozrzad raczej odpada bo jak wracalem z niemiec to szlo lipnie :(. Teraz po wymienie wszystkich filtrow o czym pisalem rozrzadu, plynow i hamulcow moze idzie ciutke lepiej...


To może sprawdź jednak ten rozrząd. Mało kto ma listwę do V-ki a jak założyli tak samo jak było (najczęściej tak robią) to nic dziwnego, że się dalej turla a nie jeździ... Czujesz mocnego kopa po 4200rpm??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 18:22:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Sprawdze jesli jutro bedzie ladna pogoda ;-).

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 18:24:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
emte napisał(a):
timm napisał(a):
emte napisał(a):
Wpadaj we wtorek na Pachońskiego, to juz Ci magicy z 2B podpowiedzą co i jak... zapraszamy :peace:


Wlasnie wrocilem z pachonskiego, ale nie z warsztatu - w poniedzialek bede ponownie, ale autko juz na zoltych blachach stoi w garazu :-).


Nie mowie zebys wstawial autko do warsztatu na Pachonskiego, tylko wpadnij towarzysko na cotygodniowego spota gokartowego, a spece bedą na miejscu :peace:


A bedzie ktos tam na miejscu mial vag'a. Co prawda w ten wtorek moge punto podjechac - ale mam nadzieje kolejnym razem wpadne nowym nabytkiem ;-p.

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 20:20:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2005 17:50:38
Posty: 37
Lokalizacja: stolica
dorzuce 2 grosze

też mam b4 z tym silnikiem i podobne odczucia choc jak zrównam z podłogą to idzie jak trzeba

masa robi swoje, a to nie jest auto sportowe

co chłopaki piszą o wyższych prękościach święta racja - auto na trase idealne

robisz 700 km... zero zmeczenia

aha i to co ktos napisał o stylu jazdy tj nauce tego silnika to prawda... sam byłem zaskoczony ze inaczej jeżdżę - po mieście tocze sie 2,5 tys obrotów rzadko przekraczam 3tys dziwne - do tej pory nie moge sie przyzwyczaic

ale kazdym autem w technice 2 zaworowej ktorym jezdzilem bylo podobnie - nawet amerykanskim - on ma plaski moment obrotowy a nie uderzenie przy pewnych obrotach (i to właśnie w nim lubie)

i nigdy nie porównuj przyspieszen z turbo dieslem, szczegolnie superba czy mercedesa 270cdi inny przebieg momentu obrotowego, poza tym t-diesel kreci do 4tys... pociągnij go pod kreske wtedy zobacz

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 20:27:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
timm używaj opcji EDYTUJ bo walisz post po poście

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Ostatnio edytowano 10.cze.2005 20:37:06 przez Dred, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 20:31:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2005 00:33:40
Posty: 66
Lokalizacja: Krakow
Wiem, wiem ;-), ale moment momentem a moc moca ;-) to ona pokazuje mozliwosci przyspieszenia auta :-). Po to mam skrzynie biegow, aby niedobor momentu nadrobic odpowiednimi przelozeniami skrzyni :-). Wiec, albo audi klamie w katlogach, albo mercedes zaniza swoje wyniki - te pokazuja jasno 1,2s na kozysc audi :d. A jak kolega napisal moment w tym silniku plaski - czyli podobnie jak w cdi a jednak i sprint i elastycznosc ma lepsza od mojego nabytku przy tej samej mocy i wiekszej masie :( . No nic pojade spotkac chlopakow z krakowa i porownam jak sie ma moja slicznotka na ich tle :-).


Dred napisał(a):
timm używaj opcji EDYTUJ bo walisz post po poście


Bede sie staral - ale nie czesto kupuje sie pierwsze audi i czlowiek zapomina o detalach ;-) zwlaszcza jak sie czyms przejmie :D.

_________________
Audi 100 avant 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2005 23:36:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
wczesniej miałem 2,3 ng LPG, teraz zmieniałem na 2,8 też LPg i róznica między autami jest kolosalna. Osiągi silnika 2,8 mi sie srasznie podobaja. Z rozpędzeniem auta nie mam żadnych problemów a na trasie jak sie ostro śpiesze to ciężko mnie dogonic ;-)


więcej do tematu:
ja u siebie nie mam kata, sprawdź jak masz u siebie, a pierwsze zanim dasz komuś grzebać podepnij autko pod komputer i zobacz co wyśwlietli :) 2,8 musi chodzić.

p.s.
Nie patrz kogo wyprzedzisz a kogo nie bo z tym jest różnie.
Mój znjamy ma licenje rajdowa i podejrzewam że on jadać autem z pojemniscią do 1000 to eska mu nie dasz raady ;-) (chyba ze też nalezysz do dawców nerek ;-) )

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2005 01:27:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
yooo25 napisał(a):
Mój znjamy ma licenje rajdowa i podejrzewam że on jadać autem z pojemniscią do 1000 to eska mu nie dasz raady ;-) (chyba ze też nalezysz do dawców nerek ;-) )


Myśle że twój znajomy wymięknie z moim traktorem i kartą wędkarską :D

a co do 2.8 kolegi, to z tego co opisuje to to w ogoole nie jeździ :(
przecież tam jest prawie 180 peesóff :!!:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2005 02:54:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 04:27:27
Posty: 383
Lokalizacja: Legnica
Ja mam podobne doznania jak kolega mam juz drugie 2.8 wczesniej c4 na quattro i myslalem że ono tak zamula fakt na trasie od 130-140 na 5 biegu zbierało się niezle i mało kto później dawał rade choć 220 to był szczyt i to na wywalonych katach ale na miescie od swiateł do swiateł musiałem niezle sie natrudzić żeby dać rade jakims autkom w okolicach 120KM teraz mam druga audiczke A6 2.8 na osce przyspiesza lepiej troche lipa bo są problemy z trakcją ale to przyspieszenie też nie jest rewelacyjne świece mam nowe przewody też katy są całe wiec nie zapychaja wydechu mam zamiar je coprawda wywalic może wtedy sie coś poprawi więc koledzy jak macie jakieś doswiadczenia jak odmulic troche 2.8 to chetnie posłucham i z góry dziekuje.

_________________
Było Audi c4 2.8 quattro teraz A6 2.8
Jest i wymarzona A8 4.2 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2005 06:19:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ja mam u siebie w tej chwili skrzynie od 2.3 i auto czuc ze sie lepiej zbiera na nizszych predkosciahc .. natomiast V-max jest nie dlatego ze sie moc knczy tylko obrotomierz sie koczy i odcina i jest to kolo 220 . autem przez to jezdzi sie mniej komfortowo bo na 5 biegu predkosc jest na tyle za niska ze obroty sa w porownaniu do predkosci za wysokie i slychac je w kabinie ogolnie jest glosniej ... kiedys jak kupilem auto tez mialem klopot z odmuleniem auta i na G-techu mialem 10.45 do 60mph i 17.45 na 1/4 mili . 2 lata temu , juz po gruntownym odmuleniu auta na zawodach w Modlinie wykrecilem czas 16,767 na 1/4 mili wiec poprawa byla widoczna ale trzeba przyznac ze przynamniej jak dla mnie to 2.8 jest takim toczydelkiem na trase bo jest dosc ciezkie , moje wazy 1.6 tony bez paliwa , fakt ze w aucie jest quattro , lpg a to wazy ... reasumujac , wrazenia z jazdy powinny byc jak najbardziej pozytywne ale konfrontacja z innymi zawodnikami moze popsuc humor bo albo z wiekim bolem odbiedziemy cos niby slabszego albo cos porownywanie mocnego nas objedzie ...ale mi to nie przeszkadza , auto musi swoje wazyc zeby bylo bezpieczne

co do przyczyn zamulenia to tak jak juz wyzej koedzy napisali .. wez akasaj rekawy i sprawdz to w koncu bo siedzac i rozwazajac co moze byc przyczyna , problemu nie rozwiazesz

p.s.
jakby chlopaki odkopali baze sterego forum to tam bedzie mozna znalezc moej cale perypetie z 2.8 i jakie postepy byly , jak mierzylem przyspieszenia od 0 do 200 km/h :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2005 23:05:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Pisałeś coś o porównaniu z Punto 1,2 60KM - tak się składa, że ja przed zakupem obecnej niuni, a po sprzedaży/pseudokasacji S@, długo jeździłem Puntem od staruszka i powiem Ci, że mimo, iż mam tak karcone 2,6, to musisz mieć coś nie tak z autkiem, bo różnica jest kolosalna.
Np.
- punciak od startu do 60-ciu w mirę ciekawie się zbierał, ale i tak nie ma to żadnego porównania do frajdy, jaką daje 'strzał' z miejsca przy quatraczu (stawanie dęba, takiego 'mini' w porównaniu z s-ką ;) ;
- potem pod setkę, się punto już zaczynało po Polsku ;) rozpędzać, tu V6-ka zaczyna pokazywać uroki elastyczności,
- po setce punto juz płakało z bólu, V6 coraz ładniej (piątka i zbyt niskie obroty...)
- po 150,160-ciu w V6-ce czujesz blues'a (odpuszczenie gazu i wciśnięcie do dechy powoduje wyczuwalny ciąg), a o tej prędkości w 1,2 raczej zapomnij, chyba,że pędzisz z wiatrem albo z górki, lub 5 minut się rozpędzasz. no i zastanawiasz się, którymi organami się podzielisz...

Nie wiem jak jeździsz, ale spróbuj może od max momentu (2600-2900) pokręcić autkiem do jakichś 5000-5500 (max mocy). Powinno być ciekawie, chyba,że rzeczywiście możesz mieć zafajdany wydech, albo coś nie tak z kompem

Ja miałem taki przypadek - jako pierwsze zabezpieczenie zrobiłem sobie obejście przewodów sygnałowych do cewek (za wzmacniaczem), i mówiąc krótko: z 1,2 m. przewodów zrobiłem 5,2 (do kabiny, i z powrotem do komory drogą okrężną omijającą półkę z bezp. ;) ). Auto niby ok. działało...- ale tylko na niskich obrotach. przy pogonieniu wyraźnie (mając porównanie sprzed przeróbki) wyczuwalne było wyczuwalne krowie 'muuuu' - po prostu zaczynała się pierdolić iskra wraz ze wzrostem częstotliwości sygnałów - odnosiłem wrażenie, że zaczyna robic się kaszana z zapłonem - po wyrąbaniu wiązku i spięciu oryginalnie na 'krótko' - różnica jak diabli.
Zaproponuję Ci to samo co koledzy - spotkaj się z kimś, kto ma TAKI SAM silnik, i wtedy będziesz mógł stwierdzić, czy jest tak na prawdę coś nie tak z niiunią, czy miałeś 'diabelskie' oczekiwania po tym aucie. Pamiętaj, że nie ESowe audi to auta raczej rodzinne, z perfekcyjnie dopracowanym układem jezdnym i ogólnowszystkimzachwycającą jakością ;), a nie ścigaczem dla 17-to latków, jak Civic'ki, itp. lekkie autka.
Moje odczucie po twoim porównaniu do Punto 1,2 pozwala mi przypuszczać, że jednak coś nie tak z niunia.

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: