.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 06:26:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pulsujaca pomaranczowa kontrolka w b4
PostNapisane: 28.cze.2005 19:04:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
co moze oznaczac pulsujaca pomaranczowa kontrolka na desce rozdzielczej w b4 1,9 tdi. dzisiaj sobie spokojnie jade a tu nagle zaczela sie swiecic nie wiemco moze byc przyczyna. moze podpowiecie mieliscie cos podobnego w swoich niuniach. pozdrawiam

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 19:08:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
pewnie to check engine
silnik przechodzi w tryb awaryjny.
powodow moze byc wiele - najlepiej podepnij VAGa i zobacz jakie bledy wypluje.
ps. sprawdz tez bezpieczniki

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Ostatnio edytowano 28.cze.2005 19:15:26 przez BiLu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 19:13:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
Bilu napisał(a):
pewnie to check engine
silnik przechodzi w tryb awaryjny.
powod moze byc wiele - najlepiej podepnij VAGa i zobacz jakie bledy wypluje.
ps. sprawdz tez bezpieczniki


zgasilem silnik po paru sekundach odpalilem normalnie i przestalo swiecic nie mam pojecia co sie dzieje, czy moze byc przyczyna zapchany filtr paliwa?? jutro podepne pod kompa i mysle ze sie wyjasni

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 15:49:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
Bilu napisał(a):
pewnie to check engine
silnik przechodzi w tryb awaryjny.
powodow moze byc wiele - najlepiej podepnij VAGa i zobacz jakie bledy wypluje.
ps. sprawdz tez bezpieczniki

check engine to raczej nie jest. ta kontrolka nigdy sie nie zapala, a check engine zapala sie na chwile za kazdym razem gdy sie wlaczy zaplon. ta kontrolka o ktora mi chodzi ma dwa elementy narysowane blyskawice i jak dobrze pamietam wskaznik ssania w samochodach gaznikowych. pozdrawiam

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 15:51:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
konrad napisał(a):
Bilu napisał(a):
pewnie to check engine
silnik przechodzi w tryb awaryjny.
powodow moze byc wiele - najlepiej podepnij VAGa i zobacz jakie bledy wypluje.
ps. sprawdz tez bezpieczniki

check engine to raczej nie jest. ta kontrolka nigdy sie nie zapala, a check engine zapala sie na chwile za kazdym razem gdy sie wlaczy zaplon. ta kontrolka o ktora mi chodzi ma dwa elementy narysowane blyskawice i jak dobrze pamietam wskaznik ssania w samochodach gaznikowych. pozdrawiam


po podlaczeniu do VAG wyszlo cos ze wskaznikiem poziomu plynu chlodzacego ale mechanior powiedzial zeby sie tym nie przejmowac.

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 15:54:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
konrad napisał(a):
Bilu napisał(a):
pewnie to check engine
silnik przechodzi w tryb awaryjny.
powodow moze byc wiele - najlepiej podepnij VAGa i zobacz jakie bledy wypluje.
ps. sprawdz tez bezpieczniki

check engine to raczej nie jest. ta kontrolka nigdy sie nie zapala, a check engine zapala sie na chwile za kazdym razem gdy sie wlaczy zaplon. ta kontrolka o ktora mi chodzi ma dwa elementy narysowane blyskawice i jak dobrze pamietam wskaznik ssania w samochodach gaznikowych. pozdrawiam

kontrolka swiec zarowych
sprawdz czujnik temperatury odpowiedzalny za grzanie swiec

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 23:51:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
konrad napisał(a):
konrad napisał(a):
Bilu napisał(a):
pewnie to check engine
silnik przechodzi w tryb awaryjny.
powodow moze byc wiele - najlepiej podepnij VAGa i zobacz jakie bledy wypluje.
ps. sprawdz tez bezpieczniki

check engine to raczej nie jest. ta kontrolka nigdy sie nie zapala, a check engine zapala sie na chwile za kazdym razem gdy sie wlaczy zaplon. ta kontrolka o ktora mi chodzi ma dwa elementy narysowane blyskawice i jak dobrze pamietam wskaznik ssania w samochodach gaznikowych. pozdrawiam


po podlaczeniu do VAG wyszlo cos ze wskaznikiem poziomu plynu chlodzacego ale mechanior powiedzial zeby sie tym nie przejmowac.

Kontrolka świec żarowych , która odpala sie w czasie jazdy sygnalizuje wodę w filtrze paliwa (odstojniku). Spuścić wode ew. wymienic filtr paliwa.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 20:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
baskecior napisał(a):
konrad napisał(a):
konrad napisał(a):
Bilu napisał(a):
pewnie to check engine
silnik przechodzi w tryb awaryjny.
powodow moze byc wiele - najlepiej podepnij VAGa i zobacz jakie bledy wypluje.
ps. sprawdz tez bezpieczniki

check engine to raczej nie jest. ta kontrolka nigdy sie nie zapala, a check engine zapala sie na chwile za kazdym razem gdy sie wlaczy zaplon. ta kontrolka o ktora mi chodzi ma dwa elementy narysowane blyskawice i jak dobrze pamietam wskaznik ssania w samochodach gaznikowych. pozdrawiam


po podlaczeniu do VAG wyszlo cos ze wskaznikiem poziomu plynu chlodzacego ale mechanior powiedzial zeby sie tym nie przejmowac.

Kontrolka świec żarowych , która odpala sie w czasie jazdy sygnalizuje wodę w filtrze paliwa (odstojniku). Spuścić wode ew. wymienic filtr paliwa.

wielkie dzieki wlasnie dzisiaj wymienilem filterek paliwa i jest wszystko ok

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2005 09:23:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Mam to samo u siebie tylko nie mam pojęcia jak usunąć wodę z tego odstojnika w filtrze paliwa? - może ktoś wytłumaczy to prostemu chłopowi bo wymieniąć filtra paliwa po przejechaniu 4 tysięcy km chyba nie ma potrzeby. Zawsze tankuję na Shellu i jest ok, tym razem będąc na wakacjach zatankowałem 30 litrów w małej miejscowości i od tego momentu poczułem, że jakby wolniej się rozpędzam i nie mogę osiągnąć takich prędkości jak wcześniej, poza tym silnik jakby głośniej klekocze. Czy to wina wątpliwej jakości paliwa? Czy do ON mogli nalać wody? Jezeli znów zacząłem tankować na Shellu wszystko wróci do normy czy trzeba koniecznie pozbyć się wody?bo sama chyba nie wyparuje:)

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 06:37:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Niestety po wymianie filtra paliwa, pomarańczowa kontrolka ( ta od grzania świec ) od czasu do czasu dalej pulsuje. Wyłacza się kiedy na chwilę depnę pedał hamulca. Od kiedy to się dzieje zauważyłem że:
1. motor głośniej pracuje,
2. autko nie ma takiego przyspieszenia,
3. nie osiąga takich prędkości jak wcześniej,
4. straciło jakby na mocy.

Panowie co teraz robić? Nie chcę jechać w ciemno do mechaników bo zaraz powiedzą zeby po kolei wymieniać połowę części pod maską:) i będą ostro kasować. Może ktoś z was wyleczył tą chorobę u siebie? Co teraz sprawdzić? Wydaje się, że może to być:

1. pompa paliwa,
2. świece żarowe,
3. czujnik od grzania świec
4. wtryski

Proszę o jakieś wskazówki i porady bo zaczyna mnie to troszkę irytować

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 06:48:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jezeli sie wylacza po wcisnieciu pedalu hamulca tzn ze masz wlaniety czujnik pod pedalem hamulca....................

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 07:08:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Ale czy ten czujnik wpływa na to,że mam teraz takie osiągi jak wcześniej pisałem? Co to za czujnik i jak się do niego dobrać?

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 12:09:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Kurcze czy naprawdę tylko ja mam takie problemy, czy nikt nic nie wie?
Panowie HELP ME:)

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 21:09:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
johnyseba napisał(a):
Kurcze czy naprawdę tylko ja mam takie problemy, czy nikt nic nie wie?
Panowie HELP ME:)


tu masz taki sam problem. co do zachownia sie silnika to nie wiem ale to nie ma na to wplywu.......
-> http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... =kontrolka
P.S nieciepliwy jestes ;-)
a co do zachowania sie silnika to podepnij Vag'a on Ci prawde powie.......... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2005 10:56:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Wielkie dzięki, właśnie jestem po rozmowie telefonicznej z fachmanem z zerników Wrocławskich. ( namiary znalazłem w tamty linku na forum DIAGTRONIK - dzięki wielkie dla spanky-a) Wydje się, że tam wyleczą moją furmankę, dodatkowo planuje wrzucenie jakiegoś softa jęsli po naprawie starczy diengów:))

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2005 12:18:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
johnyseba napisał(a):
Wielkie dzięki, właśnie jestem po rozmowie telefonicznej z fachmanem z zerników Wrocławskich. ( namiary znalazłem w tamty linku na forum DIAGTRONIK - dzięki wielkie dla spanky-a) Wydje się, że tam wyleczą moją furmankę, dodatkowo planuje wrzucenie jakiegoś softa jęsli po naprawie starczy diengów:))

powodzenia i czekamy na relacje z przebiegu naprawy . koniecznie !!! ........ bo natsepnym razem nie pomoge..... :P ;-) :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2005 08:06:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Sprawa załatwiona. Diagnostyka i naprawa kosztowna. Razem 400 zł. Auto było diagnozowane, naprawiane i sprawdzane od 9:45 do 16:15. Sama diagnoza to koszt 180 zł, to bardzo dużo, ale lepsze to niz bujanie się do pseudofachowców, którzy ściemnianiają klientów, że coś tam wiedzą i umią i sugerują wyminę wielu części. Tak człowiek się denerwuje, koszty rosną, czas upływa a autko dalej niesprawne. Wydaję mi się, że lepiej autko od razu odstawić tam gdzie trzeba i sprawa załatwiona ale i kosztowna. Chłopaki wiedzą o co chodzi i mają dobry sprzęt. Apropos mojej furmanki to postaram się wymienić te rzeczy, które zapamientałem.
1. nieodpowiedni kąt wtrysku na granicy-podobno od tego zapalała się ta kontrolka pomarańczowa od świec żarowych - wcześniej niepotrzebnie wymieniłem filtr paliwa bo to nic nie dało,aha tu chyba sprawdzono też czujnik i wykonano regulację czy naprawę-chodzi o ten czujnik od którego mogła się zapalać te pomarańczowa kontrolka,
2. złe spalanie paliwa-to chyba od tego kąta wtrysku, motor chodził głośno a bryka nie jechała więcej niz 135 po wielkim wysiłku, poza tym nie miała wogóle przyspieszenia, strach było wyprzedzać cokolwiek na drodze,
3. jakaś drobna usterka z instalacją elektryczną, ale nie wyjaśniono mi co to było,
4. turbina miała za małe ciśnienie, zajechany był jakiś zaworek, który został wymieniony, autko było kiedyś walnięte, coś zostało tam uszkodzone i po jakimś czsie to wylazło, mógł tam jakiś syf nalecieć czy coś w tym stylu - tak mniej więcej mi wyjaśniono i pokazano,
5. zaślepiony został wężyk który chyba podaje powietrze do turbiny, wchodzi do takiej części umiejscowionej na takim kolanku, widać to od samej góry, podobno to było w turbince zrąbane, ale powiedziano mi żebym się tym nie przejmował, ale kiedyś to sobie z używanej gdzieś na giełdzie lub szrocie gdybym miał okazję,
6. chyba regulowana też była turbina.

Tylko tyle, oceńce sami czy warto zapłacić tyle kasy jeśli w okolicy nie ma prawdziwych fachowców a do ASO to nawet nie ma sensu jechać bo koszty byłyby dużo większe. Faktem jest, że autko tak super jeszcze nie jeździło od kiedy je mam, przetestowałem je wczoraj na trasie i uczucie wciskania w fotel było dużo lepsze niż przed awarią:)
Przepraszam za lamerski opis ale żadnym specem nie jestem, jeżdże dopiero swoim autem pół roku i dopiero je poznaje. Aha zastanawiam się od czego mógł się rozregulować ten kąt wtrysku? Poza tym myślę, ze normalny użytkownik nie ma szans z fachowcem i zawsze może być ściemniony, a jak fachowiec jest dobrym psychologiem to wyczuje klienta czy ma kasę i ile może od niego wyciągnąć - takie są moje wnioski i przemyślenia.
Jeśli, ktoś zna równie dobrych fachowców, ale trochę mniej kosztownych to czego nie ma kontaktów w polecanych warsztatach? Dopisujcie tam chłopaki jeśli któś ma pozytywne doświadczenia to wszystkim bardzo pomoże, psychicznie i na zawrtość portfela i czas:))

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2005 19:52:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
johnyseba napisał(a):
Aha zastanawiam się od czego mógł się rozregulować ten kąt wtrysku?

sprawdz czy kolo pasowe na wale (male zebate) nie ma luzow !!! ....... jak ma to czym predzej wymienic razem ze srubą .....
albo ktos wczesniej robil rozrzad i zle ustawil kat wtrysku ..... ale jezeli bylo wczesniej dobrze to
o prawdopodobnie kolo pasowe na wale do wymiany ... koszt razem ze sruba 100 zł ... bez robociny ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: