witam
nie wszystkie centralki obsluguja to - no wlasnie o tych nie rozmawiamy
ty masz wielko punkt a ja mono u mnie to inaczej jest u ciebie inaczej
u mnie silnik krokowy od wolnych obortow steruje przepustnica
pewne sytuacja wystepująca w mono wtryskach nie ktroych
jade mam okolo 4,5 tys puszczam gaz do konca
nastepuje zamkniecie przepustnicy malo powietrze
ale komp od gazu caly czas ma otwarty na maxa (actuator)
sonda L po chwilki zmieni parametry ale w miedzy czasie silniczek krokowy od sterowania wolnymi obrotwami otweira sie na maxa
po zainstalowaniu tps
moge sobie zwalaniac z 6 tys autko zwalania rownomiernie
po za tym nie rozumiem co ma strzelanie do tps???
no wlasnie i po co ten gaz ma sie dostawac do cylindrow skoro hamujemy ???
jak go nie bedzie wogle bedzie lepiej
dlaczeog na bezynie jak hamujesz nie leci ani gram bezynki???
porpstu nie ma to sensu
jezeli nie bedzie wogle paliwa(ani bezyny ani gazu)
nie bedzie za ubogiej dawaki bo jej wogle nie bedzie nie bedzie nastepowalo spalanie
co do hamowania silnikiem to zalezy od stlyu jazdy przy agresywnej jezdzeie bez tps autko palilo by znaczenie wiecej
kolage kuki23 moze sporobwac jak to bedzie u niego dzialac
i jakie ma funkcje w swoim kompie od gazu
bo jezeli tylko cut-off to bedzie tylko odcinac paliwko przy zamknieciu przepustnicy
ale ja bym nie szukal przyczyny wysokiego spalania w podłączeniu tps
podjedz do jakis doswiadczonych gazownikow najlepiej duzego zakaldu i spytaj co o tym myslą
po za tmy
www.obd2.pl
pozdro