.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 11:40:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 16:55:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Fishbone napisał(a):
witam ja mam niezagazowana JN , nagrzewa się szybko ,walowanie i szarpanie było jak było przed regulacją silnika po regulacji w boschu wszystko znikło , w miescie przy ciśnieciu nieprzekracza 10l a tak normalnie z klientami to między 8-9l , za to natrasie spokojnie miesci się w 7l , Emte niestrasz chłopaków i pojedż kanciakiem na regulacje :peace: co do blosa to jeszcz nikt z nas niema go w JN a był tylko w golfie ale czy to tak samo zadziała tego niewie nikt :| pozatym instalka z blosem cenowo niewiele będzie się różniła od instalki wtrysku gazu więc warto się jeszcze zastanowić co będzie najlepsze


Na razie niunia jest w trakcie rezania, pozniej bedziemy regulowac. 12,5 zezarla na ciagłym bucie po miescie, w trasie przy duzych przedkosciach nie przekracza 9 :)
Blos byl w paru golfach rowniez 1,8 i na mechanicznym wtrysku (oznaczenie silnika nie gra tutaj roli) , widzialem go tez w paru innych wynalazkach i wszedzie efekt byl ten sam :peace:
Natomiast co do kosztow to troche Kuba przesadziles, przeciez koszt instalki 2 genracji jest okolo 1800 zl + blos okolo 400 :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 17:05:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
emte napisał(a):
Fishbone napisał(a):
witam ja mam niezagazowana JN , nagrzewa się szybko ,walowanie i szarpanie było jak było przed regulacją silnika po regulacji w boschu wszystko znikło , w miescie przy ciśnieciu nieprzekracza 10l a tak normalnie z klientami to między 8-9l , za to natrasie spokojnie miesci się w 7l , Emte niestrasz chłopaków i pojedż kanciakiem na regulacje :peace: co do blosa to jeszcz nikt z nas niema go w JN a był tylko w golfie ale czy to tak samo zadziała tego niewie nikt :| pozatym instalka z blosem cenowo niewiele będzie się różniła od instalki wtrysku gazu więc warto się jeszcze zastanowić co będzie najlepsze


Na razie niunia jest w trakcie rezania, pozniej bedziemy regulowac. 12,5 zezarla na ciagłym bucie po miescie, w trasie przy duzych przedkosciach nie przekracza 9 :)
Blos byl w paru golfach rowniez 1,8 i na mechanicznym wtrysku (oznaczenie silnika nie gra tutaj roli) , widzialem go tez w paru innych wynalazkach i wszedzie efekt byl ten sam :peace:
Natomiast co do kosztow to troche Kuba przesadziles, przeciez koszt instalki 2 genracji jest okolo 1800 zl + blos okolo 400 :P
tak a za wtrysk powiedzieli mi koła GEANTA 3000 (więc policz sobie 1800+400+guma z golfa GTI+montaż)wiec chyba sam rozumiesz że nie pżesadziłem a co do twojwj niuni to jest kańciaśta i napewno jest inny opur więc na trasie moze więcej łyknąć a pozatym tak jak mówisz niewyregulowana jest to i 15 moze zjarać :peace: Ja niepisałem nic o oznaczeniach silnika mimo wszystko zaczekałbym z pochwałami przed założeniem tego do audiczki bo jednak to nie tak jak piszesz to nietosamo co golf , a ja niestety niewidziałem w niczym innym jak tylko u chłopaków z 2B w golfie ,u nich chodzi bardzo dobrze i z tego co mówią jeśli w audiczce chodził by tak samo to można troszke okaleczyć niunie i wstawić tego gumowego buta z golfa :diabel:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 17:15:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
3000 zl to rzeczywiscie calkiem niezla cena, ktory to warsztat :?:
Auta nie regulowałem wczesniej bo nie bylo takowej potrzeby, paliła na dotyk, zadnego falowania, rowno sie wkrecala na obroty. :)
Moje kanciaste auto lzejsze od b3 o jakies 200 kg spala do 9l na trasie przy predkosci 160-180 :P
15l nie udalo mi sie jeszcze spalic , ale po modach kto wie :P

p.s. wlasnie wywalony zostal filtr powietrza ktory tez byl chyba dluzsza chwilke nie wymieniany :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 17:27:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
emte napisał(a):
3000 zl to rzeczywiscie calkiem niezla cena, ktory to warsztat :?:
Auta nie regulowałem wczesniej bo nie bylo takowej potrzeby, paliła na dotyk, zadnego falowania, rowno sie wkrecala na obroty. :)
Moje kanciaste auto lzejsze od b3 o jakies 200 kg spala do 9l na trasie przy predkosci 160-180 :P
15l nie udalo mi sie jeszcze spalic , ale po modach kto wie :P

p.s. wlasnie wywalony zostal filtr powietrza ktory tez byl chyba dluzsza chwilke nie wymieniany :P
to mi 9l nawet do łodzi niewzieła z ludkami, ciuchami, dodatkowumi kołami i 180 na blacie :diabel: a te 200 kilo hmmmm przy 180 to lepiej sie martw o opory a nie nadwage :peace: a do gazowników wjazd od stacji BP

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Ostatnio edytowano 08.lip.2005 17:30:49 przez Fishbone, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 17:30:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Fishbone napisał(a):
emte napisał(a):
3000 zl to rzeczywiscie calkiem niezla cena, ktory to warsztat :?:
Auta nie regulowałem wczesniej bo nie bylo takowej potrzeby, paliła na dotyk, zadnego falowania, rowno sie wkrecala na obroty. :)
Moje kanciaste auto lzejsze od b3 o jakies 200 kg spala do 9l na trasie przy predkosci 160-180 :P
15l nie udalo mi sie jeszcze spalic , ale po modach kto wie :P

p.s. wlasnie wywalony zostal filtr powietrza ktory tez byl chyba dluzsza chwilke nie wymieniany :P
to mi 9l nawet do łodzi niewzieła z ludkami, ciuchami, dodatkowumi kołami i 180 na blacie :diabel: a te 200 kilo hmmmm przy 180 to lepiej sie martw o opory a nie nadwage :peace:


eee tam, licznik Ci przekłamuje, gdzie by to z taką masa poleciało 180km/h :P :diabel: :diabel: :diabel:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 17:34:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
emte napisał(a):
Fishbone napisał(a):
emte napisał(a):
3000 zl to rzeczywiscie calkiem niezla cena, ktory to warsztat :?:
Auta nie regulowałem wczesniej bo nie bylo takowej potrzeby, paliła na dotyk, zadnego falowania, rowno sie wkrecala na obroty. :)
Moje kanciaste auto lzejsze od b3 o jakies 200 kg spala do 9l na trasie przy predkosci 160-180 :P
15l nie udalo mi sie jeszcze spalic , ale po modach kto wie :P

p.s. wlasnie wywalony zostal filtr powietrza ktory tez byl chyba dluzsza chwilke nie wymieniany :P
to mi 9l nawet do łodzi niewzieła z ludkami, ciuchami, dodatkowumi kołami i 180 na blacie :diabel: a te 200 kilo hmmmm przy 180 to lepiej sie martw o opory a nie nadwage :peace:


eee tam, licznik Ci przekłamuje, gdzie by to z taką masa poleciało 180km/h :P :diabel: :diabel: :diabel:
fakt przez wage sie wolniej rozpędza, ale niema oporów domu to leci jak sie rozbuja to nie cegła :diabel:a pozatym to nie jakaś marna gazownia :diabel: , a licznik sprawdzałem już kilka krotnie z różnymi autkami

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 17:39:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
to musimy jeszcze kiedys porownac poziom halasu przy 180 km/h :P

Ma ktos cx Coupe GT i B3 :?: :?: :?: :?:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 20:09:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
juz mam :P

GT cx 0,39
b3 cx 0,34

Wcale nie tak duzo z tych cyfr wychodzi ;-) , a 200 kg to 200 kg :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2005 05:36:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
TAK DLA ŚCISŁOŚCI:(Dieter Korp str 11) to B3 ma współczynnik opływu Cw=0.29 (a nie taki jak ty napisałeś , skąd wogóle ci sie to wzieło?Czasami jak sie niewie to lepiej nic niepisać :diabel: )więc nie porównuj tu nawet Cw tej swojej (ślicznej, ale mimo wszystko) CEGŁY :diabel: a przy 180 to bardzo duza rużnica, choć wydają się to tylko małe cyferki :diabel: a 200kg to tylko 200kg :peace: Niestety poziom chałasu w cegle też masz większy :P troszke odbiegamy czy mi sie zdaje????

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2005 20:35:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Fishbone napisał(a):
instalka z blosem cenowo niewiele będzie się różniła od instalki wtrysku gazu więc warto się jeszcze zastanowić co będzie najlepsze

Ja pytalem i w miejscu gdzie juz kilka BLOSOW zalozyli goscie powiedzieli mi 1800 zl (montaz instalacji, parownik <200 km, Blos, regulacje) ;-)
W moim przypadku wtrysk gazu to conajmniej drugie tyle.
A ze spalaniem to byscie sobie dali siana...Auta wazace ponad 1000 kg, z badz co badz silnikami dalekimi od high-tec nigdy nie bede palic 6/100 km.
Beda palic tyle, ile uznaja za stosowne :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2005 06:21:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
martab99 napisał(a):
Fishbone napisał(a):
instalka z blosem cenowo niewiele będzie się różniła od instalki wtrysku gazu więc warto się jeszcze zastanowić co będzie najlepsze

Ja pytalem i w miejscu gdzie juz kilka BLOSOW zalozyli goscie powiedzieli mi 1800 zl (montaz instalacji, parownik <200 km, Blos, regulacje) ;-)
W moim przypadku wtrysk gazu to conajmniej drugie tyle.
A ze spalaniem to byscie sobie dali siana...Auta wazace ponad 1000 kg, z badz co badz silnikami dalekimi od high-tec nigdy nie bede palic 6/100 km.
Beda palic tyle, ile uznaja za stosowne :peace:
ta furacze mamy z górnej pułki buhahhahah ale pińćset lat temu , a co do tej ceny to rozumiem, przy takiej cenie to ma sens dawaj znać jak ci to wszystko ruszy :peace:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: