Fishbone napisał(a):
witam ja mam niezagazowana JN , nagrzewa się szybko ,walowanie i szarpanie było jak było przed regulacją silnika po regulacji w boschu wszystko znikło , w miescie przy ciśnieciu nieprzekracza 10l a tak normalnie z klientami to między 8-9l , za to natrasie spokojnie miesci się w 7l , Emte niestrasz chłopaków i pojedż kanciakiem na regulacje

co do blosa to jeszcz nikt z nas niema go w JN a był tylko w golfie ale czy to tak samo zadziała tego niewie nikt

pozatym instalka z blosem cenowo niewiele będzie się różniła od instalki wtrysku gazu więc warto się jeszcze zastanowić co będzie najlepsze
Na razie niunia jest w trakcie rezania, pozniej bedziemy regulowac. 12,5 zezarla na ciagłym bucie po miescie, w trasie przy duzych przedkosciach nie przekracza 9
Blos byl w paru golfach rowniez 1,8 i na mechanicznym wtrysku (oznaczenie silnika nie gra tutaj roli) , widzialem go tez w paru innych wynalazkach i wszedzie efekt byl ten sam
Natomiast co do kosztow to troche Kuba przesadziles, przeciez koszt instalki 2 genracji jest okolo 1800 zl + blos okolo 400
