.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 11:50:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2005 20:49:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
Jestem juz po badaniu na VAG'u. Niestety wszystko jest ok! Odczyty sa w pozadku, temperatuar silnika, lambdy, cisnienie. Jednyna zagadka jest to ze podczas dodawania gazu (proby odczytu potencjometru przepustnicy) nagle zrywana jest komunikacja ?! Jak gaz sie pusci to po ponownym podlaczeniu znowu wszystko jest ok. Czy myslicie ze moze byc uszkodzony komp sterujacy?, bo podczas dodawania gazu do pewnego momentu odczytuje potencjometr (gdzies do 8 stopni czyli 1500obr/min).

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 06:20:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Z tym OK, to nie tak całkiem ;) Komp będzie dobry, bo inaczej wcale by nie odczytał żadnej wartości. Coś musi być z potencjometrem, przewodem, albo czymś w tym stylu. Pewnie na wolnych obrotach pracuje prawidłowo, np. z miejsca bez gazu ruszy nawet pod lekką górkę (chodzi o moc/moment na niskich obrotach)?

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 07:17:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeśli byłby uszkodzony komp to byłaby to nie pierwsza taka sytuacja, znane sa przypadki właśnie padniętego kompa, mimo, że auto jeździło.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 07:32:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
chyba, że jakimś cudem mapa się zchrzaniła i ma black hole w pewnym zakresie obrotów ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 09:00:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
sorka za wcinke, moje CCCO tez nie smiga tak jak powinno, ale komunikacji mi nie zerwało jak VAGa podpiołem.
Vanderlei napisał(a):
chyba, że jakimś cudem mapa się zchrzaniła i ma black hole w pewnym zakresie obrotów ;)

Jak i gdzie to sprawdzic??

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 09:19:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
wlasnie obawiam sie ze jednak uwalony jest komp, bo nie dosc ze pali jak smok (15 litrow nie wazne czy miasto czy trasa i to przy spokojnej jezdzie - do 140), to w dodatku raz ma przyspieszenie a raz nie. Wczoraj nie moglem wyprzedzic daewoo tico pod lekka gorke przy 100km/h :zly: :zly: . Zauwazylem tez ze czasami, zwlaszcza po czestym przyspieszaniu i zwalnianiu obroty niegu jalowego stoja na 1000, albo na 1100 :( Przypuszczam ze komp wchodzi w jakis tryb "awaryjny". Ale zadnych bledow nie ma. Czy bledy sa kasowane po wylaczeniu stacyjki czy zapamietuje je tak jak w nowszych generacjach?
aaa i jeszcze jedno pytanie. Czy jak by wsadzic kompa od silnika abc ale nowszej generacji (np. 4A0907473B, albo od 95 4A090747D) takie jak montowane byly we wczesnych A4 i A6 to kontorrla VAG'iem bedzie prostsza? tzn. nie bedzie juz klopotow z komunikacja?

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 09:44:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
A i jeszcze mam pytanie. Czy ktos z Was ma moze schemat Audi 80 B4 z silnikiem abc? Bo wszedzie widze tylko schematy z AAH :( Zeby chociaz kolory kabelkow dochodzacych do kompa opis znalezc...

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 11:12:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 20:36:46
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
wykres mocy silnika dla 2.6

http://www.audi-club.kiev.ua/motor_abc.html

_________________
Audi 100 Avant V6 2.6 C4 ABC 1993 + OMVL Dream XXI N


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 11:23:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z wykresu widać że dół jest mocny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2005 12:21:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 20:36:46
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
no niby masz racje ale z drugiej strony wiekszość forumowiczów z 2.6 boleje że słaby a trudno żeby całej populacji naraz padła moc na dole

_________________
Audi 100 Avant V6 2.6 C4 ABC 1993 + OMVL Dream XXI N


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron