dobrze prawisz.
ale nie calkiem
Zdejm koło
zdejm zacisk z tarczą
wybij/wyciśnij końcówkę drążka kierowniczego ze zwrotnicy
drążka reakcyjnego nie ruszaj
Odkręć przegub w piaście
wypnij sworzeń wahacza - odkręć i wyjmij śrube która go trzyma i mocno podważ, nie zegnij wahacza

)(lepiej od piasty niż z wahacza - kwestia zbieżności - czyli sworzen zostaje w wahaczu.
Zdejm plastikowy kapciurek z góry, chiągnij sprężyne sciągaczami
odkręć nakrętkę z góry - kolumna spada. Powinna w całości - chyba nawet bez sciągaczy - bo pod nakrętka jest gwintowana tuleja jeszcze nakręcona która chyba (nie sprawdzalem, założylem wpierw sciągacze) chyba trzyma wszystko w kupie.
Zmontuj w odwrotnej kolejności, przytrymując u góry amora imbusem w środku żeby nie kręcił się środek w trakcie przykręcania nakrętki (pamietaj o dokręceniu -bez przesady, ale porządnie- tulei pod nią - mechanicy tego zwykle nie robią
moj jezdzi i sie nie rozsypał - st wnioskuję że procedura jest poprawna.