Lukasik napisał(a):
jak przelaczasz na gazownie, to wylacza sie pompa paliwa! cisnienie w ukladzie spada w ciagu kilku sekund (resztki wylatują przez wtryskiwacze)
Cisnienie spada lecz tylko do wartosci przy ktorej wtryskiwacze juz sie nie otwieraja ale jest to jednak wystarczajace cisnienie do stabilizacji wolnych obrotow. Test: zapalilem na benzynie, przelaczam na gaz - obroty spoko, spuszczam cisnienie paliwa poprzez odkrecenie przewodu paliwowego przed powrotem - (ciśnienie jest i to dosyc duze) zaczyna "gubic" wolne obroty.
Lukasik napisał(a):
a poza tym klapa nie stabilizuje obrotów!
Nigdzie nie napisalem ze klapa stabilizuje obroty cytuje jeszcze raz:
Aby wyeliminować skoki i pulsowanie tarczy spiętrzającej w przepływomierzu, do górnej powierzchni tłoka doprowadzone jest paliwo z głównej części układu, którego ciśnienie tłumi wahania tłoka, i stabilizuje pracę tarczy spiętrzającej niezależnie od warunków pracy Lukasik napisał(a):
takze szukaj falujacych obrotow gdzie indziej.
Obroty nie faluja tylko spadaja po przejechaniu pewnego dystansu.
Lukasik napisał(a):
sprawdz czy przy pracy na gazie na wolnych obr, nie przekracza ci 1100-1200 obr
Nie przekracza - jesli "chodzi" jeszcze ok obroty powoli spadaja do ok 800-900 i sie utrzymuja na tym poziomie. Jak cisnienie paliwa spadnie spadaja zdecydowanie szybciej do coraz nizszych wartosci (po chwili sie podnosza - chyba ze zgasnie

)