WOJNA 2,6-2,8 - BRAK SŁÓW

toż to caluśkie 24 konie, i aż półsekundy różnicy w 0-100

niezmierzona otchłań

warta takiego deptania po ABC, rzeczywiście (niech nikt się nie obraża, po prostu mnie to bawi, a trochę też przejeździłem wieeeele mocniejszymi autami, i nie powiem, żeby te 24 kuce czy 25 Nm było to aż tak perfidnie druzgocące w doznaniach z normalnej jazdy;) - a +150-200KM i +250 Nm rozumiem

). Silniki ABC,AAH spalają zależnie od jazdy - rekordowcem chyba jest s2power

mnie się udało jedynie 10,2-10,8 z mieście (3 razy z rzędu) , ale niestety nie spotkałem 2,8 z takim wynikiem. Co do zamienników - większość części jest wspólna dla obu silników, nawet np. rura wodna (Hans wie o co mi chodzi

), której niestety nie ma w zamiennikach, i trzeba sprowadzać przez miesiąc za 650 zł (kawał prymitywnej blachy). Jeśli chcesz liczyć pieniążki, odpuść sobie, i kup lepiej 1,9 TDi. V6-tki to dla tych, co lubią słuchać i wiedzą, że czasami trza krwawić.
Tak jak Grześ napisał: bezwzględnie Quattro,
A ja jeszcze powiem: bezwzględnie Avant

.
Osovbiście propunuje zainwestować i dać gościowi w łapkę 100, i pogonić autko porządnie, i wtedy dopiero pooglądać, czy silnik nie rzyga olejem (bo na pewno jest wyszorowany), no i całą mechanikę, czyli wszystko, o czym znajdziesz info w 'Forum FAQ'
Gaz tyyylko sekwencja, choć proponuję nie gazować

Sam po kupnie tej V6-tki postanowiłem, że nie zakładam od razu, bo najpierw ją sprawdzę, i po jakimś miesiącu jazdy bez niespodzianek dopiero zainwestuje prawie 5000, a że spalanie okazało się wiele mniejsze od tego jakiego się spodziewałem po tak przecież tragicznym silniku

, nie założę - chyba,że cena ET wzrośnie do 6,00
