.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 19:33:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 13:05:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
quattro PETE napisał(a):
s2power napisał(a):
Spalanie na poziomie 9-10 l.

W trasie przy prędkości 100km/h?

nie Pete, przy codziennej jezdzie do pracy, czyli 12 km poza miastem po waskich drogach i 12 km w Gliwicach, do tego 12 swiatel do odstania (zbieznoca liczb przypadkowa)
rekord w trasie to jazda do Pragi ze Slaska i z powrotem 8,7 l
przy palowaniu pali max 13-14 l
s2 to przy nim smok, ale to juz inna bajka :D

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 15:35:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:12:10
Posty: 114
Lokalizacja: siedlce
i 2.6 i 2.8 to pomylka.niema czym jechac a pala jak v8.nieporozumienie.a jak jeszcze niedaj bog w aftomacie albo w quattro to jest przez byle 1.8 badz 2 litry mlucone az milo.bezsens

_________________
jestem fanem AUDI ...JEZDZE M5 E39


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 18:14:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sie.2003 02:46:07
Posty: 710
Lokalizacja: okolice Torunia
greg a8 napisał(a):
i 2.6 i 2.8 to pomylka.niema czym jechac a pala jak v8.nieporozumienie.a jak jeszcze niedaj bog w aftomacie albo w quattro to jest przez byle 1.8 badz 2 litry mlucone az milo.bezsens

Moze troche kultury kolego, posiadaczy 2.6 i 2.8 na tym forum jest dosc duzo i po co ich obrazasz :?: :?: :/

Nie rozumiem jak mozesz porownywac spalanie V6 do V8? Chyba nie masz zbyt duzego pojecia o tym co mowisz :!: :(

Ja osobiscie wole swoje 2.8 ktore pali 10-12 na trasie przy dynamicznej jezdzie od A8 4.2ktory ma wir w baku i pali 20-30l a do spalania po miescie a8 juz nie wspomne, jej spalanie wtedy to chyba totalny bezsens czyz nie?

_________________
A U D I 80 B4 2.0 115PS piekne srebrne BYLO
A U D I 80 B4 2.8V6 Quattro SGI Manual SPRZEDANE !!!!!
HONDA CBR954 FireBlade gotowa :-)
A4 1.9 TDI 130PS AVF lub AWX srebrne Znaleznione :-)

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 18:24:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Miki_V6 napisał(a):
greg a8 napisał(a):
i 2.6 i 2.8 to pomylka.niema czym jechac a pala jak v8.nieporozumienie.a jak jeszcze niedaj bog w aftomacie albo w quattro to jest przez byle 1.8 badz 2 litry mlucone az milo.bezsens

Moze troche kultury kolego, posiadaczy 2.6 i 2.8 na tym forum jest dosc duzo i po co ich obrazasz :?: :?: :/

Nie rozumiem jak mozesz porownywac spalanie V6 do V8? Chyba nie masz zbyt duzego pojecia o tym co mowisz :!: :(

Ja osobiscie wole swoje 2.8 ktore pali 10-12 na trasie przy dynamicznej jezdzie od A8 4.2ktory ma wir w baku i pali 20-30l a do spalania po miescie a8 juz nie wspomne, jej spalanie wtedy to chyba totalny bezsens czyz nie?


Miki, nie denerwuj się :!!: Poczekamy aż gregowi walnie rozrząd to sobie wtedy pogadamy co jest do du*y ;) - 2.8 i jego 12V czy 4,2 i jego 40V :056: Pozatym 4,2 w C4 było jedynie w S4, później w S6 no i pali sporo więcej tak samo jak jest większy problem z częściami...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 19:43:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Kolega greg a8 to chyba nawet malacza nie ma takie pierdoly wypisuje :< Moje V6 pali 12 w miescie i 8.5 na trasie to raczej nie duzo!! Ten silnik ma identyczne spalanie jak 2.3 :peace: A czy V8 ma takiego buta? Jezdzilem tylko V8 3.6 Q Automat (250KM) to do 100 idzie gorzej niz to moje 150 konne malenstwo. Oj kolego tos mnie wnerwil tym postem. Kup se najpierw rower przynajmniej to zaczniemy gadac :(:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 20:04:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Johny napisał(a):
Kolega greg a8 to chyba nawet malacza nie ma takie pierdoly wypisuje :< Moje V6 pali 12 w miescie i 8.5 na trasie to raczej nie duzo!! Ten silnik ma identyczne spalanie jak 2.3 :peace: A czy V8 ma takiego buta? Jezdzilem tylko V8 3.6 Q Automat (250KM) to do 100 idzie gorzej niz to moje 150 konne malenstwo. Oj kolego tos mnie wnerwil tym postem. Kup se najpierw rower przynajmniej to zaczniemy gadac :(:


A8 nawet z silnikiem 2.8 lepiej lata niż 2.6 czy nawet 2.8 w budzie C4... a dlaczego? Po pierwsze dlatego, że w A8 (chyba wszystkie, ale w większości) były 30V a po drugie A8 jest alumioniowe czyli lżejsze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 20:07:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ostatnie czego nam potrzeba to kłotnie w rodzinie :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 20:18:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
GrzesB napisał(a):

A8 nawet z silnikiem 2.8 lepiej lata niż 2.6 czy nawet 2.8 w budzie C4... a dlaczego? Po pierwsze dlatego, że w A8 (chyba wszystkie, ale w większości) były 30V a po drugie A8 jest alumioniowe czyli lżejsze ;)



Pisalem o innym aucie :peace: Audi V8 to byly robione w latach 89-93 jak sie nie myle :?: To nie bylo aluminiowe tylko wazylo tyle co lokomotywa ;-)

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 22:40:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Johny napisał(a):
GrzesB napisał(a):

A8 nawet z silnikiem 2.8 lepiej lata niż 2.6 czy nawet 2.8 w budzie C4... a dlaczego? Po pierwsze dlatego, że w A8 (chyba wszystkie, ale w większości) były 30V a po drugie A8 jest alumioniowe czyli lżejsze ;)



Pisalem o innym aucie :peace: Audi V8 to byly robione w latach 89-93 jak sie nie myle :?: To nie bylo aluminiowe tylko wazylo tyle co lokomotywa ;-)


Zgadza się, ale chodzi właśnie o to, że silnik należałoby porównywać w tych samych autkach - inaczej to ciutkę bez sensu ;) A pewnie się wszystkim narażę, ale powiem co mam do powiedzenia - 2.8 jest trwałe, elastyczne, ale więcej się po nim spodziewałem jeśli chodzi o osiągi!! bo w zasadzie to nie jeździ :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2005 22:45:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Ja bym coś napisał, ale już dostałem jedno ostrzeżenie za "dyskusje" z "gregiem a8" :diabel: W każdym razie jego porównanie jest bez sensu. I 2.6 i 2.8 to fajne silniczki, tylko ten drugi - bardziej. Nie wysilone, elastyczne i z pięknym dźwiękiem.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 06:21:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Dyskusje na temat 'kosmicznej różnicy w osiągach' pomiędzy 2,8 a 2,6 są niestety narażone na żółte kartki. brak słów
Greg - z tym młóceniem przez 1,8 toś się pośliznął jak diabli :peace:

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 06:36:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Vanderlei napisał(a):
Greg - z tym młóceniem przez 1,8 toś się pośliznął jak diabli :peace:

Nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz... :diabel:

Znajomy ma 2.8 w A6 '99 (ten 30V). Jezdzi glownie w trasie i auto pali w granicach 9-11 l. W miescie ok 13-14 z tego co mowil

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 07:59:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
Wiecie co .....czytam i zaczynam się irytowac g:hmm

wiec wyciągne wnioski z posiadadanej już wiedzy :
1. C4 jest cięzkie jak cholera , dołoż do tego quattro i automat i masz kobyłe wiec : 2,6 cieżko sobie radzi , 2,8 AAH dużo lepiej , pewnie 2,8 30V jeszcze lepiej ale to powiem jak się przejadę autem Marcinna
reasumując
w budzie B4 wystarczy 2,6
w budzie C4 jak ktoś lubi i ceni komfort też 2,6 da radę ale lepiej będzie 2,8
w budzie A8 koledzy twierdzą że 2,8 dobrze sobie radzi spowodu różnicy w wadzie ( poczekam aż Mq się wyposaży w to cudo)

2. Vanderlei - super sobie radził na technicznym ale ostatnio jego frustracja na 2,8 i 2,6 sięga zenitu . Wiec radzę zmianę mechanika
Ja też narzekałam na 2,8 ale ostatnio jeden z nowych kolegów zapytał czy gdybym mogła kupić inne auto to jaki bym silnik wybrała . Odpowiedziałam że 2,8 g;)
Kolega Greg v8 - cóz radze się udać do specjalisty bo widze problem nie związany z mechaniką samochodową g:hmm . Pomijając watpliwości czy on oby rzeczywiście jedzi tym czy pisze . Ale o tym przekonam się na zlocie .

Kolegom którym brakuje "mocy" proponuję przesiadkę do malucha . I przypominam że w Polsce obowiązuja ograniczenia prędkości w/g których maksymalnie można jechać 110 km/h na niektórych tylko trasach

g:hmm no i tyle w temacie

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 08:12:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Chyba 130 na autostradzie :!!: :?:

Pozatym wiesz Vanilka, do C4 wkładano też takie padaki jak 2.0 czy 2.3 i ludzie tym jeździli... Chodzi o to, że nie ważne jaka buda, ale masz do wyboru dwa silniki bardzo podobne jeśli chodzi o koszta utrzymania to czy to będzie B4 czy C4 to i tak zawsze wezmę większy (mocnieszy). Nie ma znaczenia jaka buda tylko bezpieczeństwo na drodze np. przy wyprzedzaniu, dlatego uważam, że kupowanie 2.6 to pomyłka (ta sama kasa, gorsze osiągi). Jedyną opcją na kupno dla mnie 2.6 to stan igełka prosto z fabryki - wtedy bym się zastanowił :diabel: w każdym innym wypadku 2.8 a najchętniej 4.2q :diabel: :diabel: :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 08:24:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Vanilla I napisał(a):
Kolegom którym brakuje "mocy" proponuję przesiadkę do malucha . I przypominam że w Polsce obowiązuja ograniczenia prędkości w/g których maksymalnie można jechać 110 km/h na niektórych tylko trasach

g:hmm no i tyle w temacie

Vanilka, z calym szacunkiem, ale nie zgadzam sie z tym co piszesz. A to dlatego ze:
-> W Polsce mozna nawet 130 km/h :P
-> Moc to nie tylko V max. Jezdzisz duzo w trasach wiec wiesz napewno jak sie wyprzedza autem ktore ma 90 km i takim, ktore ma 180 km... To, czy auto pojedzie 190 czy 210 km/h to chyba faktycznie nie jest najwazniejsze (i tu sie zgadzamy ;-) )

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 08:30:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
GrzesB napisał(a):
Chyba 130 na autostradzie :!!: :?:

Pozatym wiesz Vanilka, do C4 wkładano też takie padaki jak 2.0 czy 2.3 i ludzie tym jeździli... Chodzi o to, że nie ważne jaka buda, ale masz do wyboru dwa silniki bardzo podobne jeśli chodzi o koszta utrzymania to czy to będzie B4 czy C4 to i tak zawsze wezmę większy (mocnieszy). Nie ma znaczenia jaka buda tylko bezpieczeństwo na drodze np. przy wyprzedzaniu, dlatego uważam, że kupowanie 2.6 to pomyłka (ta sama kasa, gorsze osiągi). Jedyną opcją na kupno dla mnie 2.6 to stan igełka prosto z fabryki - wtedy bym się zastanowił :diabel: w każdym innym wypadku 2.8 a najchętniej 4.2q :diabel: :diabel: :diabel:


Grześ i 2,6 i 2,8 sobie poradzą z kolumną tirów
Lejkersem kiedyś jechaliśmy trasą AK jak miał jeszcze 2,6 i powyżej pewnych predkości nie ma aż takiej rażącej różnicy .
ale też bym wyrała 2,8 bo koszty utrzymania są prawie takie same ,
przy cenie zakupu mogą być różnice

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 08:48:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Vanilla I napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Chyba 130 na autostradzie :!!: :?:

Pozatym wiesz Vanilka, do C4 wkładano też takie padaki jak 2.0 czy 2.3 i ludzie tym jeździli... Chodzi o to, że nie ważne jaka buda, ale masz do wyboru dwa silniki bardzo podobne jeśli chodzi o koszta utrzymania to czy to będzie B4 czy C4 to i tak zawsze wezmę większy (mocnieszy). Nie ma znaczenia jaka buda tylko bezpieczeństwo na drodze np. przy wyprzedzaniu, dlatego uważam, że kupowanie 2.6 to pomyłka (ta sama kasa, gorsze osiągi). Jedyną opcją na kupno dla mnie 2.6 to stan igełka prosto z fabryki - wtedy bym się zastanowił :diabel: w każdym innym wypadku 2.8 a najchętniej 4.2q :diabel: :diabel: :diabel:


Grześ i 2,6 i 2,8 sobie poradzą z kolumną tirów
Lejkersem kiedyś jechaliśmy trasą AK jak miał jeszcze 2,6 i powyżej pewnych predkości nie ma aż takiej rażącej różnicy .
ale też bym wyrała 2,8 bo koszty utrzymania są prawie takie same ,
przy cenie zakupu mogą być różnice



Przy cenie zakupu nie ma, bo dla szarego człowieka to i tak jest ogrrrrromny motor, a ludzie takich się boją. Jak się ktoś zna to nie kupi chociażby ze względu na platik w silniku który uniemożliwia założenie II generacji gazu - a nie oszukujmy się, mało jest osób które założą sekwencję - a zgazować trzeba :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 08:52:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
GrzesB napisał(a):
Przy cenie zakupu nie ma, bo dla szarego człowieka to i tak jest ogrrrrromny motor, a ludzie takich się boją. Jak się ktoś zna to nie kupi chociażby ze względu na platik w silniku który uniemożliwia założenie II generacji gazu - a nie oszukujmy się, mało jest osób które założą sekwencję - a zgazować trzeba :)


no i tu się odzywa we mnie przeciwniczka gazu :
jak cię nie stać to kup malucha albo korzystaj z trasnpotu publicznego g:hmm

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 09:10:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
:533: A jak chcę komfortowo i nie chcę płacić po 60-70 PLN za 100km????
No cóż, ja zainwestowałem w porządny gaz więc częściowo jestem rozgrzeszony :P

Vanilka - policzymy się na spocie ;-) :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 09:25:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
GrzesB napisał(a):
:533: A jak chcę komfortowo i nie chcę płacić po 60-70 PLN za 100km????
No cóż, ja zainwestowałem w porządny gaz więc częściowo jestem rozgrzeszony :P

Vanilka - policzymy się na spocie ;-) :diabel:


uuuuuu już sie boję g:hmm

nie porządny gaz kosztuje cię potem jednorazowo a ile to każdy się może wypowiedzieć

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: