.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 15:16:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 07.wrz.2013 19:35:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 11:16:42
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
Auto: służbowe :)
Witam wszystkich forumowiczów.

Przymierzam się do zakupu audi 100/200 c3 2.2 turbo quattro.
Interesuje mnie na co trzeba zwrócić szczególną uwagę żeby nie okazało się że w krótkim czasie będę musiał na naprawy wydać więcej niż na samochód. Oczywiście nie spodziewam się że auto będzie bezobsługowe jednak wolę pieniądze wydać na doprowadzenie do stanu idealnego ewentualnie jeżeli to możliwe delikatne podrasowanie silnika żeby dawał jeszcze większą frajdę z jazdy.
Miałem parę lat temu 3 sztuki audi c2 i brakowało mi napędu quattro stąd decyzja o zakupie c3.
Samochodem nie będę dużo jeździł gdyż do tego mam inne auta, co najwyżej dzieci do szkoły/przedszkola 3km i niedzielne przejażdżki.
Przy okazji nasuwa się pytanie jak trudno będzie podrasować auto żeby miało około 200KM (zakładam że kupię z silnikiem seryjne 165KM). Znalazłem temat na forum z przed kilku lat i szczerze mówiąc to jestem bardziej zdezorientowany niż przed ich przeczytaniem.

Może koś wie o jakimś na sprzedaż?
Z góry dziękuję za wszelkie info.
Pozdrawiam. Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 07.wrz.2013 22:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Cześć,

Dokładnie rok temu byłem na tym samym etapie i stało sie - kupiłem c3 2.2tq MC. Ten rok pokazał mi bardzo dokładnie co to za auto i jak należycie z nim sie obchodzić i z racji wieku co mu mam wybaczyć. Na pierwszy strzał moje uwagi:

1. Podczas zakupu sprawdź bardzo dokładnie prace silnika (zimny/ciepły), uruchamianie, wolne obroty itp. Dlaczego? A no dlatego, ze jeżeli coś jest nie tak, to mamy do czynienia z mechanicznym wtryskiem, który jest dość upierdliwy w regulacji i prawidłowej eksploatacji z racji wieku i możliwej obecności instalacji LPG, ktora w tym silniku nic dobrego nie wróży. Ja regulowalem KJeta, ale i tak to nie jest to, dlatego zamierzam pojsc w EFI, co pozwoli na usunięcie KJeta z pod maski i ożywi ten silnik. I tutaj tez jest odpowiedz na Twoje pytanie - jest to bardzo rozsądna metoda na podrasowanie silnika, który na elektronicznym wtrysku odwdzięczy sie zupełnie inną dynamiką.

2. Uklad hamulcowy/ wspomaganie kierownicy - newralgiczne elementy w tym aucie z racji powiązania hydrualicznego za pośrednictwem pompy dwusekcyjnej. Dość częstym awariom ulegają akumulatory ciśnienia w układzie hamulcowym, co stwarza poważne problemy. Ja ucieklem od tego problemu wrzucajac fanty od c4 (tj. Serwo plus pompę jednosekcyjna obsługująca tylko wspomaganie kierownicy). Eliminując m.in. Powyższe problemy doprowadzilem w końcu do tego, ze na desce wyświetlił sie komunikat "OK"...

Reasumujac, uwielbiam te auta, bo mają swoją klasę i styl, ale trzeba zarazem znać ich słabe strony, bo mogą często pogrążyć... Polecam lekturę tego forum, bo znajdziesz tu dużo fachowych informacji kolegów, którzy zjedli zeby na tych silnikach, pozdro Buba :peace:

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 18:13:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 11:16:42
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
Auto: służbowe :)
Witam ponownie.
Byłem dziś na oględzinach Audi 100 C3 2.2tq MC '88 i stan auta wygląda tak:
Blacharka w stanie dobrym, przedni błotnik wymieniony na podróbkę przez co nie jest spasowany odpowiednio i do pomalowania, brakuje listew i halogenów w przednim zderzaku, poza tym kilka rys i niewiele ognisk korozji. Poza tym kosmetyka.
samochód zagazowany 4 lata temu
w silniku na zimno było słychać któryś zawór, po rozgrzaniu ucichło
na benzynie chodzi tylko na wysokich obrotach, na gazie bez problemu.
Mocy z pewnością nie rozwija pełnej - to tylko zmierzone odczuciem i prędkością podnoszenia się wskazówki prędkościomierza :)
nie działa manetka komputera więc nie mogłem sprawdzić ciśnienia doładowania - ogólnie jakieś jaja z manetkami bo zamiast długich świecą się krótkie i odwrotnie, wycieraczki nie chcą działać i ten komputer.
turbina coś tam pompuje - sprawdzone metodą ściskania węża od intercoolera
skrzynia i tylni dyfer suche, blokada działa.
Maglownica (podobno) była naprawiana - tu nie widziałem problemów
Hamulce - sprawne ale ciężko działają - na postoju dosyć ciężko było wcisnąć - powoli z lekkim drżeniem dał się cisnąć dosyć głęboko.
Tempomat nie działa - brak cięgna łączącego przepustnice z siłownikiem
Na wyświetlaczu (lekko rozmazanym) pokazuje się błąd hamulców.
Abs czasem się wyłączał sam
Wnętrze w miarę, przetarty fotel kierowcy (a właściwie to wyrwana dziura w miejscu gdzie zazwyczaj się przeciera) podsufitka odklejona.
Cena ( poniżej 3000zł) myślę że jest adekwatna do stanu i zastanawiam się nad tym egzemplarzem - nie ukrywam, że zamierzam trochę zainwestować w auto jednak chciałbym w miarę możliwości zminimalizować koszty napraw i przeznaczyć środki na dopieszczenie i delikatne podrasowanie.
Proszę was o ewentualne porady i co myślicie tym aucie - wszelkie uwagi mile widziane.
Jak kosztowne (teoretycznie) będzie usunięcie usterki hamulców


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 18:52:33 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Bez linka, fotek to ciężko coś powiedzieć, bo to jak rozmowa ze ślepym o kolorach....
Odpuściłbym zagazowane MC, wcześniej czy później coś się wykrzaczy....
Hamulce - najprawdopodobniej problem z gruchą podciśnienia, stąd twardy pedał i błąd na wyświetlaczu...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 19:11:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Niezła litania...

Za brak pracy wycieraczek odpowiada zwalony przełącznik przy kierownicy - prawdopodobnie kwestia rozebrania, wyczyszczenia i poprawienia styków. Podobnie wygląda kwstia niedziałającego przełącznika AC, który albo się wypiął z przełącznika zespolonego, ale styki zaśneidziały. Rozlany wyświetlacz AC jest spowodowany zimnymi lutami na jego płytce. Wystarczy rozebrać zegary, polutować co trzeba i po problemie.

Jeżeli chodzi o hamulce, to tak jak pisałem wcześniej - najprościej wypruć cały ten gnój i wrzucić serwo, magiel i pompę od C4 (pasują od 2.3 AAR, 2.5 TDI AEL) - łączny koszt części to ok. 1000 pln. Jeżeli natomiast chcesz reanimować ori instalację, to czeka Cię zakup nowego akumulatora ciśnienia (koszt +700 pln), bo używki są w znakomitej większości niesprawne. Następny newralgiczny element to wspomagacz siły hamowania, który też pewnie wymaga regeneracji podobnie jak pompa dwusekcyjna.

To tylko tak na pocieszenie, że da się wszystko zrobić, ale z Twojego opisu nie wygląda to dobrze. Tak jak napisał Gitmar także radziłbym sobie odpuścić. Nie wchodź w ten silnik, jeżeli już na starcie to takie szambo, bo uwierz, że możesz stracić na nim nerwy. Ciągle przywołuje swój samochód - kupując go był w naprawde dobrym stanie, zarówno technicznym i wizualnym. Zbagatelizowałem drobne problemy z prawidlową pracą silnika, a później okazalo się, że to sławetny Kjetronic i jego przypadłości, o których powadze nie zdawałem sobie sprawy. Na dzień dzisiejszy udalo mi się zgrubnie ppozbyć większości problemów, ale ciągle to nie jest to, dlatego zamierzam się go definitywnie pozbyć z pod maski. Natomiast, jeśli czytam Twoje uwagi, to ja bym w takie coś nie wszedł na pewno. Kusząca niska cena zemści się wielokrotnie na Twoim portfelu i po jakimś czasie dasz sobie spokój oglądając się ile już utopiłes, a auto dalej nie jedzie jak powinno...

Szukaj czegoś bardziej zadbanego, a na pewno przyniesie Ci to wymierne korzyści, aniżeli wskrzeszanie takiego trupa...
Powodzenia!

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 19:27:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 11:16:42
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
Auto: służbowe :)
Oczywiście że chciałbym coś bardziej zadbanego jednak od kilku tygodni przeglądam ogłoszenia (czekałem na pieniądze więc nie jeździłem i nie oglądałem) i tych aut jest naprawdę niewiele. Plusem jest blacharka która poza błotnikiem i drzwiami jest naprawdę ok.
Zastanawiałem się też czy nie kupić tego jako potencjalnego dawcę części i w sumie do zabawy dopóki nie znajdę czegoś lepszego. Z c3 nie miałem do czynienia, i widzę że sporo się różni od c2.
Jeszcze jedno sprawdziłem sprężanie w cylindrach - na pierwszym 7 na pozostałych 8 (bar?) - wydaje mi się że to przez te tłukące na zimno szklanki - miałem tak w którymś aucie. Silnik nie puszcza chmurki nawet przy odcince na benzynie.
Jutro się spytam zaprzyjaźnionego magika od silników czy potrafi ogarnąć k-jeta - choć bardziej mnie interesuje włożenie elektronicznego wtrysku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 19:34:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Niewielu jest ludzi, ktory faktycznie potrafią ogarnąć mechaniczny wtrysk. Z moich doświadczeń wynika, że prawdziwej regulacji podlegają tylko nieliczne układy, niezatrute wcześniej gazem. Pozostałe przypadki to gnój nienadający się do regulacji.

Oparcie układu wtryskowego na sterowniku to jedyne sensowne rozwiązanie. Jeżeli będziesz na już na tym etapie, to daj znac - będę mógł Ci polecić pewien warsztat, który wykona Ci taki zabieg.

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 21:33:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2011 16:39:16
Posty: 82
A ja to się nasłuchałem, że gaz nie szkodzi itd :D

Też miałem chęć na audi 200/5000, ale akurat obejrzałem tylko 1 sztukę, czerwonego avanta który to wypłynął teraz z zupełnie innej części PL z ciężarówką części. Zdarzają się ładne sztuki i jeśli już uzbierałeś trochę dzindziorów, to na spokojnie szukaj dobrej sztuki, która i tak będzie wymagała zapewne trochę pracy.

Kupowanie strucla do totalnej odbudowy nie ma sensu, bo to nigdy nie będzie to, chyba że odbudowujemy coś z lat 20-60tych poprzedniego wieku. Jeśli auto ma tylko trochę wad i nie pachnie mechaniczno-blacharskim trupem to można się nad czymś zastanawiać...

_________________
Volvo 240 powerd by audi v8 http://vimeo.com/103217234


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 21:52:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Tez widziałem tego avanta w ogłoszeniach. Co to za sztuka cos z nią nie tak?

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 22:10:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2011 16:39:16
Posty: 82
Czerwony avant 5000? Z 20 metrów przy średnim wzroku już się kończą oględziny. Szkoda czasu. Wszechobecna szpachla, zmęczony lakier, silnik na zimno kuśtyka. Front Canada plus wkręty i trytki. Auto jeździ, ale igły to z tego nie będzie nawet u Mirka. O wnętrzu nie chce mi się pisać :fuckyou2:

_________________
Volvo 240 powerd by audi v8 http://vimeo.com/103217234


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 22:13:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Aaa nie nie:) chodziło mi o c3 avanta sporta, który pojawił sie ostatnio na tablicy.
Ten, o którym Ty piszesz, to wisi już dość długo...

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 08.wrz.2013 22:17:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2011 16:39:16
Posty: 82
Czerwony mocno wyblakły wisi, ale w innym końcu PL :)

_________________
Volvo 240 powerd by audi v8 http://vimeo.com/103217234


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 09.wrz.2013 09:19:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 11:16:42
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
Auto: służbowe :)
Zupełnie zapomniałem że na tablicy są też ogłoszenia o samochodach.
Ja oglądałem tego z gratki: http://moto.gratka.pl/tresc/audi-100-2- ... 5dd2054e,1
Co do avanta piszecie o tym?: http://tablica.pl/oferta/audi-200-quatt ... e19f8704da
Czy może wiecie coś na temat tego auta:
http://tablica.pl/oferta/audi-100-200-2 ... e19f8704da

i jeszcze takie 2:
http://tablica.pl/oferta/audi-100-turbo ... 537c32b1dd
http://tablica.pl/oferta/audi-100-c3-qu ... 537c32b1dd
Trochę mam kilometrów do każdego z nich i jakoś mi się nie chce na bezsensowną wycieczkę jechać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 09.wrz.2013 13:01:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Jakoś żadne z aut z wklejonych linków nie porywa...

Może przesiądź się na mobile.eu? Tam jest dużo fajnych cygarek. Fakt cenowo wygląda to trochę inaczej, ale porozglądaj się, a może coś ciekawego w rozsądnej cenie uda Ci się znaleźć :)

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 09.wrz.2013 17:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
matko boska
ta z niebieską kapą (miałem taki sam kolor) przypomniała mi Potiomkina Oby Jego Dusza Sczezła w Piekle

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 09.wrz.2013 18:12:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 11:16:42
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
Auto: służbowe :)
Zaczynam się zastanawiać czy nie kupić takiego audi za 2-2,5 tys, podrobić tak byle jeździło bezpiecznie i zobaczyć na własnej skórze jakie problemy sprawia takie auto. poza tym później by zostało jako dawca części. Zdaje sobie sprawę że nie znajdę auta które będzie miało wszystko w porządku, a przynajmniej nie przy moim budżecie początkowym, który na razie nie jest za duży. Docelowo planowałem wydać około 10tys w przeciągu tego i nastepnego roku na zakup i "dopieszczanie" ( na chwilę obecną mam około połowę tej sumy)
Parę lat temu kupiłem zmęczoną Granadę z myślą że się zrobi i... wpakowałem kilka tys w auto które i tak było gniotem i ostatecznie sprzedałem za mniej niż kupiłem. Tak że mam niemiłe doświadczenia w próbach reanimowaniu aut (a raczej zombii).
Na szczęście nie mam chwilowo czasu jeździć i oglądać więc mam parę dni na przemyślenie tego.
Co do mobile to przeglądałem ale pomijając kwoty jakie sobie życzą za auta tam też samochody były użytkowane przez bardzo różnych ludzi i wcale nie jest powiedziane że kupię coś lepszego niż w Polsce. No i trasa min 500km w jedną stronę, a to co by mnie interesowało najbliżej 900+km więc tym bardziej mi sie odechciewa. Pożyjemy zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 09.wrz.2013 18:32:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
nygus01 napisał(a):
Zaczynam się zastanawiać czy nie kupić takiego audi za 2-2,5 tys, podrobić tak byle jeździło bezpiecznie i zobaczyć na własnej skórze jakie problemy sprawia takie auto. poza tym później by zostało jako dawca części. Zdaje sobie sprawę że nie znajdę auta które będzie miało wszystko w porządku, a przynajmniej nie przy moim budżecie początkowym, który na razie nie jest za duży. Docelowo planowałem wydać około 10tys w przeciągu tego i nastepnego roku na zakup i "dopieszczanie" ( na chwilę obecną mam około połowę tej sumy)
Parę lat temu kupiłem zmęczoną Granadę z myślą że się zrobi i... wpakowałem kilka tys w auto które i tak było gniotem i ostatecznie sprzedałem za mniej niż kupiłem. Tak że mam niemiłe doświadczenia w próbach reanimowaniu aut (a raczej zombii).


No to ja już nie rozumiem... Skoro masz już takie doświadczenia za sobą, to dlaczego chcesz to powtórzyć? Nie ma znaczenia czy to Ford, czy Audi - z konkretnego strupa cieżko będzie Ci cos zrobić. Moim zdaniem powinieneś rozszerzyć budżet na auto, a takie podejście odwdzięczy Ci sie w kolejnych miesiącach, które bedą służyły tak jak napisałeś - do dopieszczania, a nie reanimacji z niewiadomym skutkiem.

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 10.wrz.2013 16:06:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.mar.2013 16:32:15
Posty: 59
Lokalizacja: Pruszków
Auto: Audi 200 2,1 Turbo Quattro
Powiedz kolego skąd jesteś może ja Ci coś doradzę.
Ja też już walczę z A200 dobre pół roku mam dość dużo do powiedzenia nawet swego czasu nosiłem się z zamiarem sprzedania.
Choć znowu odzyskałem do niej serce ale poradą służę...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 10.wrz.2013 17:12:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
Szukaj czegoś dobrego na starcie żeby później nie było problemów..a uwierz mi będą i to duże bo auta stare i części trudndostepne...
Szukasz dobrego auta za 3000 zł? Na pewno nie cygaro i to quatrro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi C3 turbo quattro
PostNapisane: 10.wrz.2013 17:19:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 11:16:42
Posty: 9
Lokalizacja: Płock
Auto: służbowe :)
@marek8000 - jestem z Płocka więc chyba mam do ciebie niedaleko

@kamil_gd - trochę mnie nie zrozumiałeś. Zastanawiam się czy nie kupić taniego auta jako sposobu poznania jego możliwości i problemów.
C3 ma już swoje lata więc prawie niemożliwe jest żeby nic nie trzeba było robić przy tym aucie a jak pewnie wiesz z pozoru błachostki mogą kosztować sporo nerwów i pieniędzy. Zresztą pewnych modyfikacji szkoda próbować robić na zadbanym aucie bo można później nie wrócić do stanu poprzedniego.
Może przedstawie to w inny sposób:
Kupuję auto z (w miarę) dobrym napędem ale niekoniecznie powalające wyglądem. Nie przestaję szukać czegoś zadbanego. mechanicznie doprowadzam auto do stanu dobrego ewentualnie próbuję wykrzesać dodatkową moc z tego co mam. Jeżeli zabiego się udają - mam graty i wiedzę aby zainstalować to w zadbanym egzemplarzu. Coś idzie nie tak, przeróbka się nie powiedzie coś poważnego nawali - wyjmuję co się jeszcze nadaje reszta na złom i wiem czego nie należy robić.
Dodatkowo będzie to trwało trochę czasu, duża szansa że budżet się powiększy i nie będę miał ciśnienia na zakup docelowego auta bo przecież będę miał zabawkę do dłubania.

ratmasta napisał(a):
Szukaj czegoś dobrego na starcie żeby później nie było problemów..a uwierz mi będą i to duże bo auta stare i części trudndostepne...
Szukasz dobrego auta za 3000 zł? Na pewno nie cygaro i to quatrro

Na dobre auto planuję wydać więcej (chociaż wolałbym mniej :): ). Zależy mi na tym żeby sie nie okazało ż wydam 8-10 tys i będe mógł tylko popatrzeć, posiedzieć a nie jeździć.

Gitmar: Kolego, naucz się edytować posty a nie pisać jeden pod drugim. Narazie ja wyedytowałem, następnym razem będzie kartka.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: