BBart napisał(a):
Jasper: nr pompki: 4A0 862 257F
typ: PA-GF 30
i inny kod: 8TZ 006 522 04
Za cholerę nie mogę znaleźć schematu. Znam się trochęna elektronice, ale bez schematu czy choćby precyzyjnego opisu działania nic nie mogę zrobić. Z oryginalnego sterowania alarmu mogę zrezygnować, ale chciałbym wykorzystać blokadę rozruchu i ten cwany klakson. Mało się nie zesrałem jak siedziałem w bageżniku i po cichutku zapoznawałem się z pompką aż tu nagle...

jasper napisał(a):
co zawyło wyobrażam sobie

, ja mam zamiar to wyrzeźbić u siebie, z tym że ja zakupiłem pompkę 4A0862257J. wiązkę mam orginalną i będę ją chciał podmienić, muszę jeszcze sobie załatwić kluczyk na podczerwień i będę miał już wszyskie klocki, tylko martwi mnie zielona i niebieska kosteczka oraz ta żółta o pełnej ilości przewodów. a nie mam jeszcze wyjca i będę chciał cię poprosić o zdjęcia z twojego kufra, i z pod kiery podłączenia tych kostek, jak możesz to napisz mi czy masz u siebie kluczyk na podczerwień?
sterowanie odbywa się za pomocą czarnej i różowej kostki. brązowa to alarm z funkcją IR bądź bez niej. jeśli zamkniesz z IR bądź z kluczyka wtedy uzbraja się alarm wraz z immobilajzerem - tu podejrzewam że masz odcięcie zasilania dla elektrozaworu pompy wtryskowej. dlatego nie możesz uruchomić pojazdu. ja se pewnie poradzę z takimi rzeczami, jak odcięcie zapłonu czy podanie paliwa, ale muszę wiedzieć najpierw czy dam radę podłączyć to pod zwykły centralny. tzn wymienie wiązkę ale czy ją podepnę pod resztę i czy dużo mi zostanie do wykonania.
Widze,że wy chcecie załozyc ten alarm bardziej z nudów
niz jako zabezpieczenie przed kradzieżą
Więc życze udanej zabawy
