.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 16:40:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Alarm w centralnym zamku?
PostNapisane: 25.lip.2005 19:04:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Witam, kupiłem AUDI 80 B4 1.9 TDi i mam problem - nie działa centralny zamek. A cała sprawa jest o tyle dziwna, że pompka ma 3 wtyczki. Dwie sygnałowe (kremowa i czarna) oraz różowa 6-pinowa. Chcąc naprawić usterkę podjąłem się demontażu pompki i zaskoczyła mnie pokaźna ilość elektroniki. Nagle auto zaczęło trąbić i migać szybko kierunkowskazami. Nadmienię, że na bocznych szybach mam naklejkę "Achtung Alarm" i wygląda ona na oryginalną. Czy to możliwe, że w tym ustrojstwie jest sterownik alarmu. Dodam, że na odłączonej pompce auta nie można uruchomić. WAS IST DAS?

P.S. do moderatorów: To bardzo głupio, że nie można umieszczać zdjęć do postów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 19:46:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
Masz u siebie orginalny alarm pod central

Załączany jest w momencie zamknięcia auta kluczykiem
jeżeli wytargałes pompkę to alarm automatycznie uzbraja odcięcie zapłonu

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 20:25:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
bardzo chętnie się z tobą w tej sprawie skontaktuję ponieważ zamierzam założyć takie coś u siebie i poczyniłem już odpowiednie kroki, mam kilka pytań też do ciebie i prosiłbym o dokumentacje zdjęciową oczywiście. czy masz u siebie w wozie sterowanie na podczerwień tzn kluczyk z pilotem?
oraz podaj mi numer pompki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 21:04:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2005 13:25:15
Posty: 75
Lokalizacja: Kielce - Poznań
Mar. Zag czy możesz dać więcej informacji o funkcjach tego alarmu ? Jeśli nie tu to na meila .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 21:14:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
słuchajcie nie zakładajcie tego alarmu jako dodatkowy
ten alarm to zadne zaberpieczenie jest prosty i bez gwarancji
kradzeżowej.
Szkoda tylko waszej pracy lepiej załozyć z pilotm z kodem kroczącym

Ten alarm do żadna przeszkoda dla złodzieja ;-)

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 21:52:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Jasper: nr pompki: 4A0 862 257F
typ: PA-GF 30
i inny kod: 8TZ 006 522 04

Za cholerę nie mogę znaleźć schematu. Znam się trochęna elektronice, ale bez schematu czy choćby precyzyjnego opisu działania nic nie mogę zrobić. Z oryginalnego sterowania alarmu mogę zrezygnować, ale chciałbym wykorzystać blokadę rozruchu i ten cwany klakson. Mało się nie zesrałem jak siedziałem w bageżniku i po cichutku zapoznawałem się z pompką aż tu nagle... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2005 22:10:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
co zawyło wyobrażam sobie :), ja mam zamiar to wyrzeźbić u siebie, z tym że ja zakupiłem pompkę 4A0862257J. wiązkę mam orginalną i będę ją chciał podmienić, muszę jeszcze sobie załatwić kluczyk na podczerwień i będę miał już wszyskie klocki, tylko martwi mnie zielona i niebieska kosteczka oraz ta żółta o pełnej ilości przewodów. a nie mam jeszcze wyjca i będę chciał cię poprosić o zdjęcia z twojego kufra, i z pod kiery podłączenia tych kostek, jak możesz to napisz mi czy masz u siebie kluczyk na podczerwień?
sterowanie odbywa się za pomocą czarnej i różowej kostki. brązowa to alarm z funkcją IR bądź bez niej. jeśli zamkniesz z IR bądź z kluczyka wtedy uzbraja się alarm wraz z immobilajzerem - tu podejrzewam że masz odcięcie zasilania dla elektrozaworu pompy wtryskowej. dlatego nie możesz uruchomić pojazdu. ja se pewnie poradzę z takimi rzeczami, jak odcięcie zapłonu czy podanie paliwa, ale muszę wiedzieć najpierw czy dam radę podłączyć to pod zwykły centralny. tzn wymienie wiązkę ale czy ją podepnę pod resztę i czy dużo mi zostanie do wykonania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 09:13:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
BBart napisał(a):
Jasper: nr pompki: 4A0 862 257F
typ: PA-GF 30
i inny kod: 8TZ 006 522 04

Za cholerę nie mogę znaleźć schematu. Znam się trochęna elektronice, ale bez schematu czy choćby precyzyjnego opisu działania nic nie mogę zrobić. Z oryginalnego sterowania alarmu mogę zrezygnować, ale chciałbym wykorzystać blokadę rozruchu i ten cwany klakson. Mało się nie zesrałem jak siedziałem w bageżniku i po cichutku zapoznawałem się z pompką aż tu nagle... :D




jasper napisał(a):
co zawyło wyobrażam sobie :), ja mam zamiar to wyrzeźbić u siebie, z tym że ja zakupiłem pompkę 4A0862257J. wiązkę mam orginalną i będę ją chciał podmienić, muszę jeszcze sobie załatwić kluczyk na podczerwień i będę miał już wszyskie klocki, tylko martwi mnie zielona i niebieska kosteczka oraz ta żółta o pełnej ilości przewodów. a nie mam jeszcze wyjca i będę chciał cię poprosić o zdjęcia z twojego kufra, i z pod kiery podłączenia tych kostek, jak możesz to napisz mi czy masz u siebie kluczyk na podczerwień?
sterowanie odbywa się za pomocą czarnej i różowej kostki. brązowa to alarm z funkcją IR bądź bez niej. jeśli zamkniesz z IR bądź z kluczyka wtedy uzbraja się alarm wraz z immobilajzerem - tu podejrzewam że masz odcięcie zasilania dla elektrozaworu pompy wtryskowej. dlatego nie możesz uruchomić pojazdu. ja se pewnie poradzę z takimi rzeczami, jak odcięcie zapłonu czy podanie paliwa, ale muszę wiedzieć najpierw czy dam radę podłączyć to pod zwykły centralny. tzn wymienie wiązkę ale czy ją podepnę pod resztę i czy dużo mi zostanie do wykonania.



Widze,że wy chcecie załozyc ten alarm bardziej z nudów :D
niz jako zabezpieczenie przed kradzieżą :)

Więc życze udanej zabawy :peace:

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 16:47:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Nie mam żadnej podczerwiwni tylko to wyjące bydle w bagażniku. Najgorsze jest to, że nie działa centralny. Nie to żebym był jakimś wygodnisiem, ale dodatkowo mam zjebaną wkładkę zamka tylnej klapy i bez centralnego nie mogęzamknąć (lub otworzyć) bagażnika. Nie wspomnę nawet o wlewie paliwa.
Tak z innej beczki: ile kosztuje pasek rozrządu do 1Z?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 17:09:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
LEGNICA - nieprzyjazne miasto dla dobrego sprzętu audio - buchnęli mi tam sprzęt z audioli. z jakiej ulicy jesteś może blisko chłapowskiego - mam tam wuja jeździ na taxi może się znacie. co do paska nie wiem ale pewnie ze 120 zeta strzelam na oko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2005 20:11:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2005 13:25:15
Posty: 75
Lokalizacja: Kielce - Poznań
Mar. Zag dzięki za krótką i rzeczowa odpowiedż . Mam to u siebie , sprawne i dobrze bo nie domyka mi ostatnio jeden zamek drzwiowy i przypadkiem dzięki sygnałowi z tego niepotrzebnego jak go nazwałeś dostałem < sygnał > do sprawdzenia zamków a więc spełnił mimo wszystko swoją rolę dodatkową choć jako zabezpieczenie to żadne i szkoda sie nad nim trudzić .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 19:42:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Wjechałem w dużą dziurę i centralny zaczął działać :)
Mało tego - nawet alarm się uzbraja. Niestety nie wyje, tak jak by nie reagował na otwarcie drzwi - nie działa również lampka oświetlenia wnętrza. Lampka reaguje tylko na przesunięcie łącznika w pozycje ON. Co to może być? Czy jest jakieś urządzenie podobne do przekaźnika które nią steruje ( w sensie opóźnienie wyłączenia - bo w Polonezie było!)

A tak wogóle, to autkiem jeździ się ciekawie. Jeszcze nie wiem ile pali, jeszcze nie wymieniłem paska rozrządu ani oleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 19:54:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
w kasetach klamek znajdują się mikroprzełączniki które podają sygnały dla centralki, ja zapiołem wszystko do kupy i teraz jest nic nie działa bo brakuje mi tych klamek z mikroprzełącznikami czyli klamka z gniazdem jak w centralnym ponieważ centralny podłączany jest z jenej kostki a mikrostyki drugą kostką jest kostka czarna i wg etki pod nią podłączony jest centralny, a niebieską podłącza się pod mikrostyki.
podpiołem czarne pod centralny i wszysko zaczęło działać tzn centralny, nie wiem czy działa IR bo jeszcze nie doszedłem do takiego kluczyka, i nie wiem czy klakson działa bo jeszcze go nie podłączyłem.
w twoim przypadku właśnie któryś z mikrostyków się odwiesił podczas wstrząsu i pewnie zaczęło działać.
zobacz w etce i podaj win swojego samochodu i zobaczysz czy masz centralny z kontrolą położenia klucza. to sposób aby zobaczyć co się ma w aucie bez rozbierania.

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 19:59:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
co to jest "etca"?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Centralny a odcięcie zapłonu
PostNapisane: 31.lip.2005 21:05:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2004 19:55:07
Posty: 144
to z tego co rozumie to po zamknięciu samochodu odcina sie pompa tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 21:27:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
nie, odcina się rozrusznik. Ale i tak zakładam niedługo osobny alarm z własnymi zabezpieczeniami. Pragnę tylko, żeby ta lampka mi zaczęła świecić, i żebym nie musiał remontowaćzawieszenia bo przy hamowaniu ze 160 dudni i lata kierownica jak cholera. Poniżej 100 jest idealnie - więc to nie jest krzywa tarcza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 23:06:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Znowu wjechałem w dziurę...

Znowu nie działa...


:zly: :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2005 23:52:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
etka to katalog części, jak ci się tak auto zachowuje zobacz gumy i sworznie, a także opony

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 09:33:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Oponki niestety mam zimowe i tak chyba zostanie do wiosny. Nie udźwignę na raz wszystkich kosztów a czeka mnie jeszcze "warsztat startowy" (tzn. rozrząd, olej, filtry... )
Pocieszające jest to, że po mieście spalił mi 6 litrów gnojówki! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2005 10:03:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.maja.2005 21:07:16
Posty: 267
Lokalizacja: Poznań
Jak już jesteście w temacie centralnych zamków i alarmu, to mam pytanie : co to może być? Mam A4 avanta z 97 r. z fabrycznym alarmem i centralnym i robi się cos takiego, że po zamknięciu auta (pilotem w kluczyku) nie pojawia się światełko diod przy tych "grzybkach" do zamykania drzwi paluchem (swoją drogą nie wiem po co te "grzybki"skoro jest przycisk centralnego zamykania drzwi). Co ciekawe nie dzieje się tak za każdym razem. Raz się zapalają , a raz nie.Zauważyłem ,przypadkiem, że jak otworzę i zamknę klapę kufra to zawsze się zapalają. Macie jakiś pomysł co to może być?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: