.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.cze.2025 21:48:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regeneracja wtryskiwaczy - benzyna wtrysk mechaniczny
PostNapisane: 27.lip.2005 07:28:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
czy można takie wtryskiwacze zregenerować? Słyszałem że regeneruje się tylko do diesla, u innnego mechanika słyszłąem że można regenerować do benzyny ale tylko te "elektroniczne" bo mechanicznych się nie da.
Po 100 tys na gazie są zapieczone, co się objawia problemami z zapaleniem gdy autko jest ciepłe, nierówną pracą silnika na wolnych obrotach (obroty nie pływają, tylko silnik tak jakby kuleje - pracuje nierówno).

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 17:53:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
może jednak ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać problem?

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2005 19:58:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Z tego co wiem to sie ich nie regeneruje,sam miałem z nimi nielada problemy dlatego radze czasem odpalać na paliwie. Jak moje sie zapiekły to moczyłem je w ropie i w różnych innych świństwach potem podłanczałem pod sprężatke pod wysokim ciśnieniem i odziwo im pomogło.

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 07:47:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Bogdan napisał(a):
Z tego co wiem to sie ich nie regeneruje,sam miałem z nimi nielada problemy dlatego radze czasem odpalać na paliwie. Jak moje sie zapiekły to moczyłem je w ropie i w różnych innych świństwach potem podłanczałem pod sprężatke pod wysokim ciśnieniem i odziwo im pomogło.
No jeśli miałeś nagar i syf to pomogło takie płukanie, ale jak wtryskiwacz jest wyklepany to tylko wymiana. Najlepiej dobrać gdzieś na uzywkach, ale przedtem sprawdzić które leją , bo wszystkie na raz nigdy nie siadają.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 09:03:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
Nie wiem co jest u mnie, nierówno pracuje, problemy z zapalaniem na benzynie i mechanik stwierdził że do wymiane/regeneracji (ale tu nie był pewien ;)) wtryski bo leją.
Jak można sprawdzić czy dany wtrysk leje? wykręcić go, zakręcić rozrusznikiem i patrzeć czy jest mgiełka czy kapie ??

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 09:15:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Takie wtryskiwacze nawet na benzynie, ale polskiej i tak nie pociągną więcej jak 80 - 100 tysięcy kilosów. Słyszałem już różne legendy na temat czyszczenia wtryskiwaczy, ale jakoś mnie nie przekonały. Pozostaje chyba tylko wymiana, ale tak jest dość kosztowna, biorąc pod uwagę, że wypadało by założyć nowe bo stare mogą być takie same jak Twoje.

Jak mechanik stwierdził, że leją ? Auto się przelewa ? Dużo pali ? Nie zapala na ciepło ?

Pozdro

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 17:16:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
koszt nowych to 230 PLN / sztuka :( a z objawów to tak jak piszesz, dużo pali benzyny, nie zapala na ciepło (a jak zapali to się tak jakby zalewał/dusił) i przez chwile pracuje nierówno aż go przegazuje, potem wszystko w miare OK, ale troche kuleje. Zastanawiam się jak sprawdzić który to (bo przypuszczam że będzie to jeden lub dwa) aby nie wymieniać od razu wszystkich 4 tylko te, które trzeba :) Na zimnym zapala OK (czasem troche nierówno, ale po chwili jest OK), jeździ zarówno na benzynie jak i na gazie, z tym, że na benzynie, tak jak już pisałem, troche kuleje na wolnych obrotach i jak mu się nagle gazu doda to tak od 800 do 1800 obrotów się dławi - jakby się zalewał??, potem jest OK

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: