.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 09:23:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AAH 2.8 był strzał i problem ...
PostNapisane: 16.sie.2005 13:37:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Dotychczas strzelało mi w instalacji od czasu do czasu ale dzięki niewielkiemu patentowi dało się uniknąć poważniejszych uszkodzeń typu np. rozerwanie dolotu do kolektora. Ostatnio na ciepłym silniku dałem troszeczkę "po zaworach" chcąc przetestować moment odcięcia zapłonu ponad 6700 obrotów, ale nie pomyślałem, że może wystrzelić wtedy gaz :/ no i stało się - strzeliło - silnik zgasł. Podnoszę maskę a tam zero uszkodzeń: dolot w porządku, antywybuchy nie ruszone, rura od filtra powietrza do dolotu kolektora cała, klapka w tej rurze nie pogięta, tylko mój patencik zadziałał ale go poskładałem i odpalam. Zapalił z pierwszego ale po ok. 3-4 sekundach pracy zgasł. I od tej pory jest tak za każdym razem - pali z pierwszego a potem gaśnie czy na gazie czy na paliwie, przez te kilka sekund chodzi ok i ładnie się wkręca na obroty a potem lipa, tak jakby nie dostawał paliwa (co jest niemożliwe) albo iskry.
Podpiąłem pod VAGa - nie wykazał błędów. Kiedyś na forum miał ktoś podobny problem ale stało się to wczasie jazdy, nie mogę znaleźć tego postu - a tym samym być może rozwiązania.
Proszę o wszelkie sugestie.
P.s. Podejrzewałem przepływomierz ale napięcia i opory w porządku, VAG nie wykazuje błędów, pozatym chodziłby nierówno ale by chodził, a tu lipa.

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AAH 2.8 był strzał i problem ...
PostNapisane: 16.sie.2005 13:58:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
Arti70 napisał(a):
Dotychczas strzelało mi w instalacji od czasu do czasu ale dzięki niewielkiemu patentowi dało się uniknąć poważniejszych uszkodzeń typu np. rozerwanie dolotu do kolektora. Ostatnio na ciepłym silniku dałem troszeczkę "po zaworach" chcąc przetestować moment odcięcia zapłonu ponad 6700 obrotów, ale nie pomyślałem, że może wystrzelić wtedy gaz :/ no i stało się - strzeliło - silnik zgasł. Podnoszę maskę a tam zero uszkodzeń: dolot w porządku, antywybuchy nie ruszone, rura od filtra powietrza do dolotu kolektora cała, klapka w tej rurze nie pogięta, tylko mój patencik zadziałał ale go poskładałem i odpalam. Zapalił z pierwszego ale po ok. 3-4 sekundach pracy zgasł. I od tej pory jest tak za każdym razem - pali z pierwszego a potem gaśnie czy na gazie czy na paliwie, przez te kilka sekund chodzi ok i ładnie się wkręca na obroty a potem lipa, tak jakby nie dostawał paliwa (co jest niemożliwe) albo iskry.
Podpiąłem pod VAGa - nie wykazał błędów. Kiedyś na forum miał ktoś podobny problem ale stało się to wczasie jazdy, nie mogę znaleźć tego postu - a tym samym być może rozwiązania.
Proszę o wszelkie sugestie.
P.s. Podejrzewałem przepływomierz ale napięcia i opory w porządku, VAG nie wykazuje błędów, pozatym chodziłby nierówno ale by chodził, a tu lipa.


sprawdz przeplywkę - magiczna przepustnice, bo ona sie mogla wygiąć a w najgorszym przypadku poleciało sterowanie w srodku i mierzenie oporu nic Ci nie pokaże

wcale jak sie przeplywka rozleci nie musi chodzic nie rowno - u mnie na przykład gasnie jak ja odepnę

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 14:12:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Też mi to od razu przyszło do głowy, ale rozebrałem przepływkę i nie zauważyłem uszkodzeń mechanicznych, natomiast elektronikę powinien wykryć VAG a nie pokazuje błędów - pozatym pomierzyłem zgodnie z procedurą napraw i jest OK.
Powiedz mi jeszcze czy po odpięciu kostki od sterownika daje ci się odpalić i gaśnie i czy dodając gazu wchodzi na obroty???

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 14:26:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
Arti70 napisał(a):
Też mi to od razu przyszło do głowy, ale rozebrałem przepływkę i nie zauważyłem uszkodzeń mechanicznych, natomiast elektronikę powinien wykryć VAG a nie pokazuje błędów - pozatym pomierzyłem zgodnie z procedurą napraw i jest OK.
Powiedz mi jeszcze czy po odpięciu kostki od sterownika daje ci się odpalić i gaśnie i czy dodając gazu wchodzi na obroty???


Sprwadze jak to jest z tym odpalaniem jak do chAty z tyrki wroce. Odpinałem przepływkę na chodzącym.

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 18:08:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
a antywybuchy od spodu kolektora masz? może wystrzelił i sie zawiesił, albo go rozerwało.
przepływke odepniji odpal, powinien zagadac i nawet da sie śmigać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 18:10:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
u mnie jak odepne przepływkę na wolnych to obroty spadają i albo zgaśnie albo zdąży się podnieść i pracuje dalej równo

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 19:02:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
kubus napisał(a):
Arti70 napisał(a):
Też mi to od razu przyszło do głowy, ale rozebrałem przepływkę i nie zauważyłem uszkodzeń mechanicznych, natomiast elektronikę powinien wykryć VAG a nie pokazuje błędów - pozatym pomierzyłem zgodnie z procedurą napraw i jest OK.
Powiedz mi jeszcze czy po odpięciu kostki od sterownika daje ci się odpalić i gaśnie i czy dodając gazu wchodzi na obroty???


Sprwadze jak to jest z tym odpalaniem jak do chAty z tyrki wroce. Odpinałem przepływkę na chodzącym.


sprawdzilem.
odpalic sie da, jechac sie da ale tak jakby za duzo powietrza ma w mieszance -> takie moje odczucie.
Jak chodzi na wolnych i odepne przepływke to zaraz gasnie.

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1. RS6 C6 BUH 730/890
2. RS3 8V DNWA seria
3. S4 B5 AZB 440/580
4. Octavia 1 ALH by Spanky 180/420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 19:57:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
z odpiętą czy podpiętą przepływką te same objawy - po kilku sekundach gaśnie bez względu na to czy PB czy LPG i czy dodaję gazu czy nie - wniosek: to pewnie nie przepływka.
Aha-ECU resetowałem i po tym zabiegu objawy te same.
Zaprowadziłem dzisiaj do zaprzyjaźnionego warsztatu, mechaniory tylko się drapali po głowach i kazali zostawić auto, ale prośba o sugestie co mogło nawalić wciąż aktualna

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 20:58:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Trzeba by sprawdzić czego mu brakuje po tych 4 sekundach... paliwa czy iskry...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 11:44:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2004 20:55:05
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Odebrałem auto - to nie przepływka na szczęcie - zapłaciłem 60 zł za usługę i chodzi jak dawniej. Szkoda tylko że mechaniory nie chcieli konkretnie powiedzieć co było, powiedzieli tylko że był strzał i posprawdzali parę rzeczy i że tajemnicy zawodowej nie zdradzą bo by nie mieli klientów- ich racja ale szkoda.
Kończę temat.

_________________
CCCO 100 '91 C4 AAH 2.8 V6 Automat LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 13:37:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
moze spadl jakis wezyk i niezauwazyles bo to na jakies podcisnienie mi wyglada ale ... teraz to mozna domniemywac
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: