.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 09:20:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z coupe 2.8 V6 AAH ubytki płynu
PostNapisane: 09.sie.2005 11:15:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 01:00:54
Posty: 5
Lokalizacja: Olsztyn
Panowie, mam wielki problem, od dłuższego czasu ubywało mi minimalnie płynu chłodniczego, miesiąc temu auto zaczęło się gotować lekko, padło podejrzenie na termostat, ale nic nie dało, płyn w zbiorniku zachowywał się tak, jakby to była uszczelka pod głowicą. Miałem wymieniony komplet uszczelek, obie głowice były również robione. Co sie okazało później, przyczyną była kompletnie zniszczona pompa wody. Samochód jeździ od 60 tys. km na gazie. Po wymianie pompy, przy okazji rozrządu i tego co napisałem wyżej niby było ok, ale nadal ubywa mi płynu chłodniczego. Dziwna sprawa, bo wszystkie przewody są suche, oglądam je codziennie, a płynu jak ubywało tak ubywa. Może macie jakies sugestie. Z gory dzieki za podpowiedzi. :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 11:25:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Poszukaj sladow glikolu na laczeniach, przewodach itp. itd.
W lecie ciezko wylookac male ubytki, ale kiedy woda odparowuje zostaje zielony/czerwony nalocik - zalezy jaki masz plyn.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 11:28:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
może przewody przy nagrzewnicy - tam cięzko zerknąc
a moga być już sparciałe

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2005 08:38:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2004 21:26:13
Posty: 26
Lokalizacja: Olsztyn
No wlasnie, bede sie kierowal w strone tej nagrzewnicy... Dzieki za podpowiedzi

_________________
Audi Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2005 09:18:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Zrób jak Vanilka mówi, sprawdź nagrzewnicę - w środku nie czujesz podejrzanego zapachu? wilgoci, stęchlizny?
Jeszcze zdejmij pokrywę kolektora, i zajrzyj pod niego, ja tam ostatnio spędziłem kilka wieczorów - pomiędzy głowicami płyn może odparować, a nalot jest ciężko widoczny bez dodatkowego światła - może Ci też rurka poszła wodna między głowicami, albo oring cieknie z tej rurki w głowicy za termostatem. Jeśli nie widać na zewnątrz, to musisz przejrzeć cały obieg. wszystkie przewody po kolei. Najlepiej jak przyjedziesz i auto jest gorące, wtedy jest podwyższone ciśnienie w instalacji (wysoka temp), i jest szansa, że 'namacasz' jak się będzie gdzieś pocił

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 18:54:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 14:11:36
Posty: 37
Lokalizacja: Wawa
Miałem ten sam proble u mnie okazało sie ze to nagrzewnica narazie czymś ją zalali i nie cieknie też nie widziałem zadnych ubytków. Również maiałem problemy z gotowaniem się płynu uciekał gdzie tylko popadnie :/ Najczęściej sparciałymi przewodami . W zbiorniczku wyrównawczym również maiłem kupe oleju okazało sie ze to chłodnica oleju jest nieszczelna w warsztcie odcięto pompe oleju .
A wracając do przegrzewanie nawet nie wiem czy się dalej grzeje bo padła mi wskazówka zegara wczesniej myślałem ze to czujnik ale po wymianie na nowy problem nie zniknął

Dzisiaj padła mi pompa wodna ręce opadają:(

Może ktoś wie ile może kosztować regeneracja i jak długo trwa Dzieki

Pozdrawiam :|

_________________
B4 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 18:56:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
trojniki doprowadzajace plyn do parownika dookladnie po tym czasie zaczynaja puszczac... dopoki nie wymienisz ich na metalowe , dopoty bedziesz mial taka przypadlosc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 19:45:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
V6 napisał(a):
Dzisiaj padła mi pompa wodna ręce opadają:(
Może ktoś wie ile może kosztować regeneracja i jak długo trwa Dzieki
Pozdrawiam :|


Nie ma sensu regenerować skoro nową dobrej firmy, np. SKS kupisz za około 200 zł.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 20:22:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 14:11:36
Posty: 37
Lokalizacja: Wawa
szukam i szukam w necie jakiegos dobrego sklepu z cześciami do mojego modelu i nigdzie ich nie mogę znaleść, chyba przejade się jutro do intercarsu
Myślałem ze pompa kosztuje dużo drożej
ufff :D

_________________
B4 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 20:26:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Też brałem w Intercarsie parę miesięcy temu. Jak masz jakies zniżki lub znajomka tam pracujacego to kupisz jeszcze taniej :)

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 21:38:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
V6 napisał(a):
szukam i szukam w necie jakiegos dobrego sklepu z cześciami do mojego modelu i nigdzie ich nie mogę znaleść, chyba przejade się jutro do intercarsu
Myślałem ze pompa kosztuje dużo drożej
ufff :D


Jak drożej jak w ASO 350 :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 09:41:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Co do trójników to ja powymieniałem posaki na nowe i dodatkowo podokładałem po 1 szt. Co prawda autko cięższe :D ale nigdzie nie leci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 13:25:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 14:11:36
Posty: 37
Lokalizacja: Wawa
Ok dzisiaj wymieniłem pompe na młodnickiej w wawie koszt naprawy wyszedł 350zł :/ a za pompe policzyli 150 nawet nie wiem jakiej firmy ;-)

_________________
B4 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 16:20:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
V6 napisał(a):
Ok dzisiaj wymieniłem pompe na młodnickiej w wawie koszt naprawy wyszedł 350zł :/ a za pompe policzyli 150 nawet nie wiem jakiej firmy ;-)


Na Młodnickiej nie znam dobrego warsztatu :): a pompa jest bardzo istotnym elementem rozrządu i stosuje się tylko markowe podzespoły!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 18:21:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2005 14:11:36
Posty: 37
Lokalizacja: Wawa
Audi VW "Andrzejewski" Młodnicka 23 jest jeszcze jeden na tej ulicy ale tamci podobno są drodzy Mi polecił go koleś mechanik podobno zajmują się V6 i rzeczywiście szybko fachowo jak narazie jest wszystko ok Podobno juz działają długo i nikt jeszcze na nich nie narzekał

_________________
B4 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: