.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 13:45:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 20:44:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:42:09
Posty: 75
Lokalizacja: Pruszków
No i kiła znowu... q...a wszyscy mówią co innego już mnie szlak trafia... Jutro z tych podstawowych rzeczy robie wyważanie kół na samochodzie... i tu do Was kieruje pytanie czy może wiecie gdzie w waarszawie robią takie rzeczy???

_________________
Audi 90 Cabrio 2.3 benzinka z 92roku. 133KM zagazowana - do sprzedania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 23:31:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Też mi ostatnio kierownica drgała, od 80 do 120km/h. Trochę reagowało na pedał gazu - bałem się o przeguby. Ale okazało się, że mam luz na jednej gałce łącznika stabilizatora - wymiana łącznika załatwiła problem. Łącznikiem trzeba było machać góra-dół, żeby to wyczuć.

Sprawdź dokładnie wszystkie elementy łączeniowe w zawieszeniu: gałki, tuleje itd.

I nie zapomnij wpisać tu rozwiązania, jak do niego dojdziesz :!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2005 08:06:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:42:09
Posty: 75
Lokalizacja: Pruszków
Napewno nie zapome!!! Narazei wymieniam tarcze i klocuszki może to pomoże. Potem dalej jak nic się nie zmieni...!!! Mówisz łącznik stabilizatora??? jeszcze do tego nie doszedłem ale sprawdzę dzięki

_________________
Audi 90 Cabrio 2.3 benzinka z 92roku. 133KM zagazowana - do sprzedania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2005 10:37:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Moim zdaniem są dwie generalne przyczyny takiego zachowania:
- niewyważone koła - proste do sprawdzenia
- luzy na układzie kierowniczym/zawieszeniu - nieco bardziej pracochłonne.
IMHO Hamulce dawałyby w kość w większym zakresie prędkości.

Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2005 03:25:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
a ja w takich sytuacjach zdejmuję koła i wymywam błoto, które nagromadziło się po przejażdżkach crossowych, i zaschnęło na postoju na jednej stronie wewnątrz felgi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2005 03:58:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
sprawdz dokładnie gumy pod wózkiem
1/ śruby czy dobrze trzymają i nie maja zerwanego gwintu tzn czy jak je dokręcasz do oporu nie przeskakują
2/stan gum pod wózkiem - z przodu lubią sie zerwać
next
3/końcówki drążków i wachaczy
4/jak ci się uda to zobacz czy na maglownicy masz dokręcone drążki
5/generalnie zobacz czy wszystkie sruby masz podokręcane przy zawieszeniu
i to co koledzy wspomnieli opony? felgi? hamulce?

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2005 09:01:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Poczekajcie niech zmieni tarcze - starymi to nawet........ dobra, bez epitetów, ale widziałem je na żywo :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 22:38:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
U mnie ostatnio pojawiło się drganie pomiedzy 80 a 100 a najsilniejsze przy 90 km/h. Już obstawiałem opony albo tarcze ale prawie wziąłem się za wymianę wahaczy. Jak ręką odjął :)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 10:48:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
Witam, sprawdż owalność przednich kół. Podnieś po kolei koła do góry, włącz 1 bieg ina jakiejś podpórce dosuń delikatnie kredę do czoła opony. Rób to w 3 miejscach prawo, lewo i na środku. Jeśli opona będzie owalna to ślad kredy będzie tylko na pewnym odcinku. Powodzenia, to nic nie kosztuje Waldek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2005 21:39:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nepek59 napisał(a):
Witam, sprawdż owalność przednich kół. Podnieś po kolei koła do góry, włącz 1 bieg ina jakiejś podpórce dosuń delikatnie kredę do czoła opony. Rób to w 3 miejscach prawo, lewo i na środku. Jeśli opona będzie owalna to ślad kredy będzie tylko na pewnym odcinku. Powodzenia, to nic nie kosztuje Waldek.


przeczytaj cały topic od początku...to nic nie kosztuje :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 10:19:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 15:06:16
Posty: 120
Lokalizacja: UK/PL
Spróbuj doważyć koła :)

_________________
Audi A3 Sportback 2.0 TDi 125kW/170KM Black Edition (jeszcze 77 dni)
Progress 100%
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2005 11:01:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Cabriotitek - co wyszło?? Jak po ztoczeniu tarcz??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2005 20:52:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:42:09
Posty: 75
Lokalizacja: Pruszków
Witam sory ze tak dlugo nie odpisywalem ale najpierw kupa roboty potem wyjechalem i zostalem bez netu. :) Wiec decyzja taka najpierw tarcze... W piątek jade je wymieniac czyli w sobote napisze jak poszlo.... mam nadzieje ze sie polepszy ... Naprawdę mam nadzieje.... ostatnio nawet zmieniłem felgii aby mieć czyste sum ienie i okazało się że bez zmiany... Myślę że to te j.... tarcze tak dają no zobaczymy..... pozdrawiam

Aaaaa i Grzesiu Nie przetłaczam tylko wymieniam nie ma sensu tak czy tak musiałem je wymienić....

_________________
Audi 90 Cabrio 2.3 benzinka z 92roku. 133KM zagazowana - do sprzedania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2005 21:40:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
cabriotitek napisał(a):
Witam sory ze tak dlugo nie odpisywalem ale najpierw kupa roboty potem wyjechalem i zostalem bez netu. :) Wiec decyzja taka najpierw tarcze... W piątek jade je wymieniac czyli w sobote napisze jak poszlo.... mam nadzieje ze sie polepszy ... Naprawdę mam nadzieje.... ostatnio nawet zmieniłem felgii aby mieć czyste sum ienie i okazało się że bez zmiany... Myślę że to te j.... tarcze tak dają no zobaczymy..... pozdrawiam

Aaaaa i Grzesiu Nie przetłaczam tylko wymieniam nie ma sensu tak czy tak musiałem je wymienić....


No dokładnie :peace: Ja swoją niunię zreanimowałem więc teraz już mnie nie zobaczysz we wstecznym lusterku :diabel: Do zobaczenia w środę i konicznie napisz co wyszło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2005 11:11:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:42:09
Posty: 75
Lokalizacja: Pruszków
:) Ok będe w środę na bank//// Pozdrawiam

_________________
Audi 90 Cabrio 2.3 benzinka z 92roku. 133KM zagazowana - do sprzedania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2005 11:25:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
Witam . Ja w poprzednim autku wymienilem laczniki stabilizatora i problem zniknal. Zycze ci zeby to bylo to bo przynajmniej tanio objedziesz. Powodzenia!! :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2005 22:21:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
zrób porządek z kołami a nie szukaj luzów .im bardziej sprawny zawias tym czulszy na wszelkigo rodzaju drgania .wiem co mówię -25 lat wyważam koła.albo pożycz koła od kogoś komu nie biją i się przekonasz.mam nadzieje żę tył równięż wyważąłeś bo ma taki sam wpływ na drgania jak przód

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2005 23:03:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Skończcie na razie dobre rady - nie widzieliście naocznie stanu tarcz w tym aucie... przy takim rancie to aż dziwne gdyby się nic nie działo - klocek swobodnie może trzeć o rant tarczy i stąd te ciekawostki... Poczekajcie spokojnie aż zmieni te tarcze i klocki to zobaczymy co będzie - ale tak jak mówiłem od początku - dla mnie to pewniak... Dziwne tylko, że tak wielu artystów-platyków wyciągało od niego kasę za zawiechę a nie przeszło im nawet przez myśl, że tarcza może bić bo gołym okiem jest zjechana do zera!! a jak napewno wiecie tarcza też ma swoją wagę i musi być dobrze wyważona by nic nie było czuć... to na tyle, czekamy na relację w stylu: POMOGŁO, to były tarcze ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2005 20:13:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:42:09
Posty: 75
Lokalizacja: Pruszków
Tak jak piasłem wcześniej wymieniłem całe koła które nier telepały i nic sie nie zmieniło. TARCZE to narazie priorytet co zrobie i licze że tak jak Grzesio powiedział to będą one. Zobaczymy co się stanie po zmianie tarczek na new,,, :) Pozdrawiam i dzięki mimo to za rady

_________________
Audi 90 Cabrio 2.3 benzinka z 92roku. 133KM zagazowana - do sprzedania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: telepanie kierownicą od 80km/h - 110km/h
PostNapisane: 22.sie.2005 20:40:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2005 13:27:57
Posty: 137
Lokalizacja: podkarpackie
cabriotitek napisał(a):
Witam wszystkich członków klubu.
Mam prioblem z moją niunią. Posiadam audi 90 cabrio 2.3 z 92roku. CVhodzi o to iż od 80-110km/h telepie mi keirownicą i juz nie wiem co jest, zrobiłem wszystko co mogłem ( wymiana opon, prostowanie felg, przeguby wymienione, półosie proste, łożyska nie huczą i nie ma luzów) co to może być? Może któryś z Was miał taki problem... pomocyyyyy :!: :!: :!:
Z góry dzięki i pozdrawiam[/b]


witam all
ja wlasnie walcze z tym w audi100 c3 i juz mam 2 winowajcow: alebo lozysko kola albo polos krzywa. Tak czy inaczej zaczynam jutro od lozyska bo przez te wibracje (mam to auto od 2 tygodni) rozlecialo sie juz lozysko w piascie kola. Jednak widze ze bije na boki polos (moze to byc zwiazane ze zniszczonym lozyskiem), zaloze nowe lozysko i sprawdeze...jesli dalej polos bedzie trzepac to ona bedzie przyczyna a rozwalone lozysko to skutek tej awarii

swoje auto sprawdz tak: podnies przod z jednej strony,zdejmij kolo, odpal silnik, wrzuc 2-3 bieg i bez gazu pusc sprzeglo popatrz czy nie wibruje ci oska lub sam przegub, popatrez terz na tarcze w ruchu...sproboj delikatnie nacisnac na hamulec jesli nie bedzie wibracji przed i po hamowaniu to posatw auto i szukaj z drugiej strony - wiec na lewarek. Jak sie boisz to wez 2 osobe do pomocy zeby ewentualnie nacisnela nagle na hamulec gdy auto spadnie z podnosnika. Mi sie nie zdarzylo jeszcze, wysoko strone podnosze wiec mechanizm roznicowy nie pozwoli odjechac autu no i nie sam lewarek ale podstaw jakiegos koziolka jescze. PS> nie wiem jak to wyglada jak sie mam naped quattro czy auto tylem nie pociagnie :) nie mialem nigdy doczynienia z quattro niestety :(

pozdro

_________________
Audi 100 C3


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: