AUDI A4
Zalecane miejsce montażu alarmu kompaktowego; Obejmę alarmu umieścić za zespołem reflektorów po stronie kierowcy.
■Głównezasilanie alarmu:
Przewód idący bezpośrednio od akumulatora znajdujący się w okolicy włącznika zapłonu lub w skrzynce bezpiecznikowej.
+12 V po włączeniu zapłonu (+15):
Przewód czarny znajdujący się na wsporniku czarnego przekaźnika po lewej stronie kolumny kierownicy.
Blokada silnika(10 A):
Rozłączyć przewód zielono/żółty idący do złącza konektorowego nr 11 znajdującego się w skrzynce bezpiecznikowej.
Blokada rozrusznika (30 A):
Rozłączyć przewód czerwono/czarny (1,5 mm2) znajdujący się w złączu konektorowym włącznika zapłonu.
Kierunkowskazy:
Przewody czano/biały i czarno/zielony znajdujące się w złączu konektorowym nr 8 na wsporniku złącz konektorowychi za podnóżkiem po stronie kierowcy.
Zamek centralny:
Sterowany minusem (zastosować schemat D): Przewody popielato/biały (otwieranie) i
czerwono/niebieski (zamykanie) znajdujące się w fioletowym 8-o polowym złączu konektorowym na wsporniku.
Szyby elektryczne:
Sterowane minusem (zastosować schemat A):
Zastosować schemat sterowania zamkiem centralnym minusem z dodatkowym wyjściem typu COMFORT sterującym domykaniem szyb podłączonym do przewodu czerwono/brązowego znajdującego się w złączu konektorowym nr 1 w skrzynce bezpiecznikowej.
Wyłączniki drzwi:
Podłączenia wykonać do przewodu brązowo/białego znajdującego się w złączu konektorowym nr 1 w skrzynce bezpiecznikowej.
Wyłącznik klapy bagażnika:
Podłączenie wykonać do przewodu brązowo/niebieskiego idącego do lampki oświetlenia bagażnika.
Zaleca się wyłączenie czujnika spadku napięcia w alarmie.
.Przypominam o upewnieniu sie, czy przewod do ktorego dokonujemy podlaczenia alarmu jest wlasciwy. Opisy
moga sie z jakiegos powodu nie zgadzac, a my musimy miec pewnosc.
Alarm montujemy w kabinie w okolicy puszki bezpiecznikow ze wzgledu na dostepnosc
w tym miejscu wiekszosci szukanych przewodow i dlugosc wiazki polaczeniowej.
Majac do dyspozycji opis np. GOLF 3, mozemy smialo zalozyc, ze podstawowe kolory przewodow w GOLFIE 1 i 2 beda
takie same. Natomiast w samochodach nowszych niz opis przybywa przewodow (uwaga na "poduszki") i czesto zmienia
sie sterowanie zamka centralnego na minus.
Do pomiaru instalacji i wyjsc alarmu uzywamy wylacznie miernika, uzycie zarowki moze uszkodzic alarm.
Cos takiego mam sam jeszcze nie sprawdzałem ale przymierzam sie od instalacji alarmu
