.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 09:22:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Autoalarm - schemat - prosba
PostNapisane: 09.sty.2005 20:56:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 17:51:56
Posty: 17
Lokalizacja: Tarnów
Witam.
Szukam jakiegoś schematu podłączenia alarmu w Audi A4 ’94. Może ma ktoś namiar na jakaś ciekawą stronę www. Wiem że mogę każdy kabel znaleźć ale.... taki schemat bardzo może przyspieszył by mi prace.

Z góry dziękuje za pomoc
Ivan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 23:17:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 17:51:56
Posty: 17
Lokalizacja: Tarnów
...to moze inaczej, co najlepiej odciac i jak zeby dzialal np antynapad a komputer nie zglaszal bledu??

czy to jakas zmowa milczenia na moje posty??

SI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: mam tu pewien sposób
PostNapisane: 24.sie.2005 09:13:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 01:00:23
Posty: 38
Lokalizacja: Siedlce
AUDI A4
Zalecane miejsce montażu alarmu kompaktowego; Obejmę alarmu umieścić za zespołem reflektorów po stronie kierowcy.


■Głównezasilanie alarmu:
Przewód idący bezpośrednio od akumulatora znajdujący się w okolicy włącznika zapłonu lub w skrzynce bezpiecznikowej.


+12 V po włączeniu zapłonu (+15):
Przewód czarny znajdujący się na wsporniku czarnego przekaźnika po lewej stronie kolumny kierownicy.

Blokada silnika(10 A):
Rozłączyć przewód zielono/żółty idący do złącza konektorowego nr 11 znajdującego się w skrzynce bezpiecznikowej.

Blokada rozrusznika (30 A):
Rozłączyć przewód czerwono/czarny (1,5 mm2) znajdujący się w złączu konektorowym włącznika zapłonu.


Kierunkowskazy:
Przewody czano/biały i czarno/zielony znajdujące się w złączu konektorowym nr 8 na wsporniku złącz konektorowychi za podnóżkiem po stronie kierowcy.

Zamek centralny:
Sterowany minusem (zastosować schemat D): Przewody popielato/biały (otwieranie) i
czerwono/niebieski (zamykanie) znajdujące się w fioletowym 8-o polowym złączu konektorowym na wsporniku.

Szyby elektryczne:
Sterowane minusem (zastosować schemat A):
Zastosować schemat sterowania zamkiem centralnym minusem z dodatkowym wyjściem typu COMFORT sterującym domykaniem szyb podłączonym do przewodu czerwono/brązowego znajdującego się w złączu konektorowym nr 1 w skrzynce bezpiecznikowej.

Wyłączniki drzwi:
Podłączenia wykonać do przewodu brązowo/białego znajdującego się w złączu konektorowym nr 1 w skrzynce bezpiecznikowej.

Wyłącznik klapy bagażnika:
Podłączenie wykonać do przewodu brązowo/niebieskiego idącego do lampki oświetlenia bagażnika.

Zaleca się wyłączenie czujnika spadku napięcia w alarmie.


.Przypominam o upewnieniu sie, czy przewod do ktorego dokonujemy podlaczenia alarmu jest wlasciwy. Opisy
moga sie z jakiegos powodu nie zgadzac, a my musimy miec pewnosc.

Alarm montujemy w kabinie w okolicy puszki bezpiecznikow ze wzgledu na dostepnosc
w tym miejscu wiekszosci szukanych przewodow i dlugosc wiazki polaczeniowej.

Majac do dyspozycji opis np. GOLF 3, mozemy smialo zalozyc, ze podstawowe kolory przewodow w GOLFIE 1 i 2 beda
takie same. Natomiast w samochodach nowszych niz opis przybywa przewodow (uwaga na "poduszki") i czesto zmienia
sie sterowanie zamka centralnego na minus.
Do pomiaru instalacji i wyjsc alarmu uzywamy wylacznie miernika, uzycie zarowki moze uszkodzic alarm.



Cos takiego mam sam jeszcze nie sprawdzałem ale przymierzam sie od instalacji alarmu :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: