.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 10:38:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2005 14:10:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:42:09
Posty: 75
Lokalizacja: Pruszków
witam ponownie. wczoraj cały dzień spędziłem na reanimacji mojej niuni. tarcze z nprzodu wymienione, pozatym: swozeń prawy ( miałem szczęście bo małop brakowało żeby się rozpiął), końcówki drążka, górne mocowania amorów. I efekt|:::: rzaden no dobra poprawa nastąpiła taka że nie telepie cały czas ma swoje dobre chwile i przestaje bić. Mam niestety winowajcę ( tutaj wyższość teori nad praktyką... :)) Więc tak jeżeli łożyska są rozwalone to powinnien być luz i powinnostrasznie chuczeć u mnie żadznych zx tych objawów nie było. TEORIA a teraz praktyka jak to u mnie.... Po zrobieniu swożnia pojechałem na zbieżność i geometrie. Dodam że poprzednią zbieżność zrobiłem w wawie ( potem napisze gdzie żeby Wasze CCCO nie były narażone na to co moja) i tam ku żdziwieniu panów naprawców swierdzili że niemożliwe żeby koło było w tak ch... stopniu położenia. Chodzi o to że kąt nachylenia koła był powyżej 10 stopni\!!!!!!! Zaczeli walczyć i po 2 godzinach poprawili to co było shit. Wyjechałem i co \?\??/ Łożysko się odezwało tak że mało bębenki mi nie popekały..... Dziś odstawiłem na wymiane łożysk WSUMIE TYLKO ŁOŻYSK NIE WYMIENIAŁEM W ZAWIESZENIU DO TEJ PORY WIĘC MOŻE WARTO.... pozdrawiam i czekam na wynik zmiany łożysk niestety dopiero w poniedziałek się okaże co i jak..:((((

_________________
Audi 90 Cabrio 2.3 benzinka z 92roku. 133KM zagazowana - do sprzedania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 11:48:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Dwie osoby (w tym ja) napisały już, że przyczyną może być łącznik stabilizatora. Koszt? najtańszy łacznik to 30pln. Dlaczego tego nie sprawdziłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 12:27:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
cabriotitek napisał(a):
witam ponownie. wczoraj cały dzień spędziłem na reanimacji mojej niuni. tarcze z nprzodu wymienione, pozatym: swozeń prawy ( miałem szczęście bo małop brakowało żeby się rozpiął), końcówki drążka, górne mocowania amorów. I efekt|:::: rzaden no dobra poprawa nastąpiła taka że nie telepie cały czas ma swoje dobre chwile i przestaje bić. Mam niestety winowajcę ( tutaj wyższość teori nad praktyką... :)) Więc tak jeżeli łożyska są rozwalone to powinnien być luz i powinnostrasznie chuczeć u mnie żadznych zx tych objawów nie było. TEORIA a teraz praktyka jak to u mnie.... Po zrobieniu swożnia pojechałem na zbieżność i geometrie. Dodam że poprzednią zbieżność zrobiłem w wawie ( potem napisze gdzie żeby Wasze CCCO nie były narażone na to co moja) i tam ku żdziwieniu panów naprawców swierdzili że niemożliwe żeby koło było w tak ch... stopniu położenia. Chodzi o to że kąt nachylenia koła był powyżej 10 stopni\!!!!!!! Zaczeli walczyć i po 2 godzinach poprawili to co było shit. Wyjechałem i co \?\??/ Łożysko się odezwało tak że mało bębenki mi nie popekały..... Dziś odstawiłem na wymiane łożysk WSUMIE TYLKO ŁOŻYSK NIE WYMIENIAŁEM W ZAWIESZENIU DO TEJ PORY WIĘC MOŻE WARTO.... pozdrawiam i czekam na wynik zmiany łożysk niestety dopiero w poniedziałek się okaże co i jak..:((((



Łożysko nie zawsze jest słychać - u mnie po środowym mierzeniu było do wymiany a zaczęło huczeć dopiero 100m przed mechanikiem i to od razu na ostro! Wcześniej pukało. Nie jest to pierwszy taki przypadek ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2005 14:04:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
No to ciekawe rzeczy tu opowiadasz.
U mnie po wymianie tarcz już nie telepie ale od czasu do czasu to powraca jednak w minimalnym stopniu. Dokładnie nie pamiętam ale przeważnie to występuje jak po nocy jadę gdzieś autkiem. Potem przechodzi.
Już wcześniej podejrzewałem że to łożyska ale nikt mi nie chciał uwierzyć ;-)

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 13:33:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:42:09
Posty: 75
Lokalizacja: Pruszków
Odebrałem niunie z warsztatu. Telepie nmadal jednak w mniejszym stopniu i mniejszym zakresie prędkości. Czyli 80-100km/h podejrzenia [padają jeszcze na prostowane półosie, mój znajomy twierdzi że jest bardzo mało warsztatów które prostują półosie. Ja się kiedyś posłuchałem i pojechałem wyprostować półosie i co się okazało że były bardzo wygięte ( wręc jak banan) i udało się wyprostować. Nie wiedziałem wtedy że lepiej poczekać i wymienić je na albo używane ale proste lub kupić brand new.
Teraz jest tak że telepie mi czasem a nie tak jak było ostatnio że cały czas. Mam dokręcone zawieszenie z przodu gdyż po wizytach u ,,znajomych" mechaników coś było nie tak i się troszkę poluzowało tu i ówdzie... Co do łącznika stabilizatora to wszystko jest ok. Narazie jeżdżę z tą wadą i czekam aż ktoś coś wymyśli..... :peace: pozdrawiam

_________________
Audi 90 Cabrio 2.3 benzinka z 92roku. 133KM zagazowana - do sprzedania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 13:34:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:42:09
Posty: 75
Lokalizacja: Pruszków
A i łożyska okazało się że są ok a chuczenie pochodziło od kół znaczy opon ale dlaczego się zaczęło i szybko skończyło nikty nie wie...

_________________
Audi 90 Cabrio 2.3 benzinka z 92roku. 133KM zagazowana - do sprzedania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 14:20:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
silentbloki z tyłu ;-)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 17:15:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
sprawdzałeś może szpilki ? bo tak jak pisałem wcześniej jeżeli zmieniłeś felgi które mogą mieć inny kąt przylegania do felgi będziesz miał takie zjawisko; już chyba większość rzeczy sprawdziłeś :)

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2005 17:21:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
a może wachacze i sworznie trzeba wymienic u mnie byl podobnie 200 turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: