.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 15:46:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A100 vs LT35
PostNapisane: 31.sie.2005 12:11:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Mam takie pytanko .Moze wydać wam się to trochę dziwne ale myślałem nad wstawieniem do setuni silnika DIESLA z LT35 a dokładnie 2,4 td 6 cylindrów.Może ktoś już cosik takiego przerabiał i czy jest to wykonalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 12:45:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
wiem ze jest to wykonalne a jak tego dokonasz to bedziesz moim guru :diabel: Ten silnik nie dosc ze ryczy i chodzi niesamowicie to jeszcze zapiernicza niesamowicie, mialem okazje pojezdzic LT z takim motorem i jest nieprzecietny...strasnie mi sie podobalo, a jak gume palil LT, ciekawy jestem jak to wymiata setka :):

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 12:54:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
mAlIbOr napisał(a):
wiem ze jest to wykonalne a jak tego dokonasz to bedziesz moim guru :diabel: Ten silnik nie dosc ze ryczy i chodzi niesamowicie to jeszcze zapiernicza niesamowicie, mialem okazje pojezdzic LT z takim motorem i jest nieprzecietny...strasnie mi sie podobalo, a jak gume palil LT, ciekawy jestem jak to wymiata setka :):

Tez sie takim najezdzilem, faktycznie trzeba ruszac z dwojki ;)
Nie ma sie co dziwic- ciezki silnik z przodu i leciutki tyl + RWD :P Ten sam silnik byl chyba jeszcze wkladany do Volvo 700/900 i generalnie odpowiednio zadbany jest niezniszalny...

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 15:03:31 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
odrazu mozesz zapomniec o tym bo 6 cylindrow w rzedzie nie wejdzie CI pod maske ... wogole pomysl bez sensu skoro masz 2.5 TDI seryjnie w Audi ktory dysponuje wieksza moca niz ten 2.4

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 14:52:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
no tak ale 2,4 robi po 1 MILIONIE kilometrów i dalej pracują a 2,5tdi to i pompa padnie wtryskowa a wogóle to mi się TDi nigdy nie widziało.
(spadam pomierzyć silnik z komorą w moim audiczku nara) jak coś wymyślę to dam znać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 19:41:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Ehem, to rozumiem, że zamierzasz jeździć tą setką jeszcze jakieś 10 lat ? Bo w przeciwnym razie jaki sens ?

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 22:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ADAM 12 napisał(a):
no tak ale 2,4 robi po 1 MILIONIE kilometrów i dalej pracują a 2,5tdi to i pompa padnie wtryskowa a wogóle to mi się TDi nigdy nie widziało.
(spadam pomierzyć silnik z komorą w moim audiczku nara) jak coś wymyślę to dam znać
Dobre masz rozeznanie skoro tak myslisz :/

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 05:46:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ADAM 12 napisał(a):
no tak ale 2,4 robi po 1 MILIONIE kilometrów i dalej pracują a 2,5tdi to i pompa padnie wtryskowa a wogóle to mi się TDi nigdy nie widziało.
(spadam pomierzyć silnik z komorą w moim audiczku nara) jak coś wymyślę to dam znać



jestes pewien ze wiesz co mowisz ? bo wydaje mi sie ze nie

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 11:24:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
hans napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
no tak ale 2,4 robi po 1 MILIONIE kilometrów i dalej pracują a 2,5tdi to i pompa padnie wtryskowa a wogóle to mi się TDi nigdy nie widziało.
(spadam pomierzyć silnik z komorą w moim audiczku nara) jak coś wymyślę to dam znać



jestes pewien ze wiesz co mowisz ? bo wydaje mi sie ze nie


to zależy o co pytasz bo co do tego ze 2,4td nie wejdzie to masz rację i tu szcunek dla Ciebie ale co do tdi to zdania nie zmienie bo dla mnie to zawsze tdi kojarzy mi się z barką rzeczna Zprzodu pierdzi a z tyłu śmierdzi.Słyszałem pare opini na temat sil 2.5 tdi i wcale nie są pochlebne a zwłaszcza sil AAT.A moze to jest tylko ocena grupki niezadowolonych użytkowników.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 11:32:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Sprinter napisał(a):
Ehem, to rozumiem, że zamierzasz jeździć tą setką jeszcze jakieś 10 lat ? Bo w przeciwnym razie jaki sens ?


A dlaczego by nie autko bardzo mi się podoba i jest ładne a jak mam je komuś sprzedać za tysiąc złotówek to aż mi się na :513: zbiera
Jak się da to i 20 lat będę nią jeżdził


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 12:01:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
ADAM 12 napisał(a):
Sprinter napisał(a):
Ehem, to rozumiem, że zamierzasz jeździć tą setką jeszcze jakieś 10 lat ? Bo w przeciwnym razie jaki sens ?


A dlaczego by nie autko bardzo mi się podoba i jest ładne a jak mam je komuś sprzedać za tysiąc złotówek to aż mi się na :513: zbiera
Jak się da to i 20 lat będę nią jeżdził


Sluchaj taki od LT to serio nie wejdzie ale mozesz pomyslec nad 2.0 TD. Taki silnik ma 172Nm i niecale 90 kucy. Chodzi to to fajnie i nie ma problemow, pali mniej niz 2.4 i jest w pieciu garach. Wiem ze bedziesz mial problem z dostaniem pewnie takiego silnika ale warto, jak dolorzysz do tego IC'ka to bedzie juz bardzo fajnie, masz wtedy moment wiekszy niz w 2.3 NF. Chyba ze chcesz diesla to mam tez do sprzedania takiego dieselka w fajnym wypasie i lux stanie :): :peace: Jak cos to wal na GG: 721188

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 12:32:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
ADAM 12 napisał(a):
Sprinter napisał(a):
Ehem, to rozumiem, że zamierzasz jeździć tą setką jeszcze jakieś 10 lat ? Bo w przeciwnym razie jaki sens ?


A dlaczego by nie autko bardzo mi się podoba i jest ładne a jak mam je komuś sprzedać za tysiąc złotówek to aż mi się na :513: zbiera
Jak się da to i 20 lat będę nią jeżdził



To, że się nimi wygodnie jeździ to ja wiem, mam cygaro i to od 10 lat. W tej chwili ma niecałę 150k km przebiegu i silnik jest dzwon, ale zaczynają wyłazić inne drobiazgi. A to padnie sobie pompa wspomagania, a to coś tam w zawieszeniu stuknie, a to już w środku zatrzeszczy... Części jeszcze są, ale coraz mniej lub w coraz gorszym stanie, więc za 3-4 lata zaczną się poszukiwania jak do oldtimerów albo serwis za potworną kasę. Polskie drogi niszczą auta nieprzeciętnie. Ty zdaje mi się, że masz starszą niunię od mojej i na pewno z 2 razy większym przebiegiem, więc jeszcze bardziej to odczujesz...
Chyba, ze masz tok myślenia niektórcyh ludzików, olać w jakim to stanie i jaki jest komfort jazdy, byle się toczyło naprzód. A zalewać najlepiej ropą niewiadomego pochodzenia po 2zł za litr.

Pozdro

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 12:57:16 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ADAM 12 napisał(a):
hans napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
no tak ale 2,4 robi po 1 MILIONIE kilometrów i dalej pracują a 2,5tdi to i pompa padnie wtryskowa a wogóle to mi się TDi nigdy nie widziało.
(spadam pomierzyć silnik z komorą w moim audiczku nara) jak coś wymyślę to dam znać



jestes pewien ze wiesz co mowisz ? bo wydaje mi sie ze nie


to zależy o co pytasz bo co do tego ze 2,4td nie wejdzie to masz rację i tu szcunek dla Ciebie ale co do tdi to zdania nie zmienie bo dla mnie to zawsze tdi kojarzy mi się z barką rzeczna Zprzodu pierdzi a z tyłu śmierdzi.Słyszałem pare opini na temat sil 2.5 tdi i wcale nie są pochlebne a zwłaszcza sil AAT.A moze to jest tylko ocena grupki niezadowolonych użytkowników.



to tylko slyszales. prawda jest taka ze 2.5 TDI R5 to najbardziej udany diesel. jest produkowany do dzis i nie ma limitu kilometrow dla tego silnika. a to ze sie czesciej zdaza slyszac niepochelne opinie to tylko wynika z tego ze 2.5 TDI czesciej wystepuje w autach ktorymi jezdza ludzie ktorzy nie maja zielonego pojecia o motoryzacji a co za tym idzie nie umieja dbac o auto. LTek to auto do pracy i jak ktos pracuje autem to przeaznie dba bo musi bo kilometry mijaja szybko i szybciej mozna sie obudzic z reka w nocniku

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 13:12:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Sprinter napisał(a):
W tej chwili ma niecałę 150k km przebiegu i silnik jest dzwon, ale zaczynają wyłazić inne drobiazgi. A to padnie sobie pompa wspomagania, a to coś tam w zawieszeniu stuknie, a to już w środku zatrzeszczy...


Z calym szacunkiem Sprinter, ale chyba nie wierzysz w przebieg 150tyś swojego auta i awarię pompy wspomagania itd...pompa wytrzymuje znacznie więcej. Wg. moich obserwacji poniżej 250tyś a nawet 300tyś o taką awarię jest niezwykle ciężko.

A wracając do sprawy TDI, to moim zdaniem jest to przyszłość motoryzacji. Silniki są rewelacyjne, bardzo dynamiczne i ekonomiczne i wytrzymalsze od benzynowych. Sam mam turbo-benzynę i jestem na tym punkcie zboczony, ale gdyby było mnie stać na zdrowie TDI...o benzynie bym zapomniał.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 13:16:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Co to jest LT, że tak spytam?

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 14:04:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Ramon1 napisał(a):
Co to jest LT, że tak spytam?


http://images.google.pl/images?q=vw+lt&hl=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w Google twoim przyjacielem :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 14:47:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
OK ale kto mógł wiedzieć że chodzi o VW?
po wpisaniu w googlach samego LT można się natknąc nawet na czołg produkcji czechosłowackiej...
tym nie mniej dzięki za podpowiedź.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 16:14:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Sprinter napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Sprinter napisał(a):
Ehem, to rozumiem, że zamierzasz jeździć tą setką jeszcze jakieś 10 lat ? Bo w przeciwnym razie jaki sens ?


A dlaczego by nie autko bardzo mi się podoba i jest ładne a jak mam je komuś sprzedać za tysiąc złotówek to aż mi się na :513: zbiera
Jak się da to i 20 lat będę nią jeżdził



To, że się nimi wygodnie jeździ to ja wiem, mam cygaro i to od 10 lat. W tej chwili ma niecałę 150k km przebiegu i silnik jest dzwon, ale zaczynają wyłazić inne drobiazgi. A to padnie sobie pompa wspomagania, a to coś tam w zawieszeniu stuknie, a to już w środku zatrzeszczy... Części jeszcze są, ale coraz mniej lub w coraz gorszym stanie, więc za 3-4 lata zaczną się poszukiwania jak do oldtimerów albo serwis za potworną kasę. Polskie drogi niszczą auta nieprzeciętnie. Ty zdaje mi się, że masz starszą niunię od mojej i na pewno z 2 razy większym przebiegiem, więc jeszcze bardziej to odczujesz...
Chyba, ze masz tok myślenia niektórcyh ludzików, olać w jakim to stanie i jaki jest komfort jazdy, byle się toczyło naprzód. A zalewać najlepiej ropą niewiadomego pochodzenia po 2zł za litr.

Pozdro


ja mam około 450tyś przebiegu i 84 rok produkcji autka i naprawdę jest w bdb stanie dbam o nie jak tylko potrafię . Na przełomie 4 lat zainwestowałem sporo kasy w to autko i wiem co jest warte i dla tego go nie sprzedam.A co do silnika diesla to mam po prostu za flaszkę taki silnik i dostęp do dobrej oryginalnej ropy i tak mnie tylko nosiło aby coś wykombinować ale niestety hans miał rację i się nie da . może i 2,5 tdi to dobry pomysł ale aż tak mocno mnie nie poniesie bo wiem co to jest TDi i nie mam zamiaru się w to pchać.
Mówcie co chcecie ale do TDi-ków najwięcej sprzedaje się części (chodzi o silniki)A zresztą nie ma się co rozpisywać popatrzcie na forum.
Tdi bez mocy ,coś szarpie ,coś klekocze ,coś się dusi, ciągle coś założe się że na technicznym 50% postów dotyczy problemów z TDI.
Ale to tylko moje zdanie i oczywiscie nie musicie się z nim zgadzac
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 16:20:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
kefir200 napisał(a):
Z calym szacunkiem Sprinter, ale chyba nie wierzysz w przebieg 150tyś swojego auta i awarię pompy wspomagania itd...pompa wytrzymuje znacznie więcej. Wg. moich obserwacji poniżej 250tyś a nawet 300tyś o taką awarię jest niezwykle ciężko.


Nie tyle co wierzę , ale wiem o tym. Kupiłem samochód w 94r. z przebiegiem 56kkm bezpośrednio od pierwszego właściciela w Niemczech (nie tam z jakimiś pośrednikami). Od tego czasu średnia nieduża około 9 tys. km rocznie. A pompa najpierw zaczęła puszczać spod takiej dużej śruby z krzyżakiem z przodu, następnie na łączeniu jej z dwóch części przez środek. Weź pod uwagę nie tylko przebieg, ale jeszcze wiek.

ADAM 12 napisał(a):
ja mam około 450tyś przebiegu i 84 rok produkcji autka i naprawdę jest w bdb stanie dbam o nie jak tylko potrafię . Na przełomie 4 lat zainwestowałem sporo kasy w to autko i wiem co jest warte i dla tego go nie sprzedam.A co do silnika diesla to mam po prostu za flaszkę taki silnik i dostęp do dobrej oryginalnej ropy i tak mnie tylko nosiło aby coś wykombinować ale niestety hans miał rację i się nie da . może i 2,5 tdi to dobry pomysł ale aż tak mocno mnie nie poniesie bo wiem co to jest TDi i nie mam zamiaru się w to pchać.
Mówcie co chcecie ale do TDi-ków najwięcej sprzedaje się części (chodzi o silniki)A zresztą nie ma się co rozpisywać popatrzcie na forum.
Tdi bez mocy ,coś szarpie ,coś klekocze ,coś się dusi, ciągle coś założe się że na technicznym 50% postów dotyczy problemów z TDI.
Ale to tylko moje zdanie i oczywiscie nie musicie się z nim zgadzac
Pozdrawiam


Jeśli tak o nie dbasz i w ogóle, to gratki :) Przyjemnie popatrzeć na zadbane cygarko, ale z długowiecznością mimo wszystko nie ma co przesadzać :)

Z tymi problemami z TDi to nie jest takie oczywiste, w każdym silniku coś się psuje. TDi jest bardzo popularne, więc proporcjonalnie jest dużo pytań i problemów. Poza tym nigdy nie wiadomo jak auto traktował poprzedni właściciel, gdyby każdy miał takie podejście jak większość kolegów z AKP to nie byłoby tyle problemów z kupnem przyzwoitych aut... Ale realia są całkiem inne.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 17:01:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Adam , bo TDI jst najwiecej ... wez mi pokaz ile Sportquattro sie psuje , pokaz mi statystyki ... nie masz ? ... to wychodzi ze to najmniej awaryjne Audi ? :D ... poza tym sam sobie przeczysz .. piszesz ze sporo zainwestowales w swopje auto a mowisz ze innym sie psuje .... czyli oznacza ze Ty inwestujesz w choinki zapachowe ? Twoje podejscie do TDI to nic innego jak zabobon wpojony CI przez kogos o znikomej wiedzy na temat tej technologii ... ot tak ja to widze

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: