.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 10:45:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 11:21:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
Sprawdzalem ten bezpiecznik(jest pod czerwonym plastikiem)i okazal sie dobry . Co do plynu chlodniczego to tez go nie ubywa. Oleju nie bierze. Nastepny tydzien pokaze co to za choroba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 13:45:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ben napisał(a):
Jutro biore sie za powtorne podlaczenie pod kompa. Jesli chodzi o kopcenie to nie kopci ,za to spalanie fajnie zmalalo na pol. baku ponad 500km. Wezyki i wtyczki sa raczej na swoim miejscu. Jtro napisze jak tam postepy.


Przepływka na bank!
ale że trza redukować na trójkę....hmm.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 19:07:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
Hej!! przyczyna moich utrapien byl faktycznie przeplywomierz. Okazalo sie ze udalo sie go naprawic Koszt 200 zl czyli spoko. Sorry ze tak dlugo nie dawalem znac co to bylo ale nie bylo mnie w kraju. Pozdrowienia dzieki za pomoc !!!! :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 20:26:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
miło słyszeć że komuś sie udało zajechać przepływkę z klapą spiętrzającą :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 21:45:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
maciu napisał(a):
miło słyszeć że komuś sie udało zajechać przepływkę z klapą spiętrzającą :P

jesli pierburg to goracy drucik a jak bosch to klapa spietrzajaca ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 22:01:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
maciu napisał(a):
miło słyszeć że komuś sie udało zajechać przepływkę z klapą spiętrzającą :P

jesli pierburg to goracy drucik a jak bosch to klapa spietrzajaca ;-)


końcówka 93 czyli klapa (jak na moją wiedzę zmiana była w 94) :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2005 22:16:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
maciu napisał(a):
Bilu napisał(a):
maciu napisał(a):
miło słyszeć że komuś sie udało zajechać przepływkę z klapą spiętrzającą :P

jesli pierburg to goracy drucik a jak bosch to klapa spietrzajaca ;-)


końcówka 93 czyli klapa (jak na moją wiedzę zmiana była w 94) :P

koncowka 93 to juz modelowy 94
w B4 mam wlasnie drucik a niunia jest z konca 93 ale nie ma reguly bo sasiad mial avanta 95 i mial klape

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2005 17:53:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2004 01:24:11
Posty: 87
Lokalizacja: tarnowskie gory
U mnie jest przeplywka starszego typu z klapa, a mam autko z konca grudnia 93. W kazdym razie ciesze sie ze mam juz to za soba, teraz nawet lepiej ciagnie i nie kopci. :diabel: Na temat tej z goracym drutem gosciu mi powiedzial ze lubia sie przepalac z powodu naszych filtrow powietrza. Nie sa woskowane tak jak orginalne wiec te drobinki papierowe leca na drut i sie nan nim spalaja. Z czasem caly ten drut zalepia sie nimi i blednie dziala a jak sie ma pecha to trafia go szlak!!! To tak dla informacji. Nara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 12:04:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2005 18:33:36
Posty: 77
Auto: A6 [C6] 2,7 TDI, 2005 r, 180 KM
czytam ten post z zaciekawieniem jestem nowym nabywca audi 1.9 tdi prosze o info. gdzie znajduje się przepływka i wszystkie newralgiczne elementy silnika . z góry dzięki

_________________
AUDI A6 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 16:11:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Jeśli już przechodzimy do dalszych pytań to się przyłączę:

VAG:
co to jest?
gdzie go można zdobyć i za ile?
czy kabelek umożliwiający podłączenie ECU do PC można gdzieś kupić?

Mechanik za podpięcie kompa chce 100zł - wydaje mi się, że to dość wygórowana cena - wychodzi mu 1200zł na godzinę czyli stawka dobrego prawnika w NYC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2005 20:48:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BBart napisał(a):
Jeśli już przechodzimy do dalszych pytań to się przyłączę:

VAG:
co to jest?
gdzie go można zdobyć i za ile?
czy kabelek umożliwiający podłączenie ECU do PC można gdzieś kupić?

Mechanik za podpięcie kompa chce 100zł - wydaje mi się, że to dość wygórowana cena - wychodzi mu 1200zł na godzinę czyli stawka dobrego prawnika w NYC

Kolego, czy zadales sobie odrobine trudu i wpisales w szukaczce VAG ?
Sam pisalem o tym tysiace razy i koledzy rowniez ...
Wyczerpujace odpowiedzi na twoje pytania sa w archiwum forum.
Powodzenia.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 17:24:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Terrorysta! :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2005 21:16:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
Terrorysta! :P

trzeba Cie nauczyc uzywac opcji "SZUKAJ" :!!: :!!: :!!: ;-) :P :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Totalny spadek mocy 1.9 TDI !!!
PostNapisane: 03.wrz.2005 12:09:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
CZARNYOLO napisał(a):
ben napisał(a):
Jest problem!!! Po wymianie uszczelki pod pokrywa musialem umyc silnik. W ten sam dzien przejechalem jeszcze z 20km i wszystko bylo ok. Na drugi dzien po przejechaniu 1km motor stacil moc. Wyglada to tak, ze jak przychodzi nawet niewielkie wzniesienie trzeba redukowac do 3-ki.Wczoraj trzymalem go przez 24h w cieplym pomieszczeniu i nie pomoglo. Pytanie brzmi co moglo sie tak zalac i gdzie to sie znajduje w tym silniku ?!!!Jutro jade podlaczyc drania pod kompa ale nie wiem czy cos wykarze :533: .


co ty masz za furke?
sprawdzaj od najłatwiejszych i najtańszych rzeczy!
odpisywałem Ci na forum o tym dodatkowym (trochę zamaskowanym) bezpieczmiku (nawet nie wiem co on zabezpiecza). Sprawdź go. Ja miałem 80 B4 1,9TDI ii był taki bezpiecznik w skrzynce bezpiecznikowej umieszczony równolegle do którejś ścianki. On od góry nie wygląda jak bezpiecznik bo na na sobie pomarańczową bądź czerwoną nakładkę z jakimś napisem. Ja go przez przypadek kiedyś wypiełem i miałem właśnie takie same objawy. Sęk w tym że jeśli podłączyłeśsprzęt pod komputer to raczej powinien wykazać brak jakiegoś zasilania w przypadku tego bepiecznika ale warto sprawdzić bo to jest drobnostka


głowny bezpiecznik elektryki silnika jak się spali to nic nie odpalisz


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: