Johny napisał(a):
Bilu napisał(a):
Johny napisał(a):
Ni e daj sie przekonac pano m od Ciagnikow

2.4 to fajny silniczek

2.5 TDI to jest qpa i nie daj sie na to namowic a o 1.9 turbotraktorze nawet nie mysl bo to dopiero nie jedzie

. Ten 2.4 to w sam raz do codziennego poruszania sie

zapomniales tylko o rzeczowych argumentach. poza tym pewnie jezdziles 1,9 2,5 oraz 2,4 ...

1.9 TDI (firmowe)jezdze na codzien tyle ze w budzie Passata w wersji 100KM lub 115KM (zalezy co sie trafi

) i to naprawde nie jest zbytnio dynamiczne

ani ciche

Jedyna zaleta tego silnika jak dla mnie to stosunkowo male spalanie,i jak na auto do pracy to moze byc

Natomiast 2.5 TDI V6 ma moj staruszek w swoim A4, i naprawde to nie wyrywa z butow a koszta utrzymania sa dosc drogie

Ojciec juz sie zaklina ze wiecej Diesla nie kupi. 2.4 nie jezdzilem

ale uwazam ze kazde benzynowe V6 to lepszy wybor niz traktor

Pozwoli kolega ze sie ustosunkuję ...
Co do 1,9 w w wersji 100 i 105 KM zgadzam sie z Toba w 70%.
Co do 2,5 TDI V6 w A4 - chyba twoj tato trafil na dosc wyelsploatowany egzemplarz - moje odczucia po testach tegoz autka sa zupelnie odmienne.
TDi i V6 to polaczenia ktore powoduje ze jazda od dolu jest przyjemniejsza niz jazda na wypasionej mulatce rodem z Jamajki.
Co ostatniej opinii to uwazam ze jest zupelnie odwrotnie, niemniej zaczynam nabierac coraz wiekszego szacunku do V6 - niewazne czy benzyna czy klekot.
Tak czy siak jesli zycie okaze sie laskawe - next bedzie 2,5 TDi V6 lub potezne 1,9, a jesli cena ropki skoczy ponad 5 zeta - bede szukal 2,8 V6 i podepne Amikę ...
W razie dalszych watpliwosci , chetnie wytlumacze Ci , dlaczego przyszlosc w motoryzacji nalezy do traktorow - moze na zlocie - tam bedzie duzo czasu ...
