.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 00:01:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 22:31:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
Wiem,ż ete 2.4 są w dobrych cenach,ale pala tyle co 2.8,a może i więcej
ogólenie czesci uzywanych do tego nie ma ;-)

Z 2.4 jest podobna sytuacja co z dawnym 2.6 tylko ma troche inne wady :P
Latałem 2.4 i 2.8 jak bym miał wybór to tylko 2.8
Chyba,że masz gdzieś tanio do kupienia to może bym się skusił :)

Ogólnie to odradzam to jest taki silnik na próbę tak na samym początku
twierdziła fabryka audi,ale jakoś został w produkcji :D

Jeżeli szukasz poprostu informaci czy warto kupić to mówię lepiej
poszukać juz 2.8 zdecydowanie lepszy wybór :D

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 22:47:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
mar.zag napisał(a):
Wiem,ż ete 2.4 są w dobrych cenach,ale pala tyle co 2.8,a może i więcej
ogólenie czesci uzywanych do tego nie ma ;-)

Z 2.4 jest podobna sytuacja co z dawnym 2.6 tylko ma troche inne wady :P
Latałem 2.4 i 2.8 jak bym miał wybór to tylko 2.8
Chyba,że masz gdzieś tanio do kupienia to może bym się skusił :)

Ogólnie to odradzam to jest taki silnik na próbę tak na samym początku
twierdziła fabryka audi,ale jakoś został w produkcji :D

Jeżeli szukasz poprostu informaci czy warto kupić to mówię lepiej
poszukać juz 2.8 zdecydowanie lepszy wybór :D

ale oczywiscie 2.8 30V ........ :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 22:53:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Johny napisał(a):
Ni e daj sie przekonac pano m od Ciagnikow :P 2.4 to fajny silniczek :) 2.5 TDI to jest qpa i nie daj sie na to namowic a o 1.9 turbotraktorze nawet nie mysl bo to dopiero nie jedzie :zly: . Ten 2.4 to w sam raz do codziennego poruszania sie :peace:

zapomniales tylko o rzeczowych argumentach. poza tym pewnie jezdziles 1,9 2,5 oraz 2,4 ... ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 23:41:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Bilu napisał(a):
Johny napisał(a):
Ni e daj sie przekonac pano m od Ciagnikow :P 2.4 to fajny silniczek :) 2.5 TDI to jest qpa i nie daj sie na to namowic a o 1.9 turbotraktorze nawet nie mysl bo to dopiero nie jedzie :zly: . Ten 2.4 to w sam raz do codziennego poruszania sie :peace:

zapomniales tylko o rzeczowych argumentach. poza tym pewnie jezdziles 1,9 2,5 oraz 2,4 ... ;-)


No właśnie, a gdzie jakieś rzeczowe argumenty ?

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 00:11:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Johny napisał(a):
Ni e daj sie przekonac pano m od Ciagnikow :P 2.4 to fajny silniczek :) 2.5 TDI to jest qpa i nie daj sie na to namowic a o 1.9 turbotraktorze nawet nie mysl bo to dopiero nie jedzie :zly: . Ten 2.4 to w sam raz do codziennego poruszania sie :peace:



Gratulejszyn!! Ja mam 2.8 ale na AELa bym się zamienił... w ostateczności 1.9 ale to w mniejszej budzie... I nie mów, że to nie jeździ... jak ma wiruska to czasy są całkiem dobre i 2.8 wcale nie jest przy tym rakietą :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 12:22:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Bilu napisał(a):
Johny napisał(a):
Ni e daj sie przekonac pano m od Ciagnikow :P 2.4 to fajny silniczek :) 2.5 TDI to jest qpa i nie daj sie na to namowic a o 1.9 turbotraktorze nawet nie mysl bo to dopiero nie jedzie :zly: . Ten 2.4 to w sam raz do codziennego poruszania sie :peace:

zapomniales tylko o rzeczowych argumentach. poza tym pewnie jezdziles 1,9 2,5 oraz 2,4 ... ;-)


1.9 TDI (firmowe)jezdze na codzien tyle ze w budzie Passata w wersji 100KM lub 115KM (zalezy co sie trafi ;) ) i to naprawde nie jest zbytnio dynamiczne :zly: ani ciche :zly: Jedyna zaleta tego silnika jak dla mnie to stosunkowo male spalanie,i jak na auto do pracy to moze byc :P Natomiast 2.5 TDI V6 ma moj staruszek w swoim A4, i naprawde to nie wyrywa z butow a koszta utrzymania sa dosc drogie :zly: Ojciec juz sie zaklina ze wiecej Diesla nie kupi. 2.4 nie jezdzilem :P ale uwazam ze kazde benzynowe V6 to lepszy wybor niz traktor :P

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 12:33:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Johny napisał(a):
Bilu napisał(a):
Johny napisał(a):
Ni e daj sie przekonac pano m od Ciagnikow :P 2.4 to fajny silniczek :) 2.5 TDI to jest qpa i nie daj sie na to namowic a o 1.9 turbotraktorze nawet nie mysl bo to dopiero nie jedzie :zly: . Ten 2.4 to w sam raz do codziennego poruszania sie :peace:

zapomniales tylko o rzeczowych argumentach. poza tym pewnie jezdziles 1,9 2,5 oraz 2,4 ... ;-)


1.9 TDI (firmowe)jezdze na codzien tyle ze w budzie Passata w wersji 100KM lub 115KM (zalezy co sie trafi ;) ) i to naprawde nie jest zbytnio dynamiczne :zly: ani ciche :zly: Jedyna zaleta tego silnika jak dla mnie to stosunkowo male spalanie,i jak na auto do pracy to moze byc :P Natomiast 2.5 TDI V6 ma moj staruszek w swoim A4, i naprawde to nie wyrywa z butow a koszta utrzymania sa dosc drogie :zly: Ojciec juz sie zaklina ze wiecej Diesla nie kupi. 2.4 nie jezdzilem :P ale uwazam ze kazde benzynowe V6 to lepszy wybor niz traktor :P


Kazdy ma inne oczekiwania. Moj byly szefuncio poruszal sie A6 2.8Quattro i kupil sobie nowego passata 1.9 130 TDI i przyznal szczerze ze latalo to tak samo...byl zadowolony, nie chodzilo mu o oszczednosc bo co dwa dni lal do audi pod korek wiec to nie ten typ czlowieka ktory oszczedzal. 2.5 TDI ma kolega w Skodzie i przyznam ze zapiedziela niemilosiernie :peace: :):

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 14:14:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
mAlIbOr napisał(a):
Kazdy ma inne oczekiwania. Moj byly szefuncio poruszal sie A6 2.8Quattro i kupil sobie nowego passata 1.9 130 TDI i przyznal szczerze ze latalo to tak samo...byl zadowolony, nie chodzilo mu o oszczednosc bo co dwa dni lal do audi pod korek wiec to nie ten typ czlowieka ktory oszczedzal. 2.5 TDI ma kolega w Skodzie i przyznam ze zapiedziela niemilosiernie :peace: :):


Generalnie to co napisałeś to prawda, ale TDI 130KM jest do wyjęcia (chyba, że kierowca był lipny). A co do R5 i V6 w TDI -> mój mechanik miał jedno i drugie - powiedział, że R5 mimo wszystko dużo lepiej jeździło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 22:52:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Johny napisał(a):
Bilu napisał(a):
Johny napisał(a):
Ni e daj sie przekonac pano m od Ciagnikow :P 2.4 to fajny silniczek :) 2.5 TDI to jest qpa i nie daj sie na to namowic a o 1.9 turbotraktorze nawet nie mysl bo to dopiero nie jedzie :zly: . Ten 2.4 to w sam raz do codziennego poruszania sie :peace:

zapomniales tylko o rzeczowych argumentach. poza tym pewnie jezdziles 1,9 2,5 oraz 2,4 ... ;-)


1.9 TDI (firmowe)jezdze na codzien tyle ze w budzie Passata w wersji 100KM lub 115KM (zalezy co sie trafi ;) ) i to naprawde nie jest zbytnio dynamiczne :zly: ani ciche :zly: Jedyna zaleta tego silnika jak dla mnie to stosunkowo male spalanie,i jak na auto do pracy to moze byc :P Natomiast 2.5 TDI V6 ma moj staruszek w swoim A4, i naprawde to nie wyrywa z butow a koszta utrzymania sa dosc drogie :zly: Ojciec juz sie zaklina ze wiecej Diesla nie kupi. 2.4 nie jezdzilem :P ale uwazam ze kazde benzynowe V6 to lepszy wybor niz traktor :P

Pozwoli kolega ze sie ustosunkuję ...
Co do 1,9 w w wersji 100 i 105 KM zgadzam sie z Toba w 70%.
Co do 2,5 TDI V6 w A4 - chyba twoj tato trafil na dosc wyelsploatowany egzemplarz - moje odczucia po testach tegoz autka sa zupelnie odmienne.
TDi i V6 to polaczenia ktore powoduje ze jazda od dolu jest przyjemniejsza niz jazda na wypasionej mulatce rodem z Jamajki. :D
Co ostatniej opinii to uwazam ze jest zupelnie odwrotnie, niemniej zaczynam nabierac coraz wiekszego szacunku do V6 - niewazne czy benzyna czy klekot.
Tak czy siak jesli zycie okaze sie laskawe - next bedzie 2,5 TDi V6 lub potezne 1,9, a jesli cena ropki skoczy ponad 5 zeta - bede szukal 2,8 V6 i podepne Amikę ...
:)
W razie dalszych watpliwosci , chetnie wytlumacze Ci , dlaczego przyszlosc w motoryzacji nalezy do traktorow - moze na zlocie - tam bedzie duzo czasu ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 22:55:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
GrzesB napisał(a):
mAlIbOr napisał(a):
Kazdy ma inne oczekiwania. Moj byly szefuncio poruszal sie A6 2.8Quattro i kupil sobie nowego passata 1.9 130 TDI i przyznal szczerze ze latalo to tak samo...byl zadowolony, nie chodzilo mu o oszczednosc bo co dwa dni lal do audi pod korek wiec to nie ten typ czlowieka ktory oszczedzal. 2.5 TDI ma kolega w Skodzie i przyznam ze zapiedziela niemilosiernie :peace: :):


Generalnie to co napisałeś to prawda, ale TDI 130KM jest do wyjęcia (chyba, że kierowca był lipny). A co do R5 i V6 w TDI -> mój mechanik miał jedno i drugie - powiedział, że R5 mimo wszystko dużo lepiej jeździło...

Jezeli mowisz o fabrycznych jednostkach - roznica na korzysc V6 jest odczuwalna , natomiast 1,9 ma duzo wiekszy potencjal i wiele z niego mozna wykrzesac - zdecydowanie wiecej niz z V6 - jeździłem testowałem i uwierz mi ze PD 130-konne po chipie naprawde dziala bosko na kregoslup. :)

PS to 1,9 bylo w quattro :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 23:27:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
baskecior napisał(a):
uwierz mi ze PD 130-konne po chipie naprawde dziala bosko na kregoslup. :)

PS to 1,9 bylo w quattro :P

Ojj, swieta racja Basket ;-) Wystarczy przejechac sie "lekko rezanym" Coupe chlopakow z 2B :peace:
Mam nadzieje ze sie pojawia na zlocie

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 23:36:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
martab99 napisał(a):
baskecior napisał(a):
uwierz mi ze PD 130-konne po chipie naprawde dziala bosko na kregoslup. :)

PS to 1,9 bylo w quattro :P

Ojj, swieta racja Basket ;-) Wystarczy przejechac sie "lekko rezanym" Coupe chlopakow z 2B :peace:
Mam nadzieje ze sie pojawia na zlocie

:peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 23:36:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
martab99 napisał(a):
baskecior napisał(a):
uwierz mi ze PD 130-konne po chipie naprawde dziala bosko na kregoslup. :)

PS to 1,9 bylo w quattro :P

Ojj, swieta racja Basket ;-) Wystarczy przejechac sie "lekko rezanym" Coupe chlopakow z 2B :peace:
Mam nadzieje ze sie pojawia na zlocie


taak, tylko potffoor 2B ma troche wiecej modów niz tylko chipsy , ale wgniata w kubeł niemiłosiernie to fakt :peace:
Co do zlotu trzeba ich CISNAC, bo cos sie migają :(:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 01:39:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
To ja trochę z innej beki.

Ostatnio nie dane mi jest jeździć autkiem więc dużo spaceruje, często idę a za mna jakiś klekot niesamowity nawet nie obracam się mysląc że to jakiś T4 lub inny busik pogazuje- pomyłka A6 R5 lub V6 nieważne, oficjalnie stwierdzam że głos silnika R5 lub V6 w Tdi to pooracha, co innego np. R5 E, cud, miód.
I do tego ta koopa dymu na dupie.

Klekot ma tylko jeden plus może dwa ekonomia i niezawodnosc...ale już wkrótce będzie blado ca CPN'ie, a i wtym drugim przypadku często jest kiepskawo z trwałością (ścierające się wałki rozrządu A6 V6, cienkie turbawki? poracha).

@Basket jaką ty widzisz przyszłość dla traktorów, bo w polsze chyba niet, może u wójka szejka?

emte napisał(a):
martab99 napisał(a):
baskecior napisał(a):
uwierz mi ze PD 130-konne po chipie naprawde dziala bosko na kregoslup. :)

PS to 1,9 bylo w quattro :P

Ojj, swieta racja Basket ;-) Wystarczy przejechac sie "lekko rezanym" Coupe chlopakow z 2B :peace:
Mam nadzieje ze sie pojawia na zlocie


taak, tylko potffoor 2B ma troche wiecej modów niz tylko chipsy , ale wgniata w kubeł niemiłosiernie to fakt :peace:
Co do zlotu trzeba ich CISNAC, bo cos sie migają :(:


Dane mi było usłysześ od Wojtka że w przyszły sezon w coupe będzie jeździł 2.5Tdi R5 coś ponad 500 niutków wyskrobanych :):

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 07:49:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Mauzer napisał(a):
Dane mi było usłysześ od Wojtka że w przyszły sezon w coupe będzie jeździł 2.5Tdi R5 coś ponad 500 niutków wyskrobanych :):

Bedzie, bedzie- juz czeka na swoja kolejke :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 08:37:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
wtrące swoje 3 grosze:jezdziłem 2.4 c5 tiptronic quattro ten samochód wogóle nie jedzie przy spalaniu 12-17 litrów. Owszem sa to dosc trwale konstrukcje ale jesli benzynka w c5 to polecam 2.8 30v w manualu jesli ropka to 1.9 PD lub 1.9 AFN-a .Jesli szukasz koniecznie c5 w quattro to 2.5 tdi lub 2.8 wchodzi w gre...osobiscie ze wzgledów ekonomicznych wole 2.8 z sekwencja!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: