.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 15:06:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Instalacja z 2.8 C4 do 2.6 A6 z silnika pasuje??? kto wie?
PostNapisane: 07.wrz.2005 19:14:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 17:11:12
Posty: 40
Lokalizacja: Katowice
Panowie !
Mam audi A6 1996 r 2.6 V6 w ktorym jest silnik z Audi C4 2.8 , i pytanie , czy instalacja z Audi 2.8 V6 C4 z silnika bedzie pasowac do mojej w A6 tzn kable ktore ida do komputera pod nogami pasazera i kable ktore ida do bezpiecznikow , bedzie to pasowalo? jak ktos cos wie dajcie znac pozdrawiam, bo chce dac komputer i kolektor z 2.8 C4 , bo narazie jest moj z A6. pozdraiwam

_________________
Audi A6 2.6 V6 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 19:23:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Domyślam sie, że chodzi Ci o drutopwanie kolektora z 2,8, bo chcesz załozyć instalkę LPG 2-giej generacji..... Odpuść sobie - przy wybuchu plastikowy kolektor nie jest jedynym elementem, który pójdzie w przemiał - jest tłumik, jest przepływka, dosyć kosztowna, itp, itd. Lepiej dołóż te 2 tys. wiecej na sekwencje, nie będziesz musiał robić 'cyrków' z takim cudowaniem z kolektorami. A i auto będzie o niebo lepiej jeździło - poszukaj na szukaczce, lub na Forum Faq - było dużo o instalacjach.
Jeśliby chodziło o 2x siekszy koszt instalacji gaz - jest łatwy problem na rozwiazanie tego - zamiast wydać od razu kasę na instalkę - lepiej weź sekwencje na 2 lata kredytu - przy założeniu, że robisz 1000km miesięccznie, przez 2 lata bedziesz mial taki sam wydatek (Paliwo LPG+rata = paliwo PB), a po 2 latach zostanie tylko paliwo lpg - cos ok. 250 w stosunku do 480-90 pb. A każdy kiometr powyzej 1000km miesiecznie idzie juz tylko na gazie, czyli oszczednosci sa jeszcze wieksze.
Jeśli nie chodziło o zrobienie (zdrutowanie) 'gruntu' pod instalacje gaz inną niż sekwencja - puść tego posta w niepamięć. Ale miałem odczucie, ze właśnie w tym celu to robisz, więc pisze. Szkoda nerwow i dodatkowych (znacznie wiekszych niz roznica w kazie pomiedzy instalkami) pieniędzy. - powiedzą to Ci, co już przeszli takie kombinacje.


Co do kabli: tu najlepiej Ci to objaśni Hans, ale jak na mój rozumik, to na pewno nie są takie same (przynajmniej AAH jest wiecej), a mogą również posiadać inne oznaczenia kolorów. A poza tym - tak z ciekawości: czemu zmieniasz kompa? Musisz zmienić wszystkie dodatkowe czujniki, jakie są/były w 2,8 - przepływka, rurki podciśnienia do kolektora.itp.

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 19:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 17:11:12
Posty: 40
Lokalizacja: Katowice
To jest tak:
Kupilismy A6 z 2.6 i okazalo sie ze jest zarzniety motor , a ze mamy C4 na czesci wrzucilismy tam 2.8 , i teraz jest tak , kolektor ,instalacja i komputer sa z 2.6 a silnik z 2.8 , i ost posypala nam sie zawor sterujacy obrotami i potencjomet , 2 rzeczy uzywane kosztuja ok 500 zł , i myslalismy zeby przelozyc kolektor komputer i ta instalacje z 2.8 bo ja mamy , acha i nie chce zakladac gazu , a wiec jak myslisz co zrobic?

_________________
Audi A6 2.6 V6 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 21:21:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
KrzysiuZiom napisał(a):
To jest tak:
Kupilismy A6 z 2.6 i okazalo sie ze jest zarzniety motor , a ze mamy C4 na czesci wrzucilismy tam 2.8 , i teraz jest tak , kolektor ,instalacja i komputer sa z 2.6 a silnik z 2.8 , i ost posypala nam sie zawor sterujacy obrotami i potencjomet , 2 rzeczy uzywane kosztuja ok 500 zł , i myslalismy zeby przelozyc kolektor komputer i ta instalacje z 2.8 bo ja mamy , acha i nie chce zakladac gazu , a wiec jak myslisz co zrobic?


Wiązka na bank jest inna. Music pamiętać, że 2.6 to w większości różnica w osprzęcie, czyli górze silnika... to, czego w 2.6 nie ma jest w 2.8 i musi współpracować z komputerem, więc automatycznie i kabelków jest znacznie więcej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 21:32:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 17:11:12
Posty: 40
Lokalizacja: Katowice
Chyba ze pasowal by sam komputer? nie wiem czy kable sa te same , bo wiesz 2.6 ma ograniczenie do 220 km/h a 2.8 nie wiem ...

_________________
Audi A6 2.6 V6 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2005 21:50:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Ale zostają przecież odczyty z dodatkowego osprzętu, które komp musi dostawać, aby odpowiednio sterować innymi,(przepływka, itp.) - wal do Hansa na priv'a - on Ci pomoże i wskaże światło w tunelu ;) (tak myślę - chyba się nie wk...i, że bez pytania Cie posyłam ;) ) - ja mógłbym Ci cokolwiek powiedzieć tylko o ABC, a on wie wszystko (ok, no - prawie ;) )

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Ostatnio edytowano 08.wrz.2005 06:30:03 przez Vanderlei, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 00:15:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Bez przesady, tylko Bóg wie wszystko :P

Rozumiem, że moja wersja Ci nie odpowiada?? Też bym chciał tanio i bez problemu... ale jak nie przełożysz wiązki to qpa :( W etce nawet jak patrzysz na podciśnienie to w 2.6 jest skąpo, natomiast w 2.8 niezła pajęczyna! Do tego większość 2.6 nie ma przepływki, a 2.8 ma i to jeszcze różne typy!! a nie jedną i taką samą do wszystkich.... Jak dla mnie to naprawdę dużo z tym roboty (samo przełożenie wiązki...) :!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 06:45:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ee tam ... zeby tam znowu wiele roboty .... powiedzmy ze sama wiazka to jeden , gora 2 dni ale pod warunkiem ze wszystko jest kompletne. faktem jest wracajac do sedna sprawy ze taki mix bez przelozenia kompletnego osprzetu to ani nie bedzie jezdzil ani nie bedzie bezawaryjny. takze zrob do konca to co zaczales a nie pozalujesz ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: