.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 10:17:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 18:16:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 15:01:29
Posty: 129
Lokalizacja: Jarocin
duzy czarny plastik z napisem V6 ;) nie da sie nie zauwazyc ;)

_________________
Dolph
------------------------------
Nissan 100NX Targa 16V 92r // sold
Audi 100 C4 2.8 V6 92r Quattro Automat + gaz // sold
Audi 100 C4 2.3E Avant 93r
Hyundai XG350L 3.5 v6 04r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 18:26:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
enduro7777 napisał(a):
tak to prawda żę poruszałem temat 2 torów sterowania ale do dzisiaj nie znam prawidłowego rozwiązania w/g opini przedstawicieli firm zaj się dystrybucją nie ma z tym problemu teoria swoją drogą a praktyka swoją .natomiast 13 sek do 100 to istna katastrofa totalną kaszanę ktoś odwalił(sądzę żę założył mikser tzw.jajko od k-jetronika,lub okrągły o zbyt małej średnicy.do tego reduktor o małej mocy i przewody zasilające 6mm zamiast 8 i jest efekt). moja wg stopera 8-9 sekund ale ten pomiar nie jest miarodajny (duży błąd)natomiast na 4 biegu 100-140 robi w 10 sekund a tu już błąd nie możę byc duży.co do blosa nie pisałem żę nie strzela .nawet na benz potrafi walnąć przy kiepskiej instalacji wysokiego oraz zubożonej mieszance.piszę jeszcze raz nie jestem przeciwnikim sekwencji jestem przeciwnikiem partackiego montażu a tak się dzieje w ok 80 % zakładów.dobrze założony i zastrojony blos jest alternatywą pod względem osiągów jak i ceny


I tutaj się nie zgodzę! Alternatywa cenowa jest na początku, a jak walnie porządnie w kolektor to będzie to co napisałem o dolocie w AAH (pewnie czytałeś). Co do poprzedniej mojej instalki - z taką kupiłem autko, ale reduktor był BRC 130kW (jak dobrze pamiętam) i rurki właśnie 8mm - co do mixera to się nie wypowiadam bo go na oczy nie widziałem... Tak czy siak chcąc zredukować możliwość uszkodzeń silnika i podawania właściwej mieszanki przy każdej prędkości obrotowej i różnym obciążeniu - tylko sekwencja! Dobra, nie róbmy już OT - jak chcesz pogadać w tej kwestii mogę wydzielić odpowiednie wiadomości - jak nie to zostaje jak jest...


Ostatnio edytowano 10.wrz.2005 18:28:34 przez GrzesB, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 18:26:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Duży czarny plastik z napisem v6 to u mnie jest obudową silnika.Może mam jakiś nieorginalny??Prosze napisać po której stronie i obok czego sie znajduje....Dziękuję z góry....

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 18:27:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zajrzyj pod tą obudowę - 4 wkręty ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 18:48:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
jak założysz blosa blisko przepustnicy to mała szansa żę walnie ale jak znam życie i gazowników to zakładają na tłumiku szmerów od strony filtra a to już bomba która strzeli . przy montarzu blosa i miksera nie potrzeba tej czernej puszki zostawiać lepiej ją zastąpić elastycznymi elementami do budowy dolotów kolanka rury trójniki itp.u mnie po założeniu miksera był mułowaty ale po wywaleniu org filtra powietrza i zastąpieniu go filtrem walcowym od reno i skróceniu max dolotu koniki mu wróciły. próby próby i będzie dobrze. jak na razie 1,5 roku tylko 2 kichnięcia w czasie w trakcie regulaci i przebudowy.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 18:51:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2004 07:05:45
Posty: 79
Lokalizacja: Białystok
A co w takim przypadku zrobić z rurami odmy? Wchodzą one właśnie do tłumika szmerów. Czyżby po prostu zaślepić?

_________________
C4 AAH oska w automacie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 19:35:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
wpiąć do dolotu są kolanka i łączniki z wejściem na odmę albo w chamski sposób na glebę (nie ekologiczny)

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 20:41:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Witam Omega 2.0 objedzie AAh ktoś tu chyba zmysły postradał .Chciałbym cie spotkać tą omegą na światłach to bym ją staranował na maxa Omege to objade Fiatem 125p to jest fakt autentyczny.Omega to jeden z największych mółów świata jeszcze te 2.0 115koni .Pozdrowienia dla właściciela Omegi Nascar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 22:22:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
wiecznie jak ktos napisze o silniku 2,8 aah i że ma zwykła instalke to od razu zostaje zaatakowany "wywal to załóz sekwencje"
ale:
- jestem użytkownikiem 2,8 aah i mam instalke II generacji Stefanelli, auto jak kupiłem to mi raz kichneło bo źle odpalałem (zawsze trzeba odpalać bez gazu "czyt. pedał gazu"i na PB, po odpaleniu przygazowac motor i jak załapie 2000 obr. to wtdy przełoncznikiem załonczyć LPG)
- nie bede zakładał sekwencji do 11 letniego auta bo wkład 4000 w 11 letnie auto to chyba za dużo, nie bede miał go wiecznie (3-4 letnie jeszcze sie zgodze ale nie do starego dziadka)
- ostatnio kręciłem auto prawie na maxa, no fakt na LPG kręci się tylko do 5400 obrotów nie da się do końca ale i te 5400 starczy bo auto osiąga wtedy około 220 km/h
- zastanawiam się nad blosem bo w umie tańsze rozwiązanie
- no fakt jest taki że auto lubi doloty rozszczelniać i gubi nieraz obroty (więć trzeba być czujnym)
- w tłumiku haasu mam założone 2 antybumy wiec podczas lekkiego kichnięcia dają rade bo się klapki otwierają i same na spręzynie zamykają


jak narazie jest ok ale co dalej.... :) ( to może nyć różnie :) )

p.s.
czytając to niech nikt nie myśli że jestem przeciwnikiem sekwencji albo uważam że sekwencja nie jest idealnym rozwiązaniem do silnika 2,8 ale każdy się liczy z kasą

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2005 22:40:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
Tu chodzi tylko o dokładność i jakośc założenie instalacji gazowej. Mi nic sie w AUDI nigdy nie stało. Mam sprawdzony zakład gdzie jeźdze raz na 20000 km żeby przeglądzik zrobić... i to wszystko... nic nie tykam więcej. Nic nie wybucha...żadnego problemu... lato czy zima.
PS. znajomy w 2.3E ma założoną instalacje gazu to strach przejść koło samochodu bo strzela jak z bazooki :P

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 01:56:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
szwagier napisał(a):
Witam Omega 2.0 objedzie AAh ktoś tu chyba zmysły postradał .Chciałbym cie spotkać tą omegą na światłach to bym ją staranował na maxa Omege to objade Fiatem 125p to jest fakt autentyczny.Omega to jeden z największych mółów świata jeszcze te 2.0 115koni .Pozdrowienia dla właściciela Omegi Nascar.


No nie wiem... Kowicza 2.3 w B4-ce jakoś nie bardzo mogło uciec :P A wszystko zalezy od kierowcy... Tą Omgeą zrobiłem sporo kilosów... i mógłbyś się zdziwić jak to lata kiedy silnik nie jest zarżnięty (jak ją kupowaliśmy 10 lat temu /słownie: dziesięć/ miała 150tkm orginału, u mnie w rodzinie zrobiła 100tkm). Tak czy siak nie jest to wcale padlina, ale topic chyba nie o tym... Dodam tylko, że przez 10 lat miała zmieniany olej i raz wywaliła się sprężyna pod zaworem - o Audi jakoś nie mogę powiedzieć, by było bezawaryjne :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 10:23:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Na moje oko, to tylko chłopa nieźle przestraszliście. Przecież antywybuch mógł sie zawiesić i nie wrócić na swoje miejsce (miałem taki śmieszny co przy strzale gumka spadała :D ) Tłumik hałasu na dolocie można z powodzeniem zastąpic gumą z silnika 2.3 pasi idealnie i jest odporny na strzały.
Co do odm, ja je odpiełem i wywaliłem pod auto :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 10:54:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Witam.Sprawdziłem wszystko i obstawiam na blaszki pod pokrywą kolektora.Tylko za cholere nie mogę go zdjąć.....Wszystkie śruby odkręciłem i lipa.Musze uwazać bo to aluminium ale podbijanie śrubokrętem nic nie daje.Aż ciężko uwierzyć że to aż tak ciasno siedzi.Zdejmował to ktoś kiedyś???????

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 11:16:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
radeknet napisał(a):
Witam.Sprawdziłem wszystko i obstawiam na blaszki pod pokrywą kolektora.Tylko za cholere nie mogę go zdjąć.....Wszystkie śruby odkręciłem i lipa.Musze uwazać bo to aluminium ale podbijanie śrubokrętem nic nie daje.Aż ciężko uwierzyć że to aż tak ciasno siedzi.Zdejmował to ktoś kiedyś???????


1. Jeśli chodzi o blaszki od zmiany długości kolektora to na 95% nie to tylko nieszczelności w dolocie, ale chyba nie chcesz mnie słuchać :zly:
2. Jeśli chcesz rozpołowić kolektor trzeba go zwalić z silnika bo od dołu jest z 10 śrub!! (należy wszytsko porozkręcać łącznie z listwą paliwową, kupić uszczelki pod kolektor od strony głowicy i miedzy połówki kolektra). Jak odkręcisz te śruby sam się rozpołowi...
3. Oddaj auto do mechanika i nie czaruj, bo niedługo będziesz szukał silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 12:15:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Nienie.Chodzi mi o to że te żebra które wystają z pod plastikowej osłony z napisem v6 chce zdjąć poniewaz tam jest nieszczelność.Tylko tą pokrywę z góry ale a cholere nie moge jej ruszyć jak już wszystko odkręcę......

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 13:17:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
radeknet napisał(a):
Nienie.Chodzi mi o to że te żebra które wystają z pod plastikowej osłony z napisem v6 chce zdjąć poniewaz tam jest nieszczelność.Tylko tą pokrywę z góry ale a cholere nie moge jej ruszyć jak już wszystko odkręcę......
a skąd wiesz że tam masz nieszczelnosć, przeczytaj uważnie wontek i pomyśl zanim zaczniesz grzebac :/

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 13:33:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Jest na bank bo słysze i nawet jak przytkne palca to jest inny świst a nic nie mówiąc już o dymie z papierosa--- wciąga jak odkurzacz ...

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 13:37:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
czyli wychodzi na to że nie tylko ja opanowałm 2.8 na mieszalniku i blosie . jeszcze jedna uwaga odnośnie luzowania się śrub czy nitów w kolektorze dolotowym spotkałem już 3 jężdzące auta 2.8 w których brzęczało w kolektorze jak diabli i co ciekawe żądno z nich nie miało inst gazowej a dwa były na celnych niemieckich blachach.co sugerowało by inną przyczynę luzowania niż wystrzał.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 13:47:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
tylko teraz pytanie jak kurde ściągnąć ten kolektor bo nie mogę go za cholere ruszyć jak juz poodkręcałem wszystkie śruby !!!

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 14:50:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Ok.Zabieram sie za wyjmowanie całego kolektora.Czy mógłby ktoś napisać czy są jakieś"haczyki".Tzn co w kolejnosci powinienem demontować.Zdemontowałem juz listwę paliwową wtryski itd.Teraz co z przepustnicą i czy są jakies śruby od dołu trzymające całość (nie chodzi mi o te żeby rozpołowić kolektor) .Pozdr.

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: