.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.cze.2025 19:40:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2,3 LPG bieg jałowy w trasie = gaśniecie
PostNapisane: 19.wrz.2005 08:45:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Witaj

3 dni temu wstawilem gaz firmy landirenzo kjet czy jak tam sie na to mowi, no i wybrałem sie w trase (100 km w jedna strone) po przejechaniu ok 50 km i wrzuceniu na luz silnik traci obroty i albo spada ponizej 400 i 2 razy zgasł, zatrzymalem sie i podkrecilem srobke jalowego o pol obrotu na parowniku dojechalem do celu bez problemu, spowrotem bylo to samo do 50 km luzik potem znowu cyrk wiec znowu podkrecilem po kolejnych 30 przy predkosci 110 wrzucam na luz i trach momentalnie zgasl :< Oczywiscie dojechalem do celu ale co moze byc?? Zajechalem do gaziora a ten mnie zbyl ze powyzej 60 na luzie sie nie jezdzi :?: No jak sie nie jezdzi skoro raz jest tak ze trzyma ksiazkowe 800 a raz ze ponizej 400 :!!: Wczesniej jezdzilem ojca felicja 1,3 tez na podcisnieniu i normalnie luz sie wrzucalo i nie bylo takich szopek, wiec moje pytanie czy instalacja musi sie jeszcze dotrzec czy jak, bo nie usmiecha mi sie w trasie ciagle jechac na biegu i spalic z 15 litrow, a pozatym napewno nie bedzie fajnie jak kiedys bez wspomagania mi kierownice wyrwie na np jakiejs koleinie :( :/ Czekam na odpowiedzi

I druga sprawa auto dostalo niezlego mula zainstalowali reduktor SE81 czy ktos ma tez audi 2,3 z takowym reduktorem?? ciekawe czy nie jest zamaly bo wyglada identycznie jak u ojca z sekwencja w octavi 100 konnej

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 09:17:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Gaśnie bo dostaje za dużo powietrza, użyj szukaczki bo gdzies już były opisywane patenty na to.

Co do oszczędnego jeżdżenia, to nie wiem czy jesteś świadom, ale hamowanie silnikiem powoduje oszczędności w spalaniu, a jeżdżenie na luzie wcale nie jest zalecane. Musisz poćwiczyć technikę jazdy.

Auto dostało muła bo pewnie masz instalkę 1-2 generacji z mikserem, a taka zwężka w dolocie potrafi zabrać spooooro mocy.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 10:29:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2005 13:12:07
Posty: 15
Lokalizacja: Łódź
witam
w C4 masz wlot powietrza na filtr z przodu auta w maskownicy i jak wrzucisz na luz auto moze dostac za duzo powietrza i mieszanka robi sie za uboga i gasnie ..., ogolnie jak chcesz sprawdzic czy to z tego powodu to jadac w trase wez zatkaj ten wlot powietrza (jak patrzysz z przody na auto to po lewej stronie nad chlodnica) , jesli sie nie powtorzy gasniecie to poszukaj jakie patenty sa na to, ogolnie od demontarzu tego wlotu po szczelne zablokowanie poniewaz szczelnosc calego dolotu jest kiepska, moje C4 chodzi przy całkowicie zamknietym wlocie zimnego i cieplego powietrza, jak jakiesz pytania to na priv
pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4 2,3 AAR + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 10:51:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
kaszmir napisał(a):
moje C4 chodzi przy całkowicie zamknietym wlocie zimnego i cieplego powietrza, jak jakiesz pytania to na priv
pozdrawiam


O kurcze! Takiego patentu jeszcze nie widziałem...

A co do gaśnięcia, to za mało informacji - przede wszystkim wszystko musi być szczelnie na 100% bo inaczej dzieją się cuda. Może przyklej jakieś fotki jak Ci to wszystko podłączyli.
Jeśli masz instalkę z kompem, to może jest ustawiona zbyt mała ilość kroków aturatora w położeniu zamkniętym - po wyłączeniu biegu przy większej prędkości komp nie nadąża go ustawić na wystarczajacą dawkę i silnik gaśnie. Ale to tylko jedna z możliwości.
Żeby ustawić śrubę na mikserze odłącz aturator i wkręcaj ją co ćwierć obrotu aż silnik zacznie pracować nierównomiernie. Później wykręcaj też co ćwierć obrotu aż uzyskasz najwyższe obroty. Podłącz aturator i gotowe. Czasami trzeba wykręcić jeszcze pół obrotu żeby nie silnik gasł, ale nie więcej bo zacznie palić jak smok.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 11:05:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2005 13:12:07
Posty: 15
Lokalizacja: Łódź
to jest patent ktory sie sprawdzal jeszcze w C3, a jak gadalem ze znajomym mechanikiem to twierdzil ze co drugie 2,3 w audi przy zamknietych obu wlotach powietrza bedzie pracowalo nadal :) - moje wyjasnienie tyczylo dobrze ustawionych parametrow nist. gazu - a gasniecie moze byc spowodowane falszywym powietrzem jak i wieloma innymi rzeczami,
pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4 2,3 AAR + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 13:24:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Zablokowalem wlot gąbką zobaczymy co sie będzie działo co od oszczednej jazdy, jestem dosc mlody wiec pewnie musze sie jeszcze duzo nauczyc :diabel: napisze mala zagadke. Kierowca pierwszy przejezdza przez wioski na luzie czyli wyrzuca bieg przy 110 predkosc spada do 60 i jest prawie za wioska, lub w miejscach gdzie stoja pingwiny :) Kierowca 2 hamuje silnikiem z 110 do 60, przyjmujac ze przecietnie na 100 bedzie z 10-15 wiosek ktory mniej spali?? :mikolaj:

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 14:23:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Schiedel napisał(a):
Zablokowalem wlot gąbką zobaczymy co sie będzie działo co od oszczednej jazdy, jestem dosc mlody wiec pewnie musze sie jeszcze duzo nauczyc :diabel: napisze mala zagadke. Kierowca pierwszy przejezdza przez wioski na luzie czyli wyrzuca bieg przy 110 predkosc spada do 60 i jest prawie za wioska, lub w miejscach gdzie stoja pingwiny :) Kierowca 2 hamuje silnikiem z 110 do 60, przyjmujac ze przecietnie na 100 bedzie z 10-15 wiosek ktory mniej spali?? :mikolaj:


Wbrew temu co myślisz mniej spali ten drugi - sprawdzone. Odpowiedź byłaby inna w przypadku produktów FSO (Polonez na gaźniku, PF 125p). Ale nie w Audi.
Poza tym musisz uwzględnić koszt mandatów zapłaconych przez kierowcę w wariancie I.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 15:02:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Bankowo spali mniej ten drugi :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 21:10:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
hehe ja zawsze myslalem logicznie inaczej, co do zdjec bym zrobił gdybym mial aparat cyfrowy, samochodu sie dorobilem a aparatu nie i pewnie teraz przy aucie sie tym bardziej nie dorobie bo to tu cos pierdnie to tam a jak wiadomo polski student jest biedny ;-) oby nic zlego sie nie działo, choć juz przegob do wymiany i sciaga na prawo, mam nadzije ze to tylko zbieznosc bo opony zbiera do zewnwtrznej strony silnika, dzieki za odpowiedzi :peace:

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 21:40:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
żadne wloty Ci nie pomogą, możesz je zatykać odmykać i dalej bedziesz miał problem. Ten temat przerabiałem w swojej byłej b4. Uzyj szukaczki bo opisywałem ten problem i go zwalczyłem :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 06:48:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
yooo25 napisał(a):
żadne wloty Ci nie pomogą, możesz je zatykać odmykać i dalej bedziesz miał problem. Ten temat przerabiałem w swojej byłej b4. Uzyj szukaczki bo opisywałem ten problem i go zwalczyłem :D


Prościej i przyjemniej byłoby wkleić link.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 10:11:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Wlasnie przeciez mozesz zobzczyc jakie posty napisales i szybciej mi pomozesz :)

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: