.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 19:53:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: stożek, Lpg cd. audi 2,8 v6 LPG II generacji
PostNapisane: 19.wrz.2005 19:59:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam
jestem świezo po wizycie u gazwonika, mam dwa problemy a mianowićie:

1. na -> wolnych <- obrotach reduktor Lpg potrafi lekko zamarznać (układ jest Ok odpowietrzony), kolo naprawiający stwierdził że reduktor jest za nisko i że przwewody wodne LPG sa za długie (czy to jest możliwe?), koleś chce go podwyższyć,

2. nieraz jak odpalam auto to potrafi kichnać (tzn mówie o odpalaniu po zgaśnięciu na LPG i rozgrzany motor) nic sie nie dzieje, tłumikka hałasu nie uszkadza i przepływka też jest OK, gazwonik dał mi propozycje że pare tygodni temu zakładał II generacje do silnika 2,8 V6 i koles miał takie same objawy, założył mu stożka wszystkie objawy znikneły :zly:

stożek niby obudowany, poniżej daje link do przykładowego stożka(czy ta obudowa faktycznie coś daje :?: )
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63243077 niby obudowany,

i teraz pytanie czy to możliwe, czy to prawda że jak się dba o stozek
(mówie o regularnym myciu czyszczeniu i nasączaniu) nic nie spowoduje w silniku. Bo zazwyczaj wydaje się kase żeby silnik chodził lepiej a nie płacic żeby bardziej silnik dobiło :)

aha w b4 2,3 Ng miałem wkładke K&N i nie było żadnych problemów a auto nie miało przebiegu, wyciagając wkłade do mycia po 15 000 przebiegu wygldała jak nowa

niech sie wypowiedza osoby ktore maja stożek założony

p.s.
nie piszcie żebym zmienił instalke II na sekwencje bo taka inwestycja nie wchodzi w gre :zly:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: stożek, Lpg cd. audi 2,8 v6 LPG II generacji
PostNapisane: 20.wrz.2005 10:33:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
yooo25 napisał(a):
Witam
jestem świezo po wizycie u gazwonika, mam dwa problemy a mianowićie:

1. na -> wolnych <- obrotach reduktor Lpg potrafi lekko zamarznać (układ jest Ok odpowietrzony), kolo naprawiający stwierdził że reduktor jest za nisko i że przwewody wodne LPG sa za długie (czy to jest możliwe?), koleś chce go podwyższyć,


Bzdura. Im wyżej założony parownik, tym gorzej sie rozgrzewa. Jeśli zamarza, to albo jest wpięty w złym miejscu i nie ma obiegu, albo masz źle podłączone węże (tłoczny - doprowadzajacy płyn - musi być podłączony od dołu parownika, jak jest inaczej to kaszana).

yooo25 napisał(a):
2. nieraz jak odpalam auto to potrafi kichnać (tzn mówie o odpalaniu po zgaśnięciu na LPG i rozgrzany motor) nic sie nie dzieje, tłumikka hałasu nie uszkadza i przepływka też jest OK, gazwonik dał mi propozycje że pare tygodni temu zakładał II generacje do silnika 2,8 V6 i koles miał takie same objawy, założył mu stożka wszystkie objawy znikneły :zly:


Kichanie przy odpalaniu to objaw zbyt ubogiej mieszanki = zbyt małe otwarcie aturatora w położeniu spoczynkowym. Stożka nie zakładaj, tylko przyciśnij gazownika, żeby Ci ustawił instalkę tak jak powinien. Jeśli komuś założenie stożka pomogło, to znaczy tylko tyle że mieszanka była źle ustawiona a po zmianie oporu ssania gazów (powietrza) w dolocie wróciła do względnej normy.

Patent na bezproblemową instalkę II gen. jest tutaj,
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... ht=#125864

ale nie wiem na ile da sie to zaadoptować do 2,8 (powinno się dać jeśli będzie odpowiednio duży reduktor)
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 10:42:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Z tego co słyszałem to stożek do gazu jest niezły ,na bęzynie nie ma zabardzo znaczenia,tylko ważne aby miał zimne powietrze dostarczane ,bo muła może łapać

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 10:55:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
BART.W napisał(a):
Z tego co słyszałem to stożek do gazu jest niezły ,na bęzynie nie ma zabardzo znaczenia,tylko ważne aby miał zimne powietrze dostarczane ,bo muła może łapać


Stożek = gorsze filtrowanie powietrza = mniejsza żywotność silnika
Stożek = niższy moment obrotowy przy niskich i średnich obrotach.

Znacie jakieś plusy? Zwiększenie mocy przy wysokich obrotach mieści się w granicach błędu pomiarowego.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 13:56:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2005 11:01:30
Posty: 21
Lokalizacja: Łódż
ja w coupecie 2,8 jezdzilem 3 lata na stozku nie było zadnych problemow i niewydaje mi sie zeby spadł moment po jego załozeniu ale za to jaki dzwiek od 4000 obr. a co do tego stozka to jakis chyba wynalazek z nasa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: stożek, Lpg cd. audi 2,8 v6 LPG II generacji
PostNapisane: 20.wrz.2005 15:05:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
wordeck napisał(a):
Bzdura. Im wyżej założony parownik, tym gorzej sie rozgrzewa. Jeśli zamarza, to albo jest wpięty w złym miejscu i nie ma obiegu, albo masz źle podłączone węże (tłoczny - doprowadzajacy płyn - musi być podłączony od dołu parownika, jak jest inaczej to kaszana).
no do reduktora ida 2 przewody wodne i jest różnica który jest do czego podpiety (czy do górnego czy do dolnego) :?: wymieniałem je, może pomyliłem podpięćie w takim raźie :zly: ale woda idzie w obu więć który jest tłoczny :?:

uhcok-łódz napisał(a):
ja w coupecie 2,8 jezdzilem 3 lata na stozku nie było zadnych problemow i niewydaje mi sie zeby spadł moment po jego załozeniu ale za to jaki dzwiek od 4000 obr. a co do tego stozka to jakis chyba wynalazek z nasa
jakiej firmy miałeś stożek :?: nie zauważyłeś że brud bardziej łapał niż papierowy filtr :?: nie było żadnych problemów z silnikiem :?: i jak miałes zamontowany :?: od razy za przepływką :?: wolne obroty nie spadały do zera :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 19:02:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
być możę któryś z węży jest załamany lub po prostu za mały reduktor i dlatego zamarza (ostatnio widziałem 100KW O ŚRĘDNICY 10 CM)a jeśli chodzi o stożęk to nic nie daje poza oszczędnością miejsca po byłej puszce filtra. idealnie pasuje tam reduktor i filtr walcowy np od renault .
a tą puszkę plastikową wyciągnij i zastąp kolankiem elastycznym lub gumą od k-jetronika puki jeszcze jest cała i jej części nie dostały się do silnika.BUDUJĄĆ DOLOT STARAJ SIĘ ABY NIE ZMIENIĆ JEGO DŁUGOŚĆI to bardzo ważne i ma kolosalny wpływ na osiągi.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 19:08:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
enduro7777 napisał(a):
być możę któryś z węży jest załamany lub po prostu za mały reduktor i dlatego zamarza (ostatnio widziałem 100KW O ŚRĘDNICY 10 CM)a jeśli chodzi o stożęk to nic nie daje poza oszczędnością miejsca po byłej puszce filtra. idealnie pasuje tam reduktor i filtr walcowy np od renault .
a tą puszkę plastikową wyciągnij i zastąp kolankiem elastycznym lub gumą od k-jetronika puki jeszcze jest cała i jej części nie dostały się do silnika.BUDUJĄĆ DOLOT STARAJ SIĘ ABY NIE ZMIENIĆ JEGO DŁUGOŚĆI to bardzo ważne i ma kolosalny wpływ na osiągi.
odezwij się do mnie na
priv :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 07:21:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Zanim zaczniesz kombinować przepnij te węże od podgrzewania parownika, jak nie pomoże to sprawdź dlaczego z obydwu tłoczy - tak nie powinno być, chociaż często to tylko pozornie tak wygląda na skutek ciśnienia w układzie (trzeba sprawdzać na zimnym silniku inaczej lipa). Jeśli na zimnym tłoczy z obu to masz źle wpięte węże wodne w układ (w złym miejscu).
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 07:41:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tutaj byl poruszony temat ze zle wpietym parownikiem.

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... t=obieg%2A


P.S. Jakby parownik mial za slaba wydajnosć, to zamarzałby, ale przy ostrym butowaniu, a nie na wolnych obrotach. ja obstawiam, ze jest zle wczepiony. Najoptymalniej, zeby zasilanie plynem chlodniczym bylo z rurki biegnacej DO nagrzewnicy , a powrót płynu do rurki wracającej Z nagrzewnicy. a wysokosc montazu, nie ma takiego znaczenia, byle nie przesadzic, ze reduktor ciagnie sie po ziemi, albo jest zamontowany na dachu. u mnie jest mniej wiecej na wysokosci pompy wodnej, wlot płynu jest od dołu parownika (chociaz kiedys sprawdzałem odwrotnie i tez działało).

P.S.2 Kiedyś po wymianie plynu chlodniczego, zauwazylem, ze plyn nie krazyl przez parownik, az do momentu otworzenia sie termostatu. Przy nastepnym odpaleniu od razu krazyl. Widocznie zapowietrzył sie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: