.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.cze.2025 09:04:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 11:57:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
jeśli A4 to tylko z silnikiem 2.8 V6 :D Frajda z jazdy niesamowita!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 11:59:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 18:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
sprawdzcie to:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=66721126

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=65489028

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=66726521

i wiele innych, rozejrzyj sie na allegro ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 12:18:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Super okazja!!! Idalne AUDI a4!!! (numer 66721126) ten raczej nie ma 160tys bo kierownica mu sie blyszczy jak by mial ze 260, fajny opis "posiada pelnom dokumentacje " :diabel: Do tej tapicerki powinni dodawac odkurzacz piorący gratis .
Kurcze niemcy to dziwny kraj 9 na 10 sprowadzonych samochodów było w posiadaniu starszych dziadków :peace:
To Audi A4 1.8 V5. Climatronic !! Okazja !! (numer 65489028) jest fajne ale chyba nie ma poduszki kierowcy tylko zaslepke.
Trzecie najbardziej wyglada na swoj przebieg.

PS Panowie od podwojnych i wiecej postów - mozna je przeciez usuwac i nie zasmiecac forum sluzy do tego ten krzyzyk w prawym gornym rogu swojego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2005 14:42:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
TDI - 1Z w A4 - moje - subiektywnie ostro wyrywa,
mimo wielkości bez trudu dotrzymuje kroku 100 konnym benzynowym kompaktom (własciwielem był 60 letni helmut - raczej go nie "szeczpił").
A sposób w jaki dochodzi do 190 km/h (licznikowo może więcej) daje znacznie więcej frajdy niz szarpanina po mieście.
Niestety technika ruszania-jazdy-przyspieszania TDI jest różna od benzyny.
Sam uczyłem sie tego kilka tys. km.
Jedno co drażni, duży silni bez tzw. dołu - w mieście wolę jażdzić Astrą 1,6/8V żony.
W porównaniu z TDI/PD (z regulowaną suszarką) to jego jedyna wada.
Powyżej 1800 rpm eksplpzja mocy!!!
Wniosek: w trasy - fajny wózek, do turlania po mieście - niespecjalnie.

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 19:30:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopi ... 8fd0483926

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 21:20:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Tak czytam te Wasze posty i moje zdanie jest takie. TDI to wspaniały silniczek, bardzo dynamiczny, na trasie bez problemu łykam nie jedną benzynkę, a spalanie przy jeździe średnio 170km/h to około 7L. Jezeli benzyna to duża i wtedy bardzo dobra instalacja gazowa sekwencji gazu - TYLKO.
Ja w swojej B4 mam 103KM i 13s do 100km/h, gdzie schrzaniłem start podczas pomiarów. CO do turbiny w TDI lub benzynce to trzeba tylko trochę podstawowej wiedzy i nie będzie z tym wspaniałym urządzeniem absolutnie zadnych problemów. Turbo powinno wytrzyac tyle ile silnik a to zalezy tylko od uzytkownika. Ja jezdze 4lata swoim TDI i jakos nic nie pada, a uwiez silnik jest deptany naprawdę ostro.
Ja kocham TDI i najleprzy to AFN, mały soft i fura lata a nie jezdzi i benzynka od 120 to moze sobie pomarzyć ze jest lepsza.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 22:55:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jesli diesel w tej budzie to tylko:
A F N.
:peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2005 21:01:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2005 20:30:06
Posty: 8
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
to zalezy - ja jezdze teraz b4 2.0 na gazie ale mam instalacje 2 generacji - i zaluje,ze nie wzialem sobie 1.9 tdi (spalanie ponoc ok. 5 l / 100 ). powiem tak - jesli gaz to tylko 4 generacja - sekwencyjny - jestem wlasnie po wybuchu i mam do wymiany przeplywomierz a tanie to nie jest. wiem,ze sekwencja w 4 generacji kosztuje kosztuje ok.4500 zl ale nie masz wybuchow podobno,spadku mocy,wiekszego spalania itp,itd. a jesli nie masz na sekwecnje - to na twoim miejscu wzialbym 1.9 tdi - i nie instaluj nigdy taniej instalacji gazowej - wiecej stracisz niz zyskasz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2005 00:13:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
molu17 napisał(a):
nie instaluj nigdy taniej instalacji gazowej - wiecej stracisz niz zyskasz.

Dobrze prawisz ... niedługo zaczynam leczenie 90-ki po terapi gazowej ... II gen. załozona była ... syf. :zly:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2005 09:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Kamill: jeżeli gośc sprowadził auto z niemiec to jak najbardziej może takie rzeczy pisać. Bo wszystko można sprawdzić - na niemieckiej karcie pojazdu. Czerwonym kolorem zaznaczyłem date urodzenia pacjenta. Dodatkowo nikt inny jak dziadki kupują TDi 90km do toczenia sie po ichniejszych miastach...

http://xs.to/xs.php?f=brief.JPG&h=xs49&d=05400

JacoXL: miałem AFN`a i dwa 1Z i sie z Tobą zgadzam, że z dołu 90-ka chodzi srednio ale nie ma co przesadzać przejedz sie BMW TDS ;) . Krótka piłka wystarczy turbo zmienić...

Ja także jestem za TDI jeźeli jeździsz dużo po mieście i w trasie, żadne 2.8 jeźeli liczysz na szybkie tanie przemieszczanie bo dopiero sie wpakujesz...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: nie wiecie co piszecie ...
PostNapisane: 19.lis.2005 19:14:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2005 20:00:46
Posty: 20
Lokalizacja: Częstochowa
witam,

szperam tu czasami, gdyż kolejnym samochodem może być właśnie A4 1.9TDI (8E 6-gang i 4x4)... lub Leon Cupra 4x4 1.9TDI 150kM.

Ale do rzeczy: niektórzy z piszących są zawziętymi przeciwnikami diesli ... ale w gruncie rzeczy bardzo się mylą :!: Tak naprawdę to nic o nich nie wiedzą, albo wiedzą zbyt mało, bo użytkowali stosunkowo słabe diesle (90 czy 110, czy nawet 115 (niezaczipowane) w cięzkich samochodach typu pasek, audi - ~1,5 tony.

Po pierwsze : silnik powinien być moim zdaniem 1.9TDI, w dodatku ze zmienną geometrią łopatek (koniecznie!). Ta konstrukcja jest najbardziej udana ... w przeciwieństwie do silnika 2,5TDi...którego raczej nie jestem zwolennikiem. Pewnie mi się zaraz oberwie .. ale no cóż :peace: Wynika to z faktu, że jednostka 1.9TDI jest wysoce niezawodna jeśli tylko od początku była prawidłowa eksploatowana. Poza tym części osprzętu tego silnika są naprawdę tanie i dostępne, co ma niebagatelne znaczenie.

Po drugie : silnik 1.9TDI jest wprawdzie starą, ale dzięki temu bardzo dopracowaną konstrukcją i produkowaną w bardzo dużych ilościach ... co ma niebagatelne znaczenie w uzyskiwaniu jeszcze lepszych osiagów ... gdyż jest bardzo popularny wśród tunerów, ale o tym poniżej ...

Po trzecie : dobrze eksploatowany silnik 1.9TDI naprawdę można bardzo mocno podkręcić, i to tylko samym programem (żaden tam BOX = zło). Czyli dajmy na to zamiast 110kM mieć 145kM za "tylko" 1.000 zł ! Taki silnik złoi dups*** niejednej benzynce :diabel:

Po czwarte : niskie spalanie (właśnie VP-ki). Sam po MIEŚCIE (z czipem!) :!: mam średnio 5,6 l a bywa i 5,3 ... więc zalety tego są niepodważalne

Sam mam już drugiego diesla w okresie 2 lat (1-szy to był też leon z ALH = czyli też ze zmienną geometrią łopatek turbiny). Po sczipowaniu miał ok. 123kM i 310Nm.

Teraz posiadam ASV i 145kM/320Nm. I wierzcie mi że niejedną mocną benzynkę miałem i mam dalej na rozkładzie :D ...a to dopiero początek zabawy :) (będą kolejne etapy tuningu).

PS
NIE jest i nie było podczas mojej wypowiedzi "wymądrzanie" się tutaj. Chciałem jedynie podzielić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami...a było w moim przypadku tak, że jak kupiłem 1-go diesla, to przez tydzień nie mogłem spać :( , bo cały czas zastanawiałem się, czy aby dobrze zrobiłem ... no wiecie ... ten klekot, który był mi obcy i jakoś tak inaczej się jeździło :/
Jednak dziś nie wyobrażam sobie jazdy benzynką ... i następny właśnie też bedzie dieslem.
Na zachodzie - w Polsce też! - systematycznie rośnie liczba użytkowanych diesli :) W takiej Austrii 70% to diesle :!: ..ale to kraj górzysty, więc samo się rozumie.

_________________
pozdrowienia

leoTDI

-----------------------------------------------------------------
180 kM ze 110kM ... to chyba nieźle jak na ASV ?
black leon by aligator 0.230/11mm/2,5"MG/1749VB)
Wykres : http://zbyszko.republika.pl/images/wykr800.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 22:45:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
ja nigdy diesela nie mialem i w rodzinie tez jakos wszysycy zawsze benzynke,przy zmianie tez zdecydowalem sie na benzynke:)
mam pytanie jak to jest tymi diesel-ami, czy czesci, eksploatacja jest drozsza,sa jakies czule punkty ktore moga sporo kosztowac,jak jest z rozrzadem(koszty) itd???


Ps.Tez myslalem przy zakupie o TDI,ale chcialem 2,8 V6 ktorą tez mi odradzali ludzie bo duzo pali bo koszta itd. ale teraz nie zamienilbym sie na dieselka,no chyba ze V6,-zycie ma sie tylko jedno i trzeba cos z niego miec...a przyjemnosc z jazdy V6 jest poprostu niepowtarzalna to mruczenie mmm....az sie chce jezdzic...a tak kurna ciagle R4 i ta monotonia....bleee :D juz mialem tego dosyc, wyobrazam sobie jak musi byc w V8...

Co do obskakiwania benzynek,faktycznie diesele sa "silne" to wiadomo,ale ostatnio na gdanskiej opel vectra 2,2DTI czy cos takiego polegl przy 160..pozniej chyba w auto swiecie przeczytalem porownanie wlasnie takiej vectry z toyota avensis tez w dieselu chyba 2,2 ona maja po 150,160horse powerow niezle... :P

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2005 23:14:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2005 20:00:46
Posty: 20
Lokalizacja: Częstochowa
datar napisał(a):
ja nigdy diesela nie mialem i w rodzinie tez jakos wszysycy zawsze benzynke,przy zmianie tez zdecydowalem sie na benzynke:)
mam pytanie jak to jest tymi diesel-ami, czy czesci, eksploatacja jest drozsza,sa jakies czule punkty ktore moga sporo kosztowac,jak jest z rozrzadem(koszty) itd???


Ps.Tez myslalem przy zakupie o TDI,ale chcialem 2,8 V6 ktorą tez mi odradzali ludzie bo duzo pali bo koszta itd. ale teraz nie zamienilbym sie na dieselka,no chyba ze V6,-zycie ma sie tylko jedno i trzeba cos z niego miec...a przyjemnosc z jazdy V6 jest poprostu niepowtarzalna to mruczenie mmm....az sie chce jezdzic...a tak kurna ciagle R4 i ta monotonia....bleee :D juz mialem tego dosyc, wyobrazam sobie jak musi byc w V8...

Co do obskakiwania benzynek,faktycznie diesele sa "silne" to wiadomo,ale ostatnio na gdanskiej opel vectra 2,2DTI czy cos takiego polegl przy 160..pozniej chyba w auto swiecie przeczytalem porownanie wlasnie takiej vectry z toyota avensis tez w dieselu chyba 2,2 ona maja po 150,160horse powerow niezle... :P


ta vectra to miernota,

dostaje ode mnie. Leon idzie do 190 km/licznikowo jak burza - potem jest trochę gorzej. Max. zaliczony do tej pory to 220km/h.
V6 to V6 nie mówiąc o V8. Ale mnie zależy na 5 l spalania - sporo ostatni właśnie jeźdżę, a przy tym mieć przyjemność z dynamiki. Pogodzić te 2-rzeczy natomiast jest bardzo trudno w V6 ... nie wspominając o V8. Coś za coś.

_________________
pozdrowienia

leoTDI

-----------------------------------------------------------------
180 kM ze 110kM ... to chyba nieźle jak na ASV ?
black leon by aligator 0.230/11mm/2,5"MG/1749VB)
Wykres : http://zbyszko.republika.pl/images/wykr800.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 11:31:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
czyli pomijając sprawe spalania to diesel jest tanszy w ekslopatacji???

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: